Goeiedag,
Ik ben Spud en heb sinds enkele dagen ontdekt dat de overgevoeligheid voor prikkels, waar ik m'n hele leven mee rondloop ook een naam heeft. Dankzij een boek.
Om eerlijk te zijn wist ik het wel maar was blijkbaar nog niet zo ver om het ook daadwerkelijk toe te geven voor mezelf.
Nou om je eerlijk te zijn heb ik de afgelopen dagen tranen met tuiten gehuild om de her en erkenning die ik bij elke pagina las. Het leek wel alsof ze mijn leven beschreven.
Ik weet nog niet precies hoe of wat ik hier kom doen of welke intensie. Intussen is gebleken dat forums nou ook weer niet bepaald het juiste medium voor mij zijn om contact met mensen te hebben. Maar op 1 of andere manier heb ik zeer sterk de behoefte om mijn ontdekking met mensen te delen en dan het liefst met mensen die het begrijpen. Vandaar dat ik hier gekomen ben.
Doorgaans ben ik een zeer optimistisch mens die altijd alles wat er in haar leven gebeurt een positieve wending kan geven. Maar op dit moment zit dat er effe niet in. Ben teveel met anderen bezig geweest en te weinig met mezelf waardoor ik nu volledig lam ben. Tja verders weet ik effe niks te zeggen.
Maar als je wat weten wil, vragen staat vrij en antwoorden ook ben ik van mening.
Groetjes,
Spud in een nieuw levensperspectief