Loading...
nl

Geascendeerde Menselijke Nieuwe Aarde Engel

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 6 '09
Stuk van Merudi:

De nieuwe energie van de 'menselijke engelen' werkt op een energiesysteem van twaalf chakra's waarbij alle chakra's goed dienen te functioneren en helder te zijn. Pas dan worden de hogere frequenties van de achtste en negende chakra verder doorgegeven via het fysieke lichaam van een totaal ontwaakt wezen. Dan zal er een enorme hoeveelheid energie door het bio-energetische systeem van een 'Geascendeerde Menselijke Nieuwe Aarde Engel' heen stromen.

Ik heb oefeningen om mijn lichtenergie of lichtlichaam (?) in balans te krijgen dan wel te houden. (daarom had ik een tijd geleden het gevoel dat mijn handen mijn handen niet waren, als ik ze zag.)

Maar in wat kan ik doe om zo snel mogelijk door mijn proces van transformatie heen te gaan?

Of, wat kan ik doen om die 8ste en 9de chakra te stimuleren?

En wat is het bio-energetisch systeem?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 6 '09
Het begint met het goed open hebben en houden van de eerste 7 chakra's. Als die helemaal open zijn, dan gaan de hogere ook meespinnen.

Het bio-energetische systeem is de combinatie tussen lichaam en geest. Je wordt dan dus volledig verlicht in plaats van alleen lichamelijk of alleen geestelijk.

Ik heb even de relevante stukjes eruit gehaald voor je.

http:///...20transitie%20is.htm

Wanneer een mens overgaat naar de menselijke engel, is de Aura wit/violet/indigo. De chakra's zijn echter laag in energie. Deze lage energie heeft uitputting tot gevolg.

In de overgangsfase wordt het Lichtlichaam 'opgeladen' en geactiveerd. Het Hogere Zelf zorgt voor een veilige activatie door het stapje voor stapje toe te staan. De 'spinratio' wordt laag gehouden om te voorkomen dat de persoon last gaat krijgen van de bijwerkingen van Lichtlichamelijke elektrische onbalans.


http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/5_19_wordt%20een%20menselijke%20engel.htm
Wanneer je de plaats bereikt waarin je volledig kalibreert, vindt er een 'pauze' of moment in de tijd en ruimte plaats. Daarin schijnt niets te gebeuren. Dit is een leegte waarin je volledig met jezelf en wie je bent, kan zijn. Je integreert alle nieuwe aspecten van het zelf en je geeft geboorte aan je nieuwe persoon of Menselijke Engelenergie.

Deze 'pauze' kan een aantal maanden duren. Je innerlijke frequenties nemen op dat moment toe en de frequenties van de buitenwereld lijken af te nemen. Velen ervaren dit als een gevoel van uitputting, daarbij niet in staat zijnde met de normale werkdruk om te gaan. In werkelijkheid ervaar je een snelle verhoging van je spinratio. Het is nodig het langzamer aan te doen in de buitenwereld om het innerlijke kalibreren toe te staan.

In deze leegte zul je je 'gezicht van oorsprong' zoals het was tegenkomen. Je zal je Goddelijkheid of "Goddelijk Zelf" in je armen sluiten. Je zal de angsten en onzekerheden van het lagere zelf loslaten. Je zal ontdekken dat je veilig en beschermt bent en dit altijd al bent geweest. Je zult de Liefde en Vrede in jezelf ontdekken. Je zal je Innerlijke Vrede vinden.

Op dat moment zal je het Witte Licht in spinnen! En weer is er een Menselijke Engel geboren op de Nieuwe Aarde!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki