Loading...
nl

Toeval

Johanneke
Johanneke feb 8 '09
http://images.merudi.net/albums/userpics/11088/thumb_pasfoto2.jpg

Bij het zoeken naar informatie over een bij mij gediagnosticeerde neuropathie, kwam ik op deze site terecht.
Geen toeval waarschijnlijk........ Ik zou het heel fijn vinden als iemand mijn foto zou kunnen/willen lezen.

groetjes
Johanneke
Delen:
Beschermengel
Beschermengel feb 8 '09
Hallo Johanneke,

Welkom op het forum, ik zelf lees geen foto's maar er zijn hier prachtige mensen die het wel doen..effies geduld smileen ik denk dat de foto te klein is ...we horen het wel! smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 8 '09
Hey Johanneke.

Nee.. Geen toeval...

Welkom!

Paulette

Ps. ook ik kan geen foto lezen. Andere zullen je zeker verder helpen.
Maryssa
Maryssa feb 8 '09
Hallo Johanneke,

Welkom hier! Ik wil jouw foto wel lezen. Alleen...hij is zoals Beschermengel zegt; erg klein. Heb je misschien een foto die wat groter is?
Helma
Helma feb 8 '09
Hallo Johanneke, van harte welkom hier!

Warme groet, Helma.
Johanneke
Johanneke feb 8 '09
http://images.merudi.net/albums/userpics/11088/thumb_Picture_3.jpg

Ik hoop dat deze foto beter is en dat hiermee wel lukt....

Johanneke
Pisces
Pisces feb 8 '09
Hoi Johanneke,

Ik heb nog nooit op deze manier geprobeerd een foto te lezen, maar dat wil ik wel graag doen. Graag hoor ik van jou wat er wel en wat er niet klopt.

Je bent een gevoelig persoon, met een sterke eigen mening. Van jongs af aan heb ik het idee heb jij een eigen wereld gekend waarin een ander moeilijk terecht kon. Je staat open voor een ander, maar dan sterk op een mentale manier. Het gevoelsleven moet zich nog verder ontvouwen, omdat je best gevoelig bent. Stapje voor stapje probeer je jezelf open te stellen. Ik heb zelf het idee dat de neuropathie te maken heeft met het te lang vast houden en niet (durven) openstellen van luchtige gevoelens en het spontaan durven en kunnen reageren. Ieder heeft zijn eigen weg te gaan, dus ieder zijn eigen doornen op de weg. Het liedje van Ramses Shaffy schiet me te binnen, dat vind ik bij je passen: Bid-huil-vecht-lach-werk en bewonder (als ik het goed heb). Dat komt bij mij erop neer: leef je leven en doe. Gewoon lekker doen zonder na te denken. Zie wat er komt, zonder van te voren in te calculeren of onder controle te houden hoe het leven loopt. Je bent een mooie persoonlijkheid die veel te bieden heeft!!

Groetjes,
Pisces
Maryssa
Maryssa feb 8 '09
Hallo Johanneke,

Ik heb naar je foto's gekeken en dit is wat ik door kreeg:

* Bij mn eerste blik op je foto krijg ik angst te voelen samen met een soort benauwd gevoel in mn keelgebied. Alsof er iets vastzit qua emotie.

* Je bent volgens mij iemand die snel schrikt van geluiden of onverwachte gebeurtenissen. Kunt niet zo goed tegen veranderingen.

* Je bent erg gekwetst in het verleden. Je sluit je af. Mensen weten daardoor soms niet zo goed hoe ze jou moeten plaatsen.

* Heb jij iets met reizen? En dan denk ik op de 1 of andere manier aan Griekenland.

* Ik zie aan de ene kant van je gezicht een dromerige serene uitdrukking maar je andere kant is alert een tikje wantrouwend soms.

* Ik heb het idee dat je heel gevoelig bent. Dat je sferen en emoties oppikt van anderen.

Dat was wat ik uit je foto's kon halen. Laat maar even weten of het klopt en ook als ik er naast zit wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki