Loading...
nl

De Energieën van Februari Karen Bischop

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 10 '09
ja, over 3 jaar is het 2012. En de wereld lijkt zich er niet zoveel van aan te trekken, als ik om me heen kijk. Valt weinig over uit te lichten, dan enkel te constateren.
admin
admin feb 10 '09
Over drie jaar is het 2012. Maar de veranderingen zijn allang begonnen. En die lopen ook nog door, tot ver na 2012.

De wereld wordt al geconfronteerd met deze veranderingen. De kredietcrisis is onderdeel ervan. Geld gaat een minder overheerdende rol spelen in de nieuwe wereld. En ook bezit en macht gaan verschuiven.

Maar ik ben het eens dat de meeste mensen de veranderingen (nog) niet beseffen en nog doen alsof het allemaal blijft zoals het was. Dat is niet zo.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 10 '09
Juist, die laatste zin, daar doelde ik op.

Misschien was de volgende vraag beter: "Waarom zien de mensen niet, dat de wereld veranderd?"
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 10 '09
Origineel bericht van: Hans
Maar ik ben het eens dat de meeste mensen de veranderingen (nog) niet beseffen en nog doen alsof het allemaal blijft zoals het was. Dat is niet zo.

Als de omslag groot is, kan je nagaan wat een stress het gaat opleveren, hoe groot de groep is van mensen die het niet beseffen.

Even een vraag, tijdje geleden heeft er in de krant een stuk gestaan over met titel:'wat doet de zon in 2012' Hebben jullie dat gelezen, of weten jullie daar wat van?
admin
admin feb 10 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Hans

Als de omslag groot is, kan je nagaan wat een stress het gaat opleveren, hoe groot de groep is van mensen die het niet beseffen.

Dat is juist het bijzondere: het leven in de huidige (oude?) wereld is juist stress-verhogend. De nieuwe wereld zal veel liefdevoller en menselijker zijn.
Maar de transformatie zelf zal met de nodige problemen gepaard gaan. Zoals een geboorte: even moeilijk voor moeder en kind, maar daarna kan het nieuwe leven beginnen.
Helma
Helma feb 10 '09
Erg vreemd: ik heb vandaag enorme pijn op de borst, en vanmorgen tijdens therapie schoot ik bijna in de hyperventilatie. Het is enorm drukkend op de borst, en af en toe ervaar ik hartkloppingen. Ik let nu erg op mijn ademhaling, dat ik vooral vanuit mijn buik ademhaal, zeg maar.

Ik weet echt niet of het met de energieën te maken heeft hoor. Ik laat het maar zijn, het gaat vanzelf wel weer over. blush

De therapeut nam veel 'verkalking' waar in de rechterkant van mijn hoofd, en heeft me daar een vorm van reiki of energie gegeven. Ik kreeg ondertussen een duidelijke hoofdpijn, maar nadien was het ook snel weer over.
admin
admin feb 10 '09
Hoi Helma,

Heb je dit gelezen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/45549/Overactieve_hartchakra.html#Post45549

Het lijkt erop dat de reiki energie jou gevoeliger heeft gemaakt. Gisteren herkende je je niet in de uitspraken van Karen Bishop. Misschien begint er toch iets van begrip te komen? Ik vroeg me dit even af.....

Groetjes, Hans
Helma
Helma feb 10 '09
Och ja, ik kon hem zo gauw niet vinden, ik praat daar wel verder...
Lena
Lena feb 10 '09
Origineel bericht van: NiMS
Juist, die laatste zin, daar doelde ik op.

Misschien was de volgende vraag beter: "Waarom zien de mensen niet, dat de wereld veranderd?"

omdat ze het eenvoudig niet willen zien smile
je hoeft geen doemdenker te worden,maar je zou zeggen iedereen kan toch zien?
de natuur is ook flink bezig op dit moment........
Hemelwandelaar
Lena, lees maar eens wat de maya hebben voorspeld (staat hierboven van mij)

Stormen ruimen de natuur op...
Lena
Lena feb 10 '09
morgen ik ben wel benieuwd,maar heb dezelfde klachten als jullie tongue
Lena
Lena feb 10 '09
11-02-2009

Blauwe Storm - Katalyseert Zelf-opwekking *
Opererend in het licht van de energie van vandaag zijn positieve aspecten: Katalysator, Onverwacht, Zuivering, Lichtend Pad, Intensiteit, Spontane Transformatie, Plotselinge Openbaring, Mysterieus, Verrukt van Vrijheid.

Schaduw

Opererend in de schaduw van de energie van vandaag, zijn typische symptomen: Ontkenning, angst voor het onbekende, verslavings-vraagstukken, sterke gevoelens van wanhoop of afscheiding van de Bron.

Transformatie

Om uit de schaduw te komen: Stap uit het oordelen en ontkennen van je ervaring. Roep je Hogere Zelf aan om je te steunen doorheen de intense gevoelens die samengaan met diepe groei. Draag je transformatie over aan Spirit.

De vraag bij vandaag is: Leef ik wat ik geloof?
Lena
Lena feb 10 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Lena, lees maar eens wat de maya hebben voorspeld (staat hierboven van mij)

Stormen ruimen de natuur op...

hier waait het al aardig wink
Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Lena10
11-02-2009

Blauwe Storm - Katalyseert Zelf-opwekking *
Opererend in het licht van de energie van vandaag zijn positieve aspecten: Katalysator, Onverwacht, Zuivering, Lichtend Pad, Intensiteit, Spontane Transformatie, Plotselinge Openbaring, Mysterieus, Verrukt van Vrijheid.

Schaduw

Opererend in de schaduw van de energie van vandaag, zijn typische symptomen: Ontkenning, angst voor het onbekende, verslavings-vraagstukken, sterke gevoelens van wanhoop of afscheiding van de Bron.

Transformatie

Om uit de schaduw te komen: Stap uit het oordelen en ontkennen van je ervaring. Roep je Hogere Zelf aan om je te steunen doorheen de intense gevoelens die samengaan met diepe groei. Draag je transformatie over aan Spirit.

De vraag bij vandaag is: Leef ik wat ik geloof?

Kleine aanvulling: om jezelf tov de energie van de blauw storm in balans te houden dien je vanuit universeel inzicht te opereren, met zelfvertrouwen op te treden, en flexibiliteit aan de dag te leggen.

Hey Lena, ook Tzolkin groupie?
Lena
Lena feb 10 '09
ik mis nog steeds dilani frown
kijk maar bij informatie en kennis,
zij had daar een topic over de energie volgens de maya,s
ik was er van ondersteboven
hoewel ik het nog steeds niet allemaal vat hoor wink
gast
gast feb 10 '09
Is balans houden op dit gebied niet het jezelf overgeven aan het leven. Dus al je beheerszucht los te laten en te aanvaarden wat er gebeurd in je leven. Heeft dit ook niet met vergeving te maken. Een storm kan heel wat schade aanrichten voor degene die gehecht is aan de materie (wij vallen net zo goed onder die materie), kunnen wij moeder aarde en vader zon vergeven voor dit verlies?
Lena
Lena feb 10 '09
[quote=HemelwandelaarHey Lena, ook Tzolkin groupie? [/quote]

http://www.1320em.nl/Kinkaartcentr.asp
is ook wat voor jou?
Hemelwandelaar
Die site heb ik al helemaal uitgekauwd. Goede site. Heb jij ook al je kinkaart aangevraagd? Leuk, moet je doen! Ik heb de twee boeken ook van hun in huis. Het nieuwste, het dagboek, geeft mooi inzicht in hoe ik de energieen ervaar. Ik heb tevens mijn geboortimprint.

Ben met het doorgronden van de Tzolkin gekomen tot het lezen van je talent en ontwikkeling talent volgens de hele kalender. Kom nu aan bij partner kruisen.

Maar ja, met twee kleine kinderen, 3,5 dag per week werken en mezelf, huishouden, hou ik niet zo heel veel tijd over om dit te doorgronden. Daarnaast lees ik Eckhart, Coovey, boek van Marianne Frederikson en het forum natuurlijk.

Lena
Lena feb 12 '09
ik doorgrond het bij lange na niet smile
maar blijf het een boeiende informatie vinden.
de kin kaart heb ik ook, heel leuk om te lezen.
Helma
Helma feb 12 '09
Wauw, die kinkaart! Wat het woord exact betekent weet ik eigenlijk niet, maar alles wat er in vermeld staat klopt als een bus. Akelig precies gewoon. Heel erg leuk, ik print hem uit en zal hem nog vaak lezen. Bedankt voor de link, Lena! smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420