Loading...
nl

Hoe is jullie dag- en nachtritme?

DutcheSsS
DutcheSsS mei 27 '09
Doordeweeks tussen 1 en 2 naar bed en rond 8 of 9 uur op. Hangt erg af van mijn dag, als ik vroeg moet werken sta ik eerder op en als ik later moet werken later. Ik heb niet echt een ritme.
Fatna
Fatna mei 27 '09
elke dag (ook zaterdag en zondag dus)

wakker om 6 uur
naar bed tussen 22 en 23
soms iets eerder zelfs
Islandlady
Islandlady mei 27 '09
Grappig deze poll.
Hoewel ik tegenwoordig zo moe ben dat ik al vroeg de airco inkruip met laptopje welliswaar. Wordt wakker om 5.30 am.
In het weekend ook maar dan blijf ik lekker liggen smile
Kinderen moeten hier al vroeg naar school maar nu de oudste thuis is blijf ik lekker liggen en dan moet hun vader de jongste maar verzorgen (ontbijt)rest kan hij zelf. smile

Knuffels
admin
admin mei 27 '09
Tussen 22 en 23 uur naar bed, als het lukt eerder.
Om 7 uur de wekker en dan aan de slag.

In het weekend blijf ik wel langer op en probeer ik uit te slapen maar meestal ben ik toch om een uur of 8 wakker.
admin
admin jun 5 '09
Ik val in slaap tussen 00.00u en 01.00u en wordt meestal wakker tussen 09.00u en 10.00u, maar wakker worden moet ik ook wel eerder als ik moet werken hoor. Maar ben ook beperkt met me/cvs, dus soms slaap ik overdag ook zomaar een uurtje....

Groetjes Marjan
admin
admin jul 26 '10
Ik heb een heel onregelmatig ritme met wakker worden en slapen gaan daar ik onregelmatig werk.
Op vrije dagen kan ik soms heel vroeg in bed liggen en vroeg wakker zijn en op dagen dat ik avonddienst heb lig ik niet voor 1 uur te slapen en ben ik er vaak niet voor 10en uit
admin
admin nov 19 '10
ondanks dat ik erg moe ben de laatste tijd, lig ik er redelijk laat in..
meestal tegen een uur of 1, soms ook wel later..
en smorgens gaat om half 7 / 7 uur de wekker weer....
Neem me iedere dag weer voor, Vandaag gaan we eens op tijd het bed in, maar het komt er eigenlijk nooit van haha

Denk dat er wel een verschil is, in zomer en winter tijd...
dnek dat je zomers zowiezo veel minder slaap als swinters..
admin
admin nov 21 '10
heb 12 uur slaap nodig per dag maar slaap er soms maar 4 of zes van, word op de gekste momenten wakker meestal om vier uur s,nachts.

Maar slaap ook al veel op de bank dus al met al wel genoeg rust denk ik.

sta om kwart voor 6 op en ga om tien uur naar bed, hoewel ik makkelijk in slaap val voel ik me wel erg moe vaak overdag.

Een jaar of wat geleden had ik veel neer energie, maar dat zal wel de overgang zijn.
Mishaly
Mishaly nov 25 '10
Het doel is,dat je dit graag weet???????
Wat heb je aan de antwoorden?Leg desnoods de link uit met waar het op deze site over gaat.
Ik ben bang,dat we anders ook vragen krijgen als:Wat doe je op je boterham,wat is je lievelingsgroente enz.
Maar misschien mis ik de link.......?
admin
admin nov 28 '10
Je kan het onder interesse voor je medemens zetten denk ik.
Niks mis mee..
Emuca
Emuca nov 28 '10
Ik doe vaak vlokken op brood. smile

Nee, even serieus.. mijn nacht en dagritme zijn de laatste tijd best wel overhoop.. Ben veel moe overdag en 's nachts lig ik dan tijden wakker.. terwijl mijn oogleden eigenlijk al op mijn knieen hangen.
Beschermengel
Beschermengel nov 28 '10


Nee ik vindt daar ook niets mis mee, ...je hoeft immers niet te antwoorden smile
bloempje
bloempje dec 6 '10
hier meestal rond 10.00 naar bed en dan nog even met de laptop op schoot tot ik met laptop in slaap val:) ik slaap vrij slecht in en met de laptop gaat het stukken sneller. mijn geest ontspant kennelijk als het overbelast word:)
om 6.45 of 7.45 staan we altijd weer op alleen in het weekend kan het naar bed gaan en uit bed gaan erg varieren:)

Liefs Bloempje
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki