Loading...
nl

En nu?

Precious1
Precious1 feb 5 '09
Had er laatst al een topic over geopend, over de 4D opleiding die ik wilde gaan doen.
Vandaag kreeg ik het bericht dat het is afgeblazen vanwege te weinig aanmeldingen. frown

Baal er goed van want begon eigenlijk een soort planning in mijn hoofd te krijgen hoe ik e.e.a. dan ga doen in de toekomst. Het begon in mijn gedachten al vorm aan te nemen en nu valt dat dus helemaal weg..

Maar ik wil zo graag die richting op! Iets van een soort eigen praktijk met healings-dingen, gecombineerd met allerhande dingetjes. Tot mijn 65e dit werk blijven doen wat ik nu doe wil ik echt niet. Voel me er fijn, maar qua werk vind ik het zo NIET interessant! Wil iets doen waar mijn passie ligt en die ligt toch echt niet op kantoor. Ondanks de fijne sfeer onderling.



Laatst in een kaartlegging kwam er naar voren dat er wel iets voor me in petto klaar ligt. Maar ik wil toch eigenlijk wel weten of ik nou zelf actie moet ondernemen. Ik kan toch niet een afwachtende houding aan gaan nemen ? Dat voelt niet goed. Dan heb ik op mijn 45e nog niet wat ik eigenlijk wil en zit ik misschien nog steeds op kantoor dingen te doen die ik totaal niet leuk vindt.

Er zijn ook zoveel dingen die me leuk lijken dat ik moeilijk een keuze kan maken..

Heb vanmiddag al na zitten denken. Moet ik dan een yoga opleiding gaan doen? Ook leuk! Of misschien Shiatsu? Ook leuk en een goede basis voor meer. Of dit? Of dat?

Ben dus beetje in de war nu…

Wordt echt depri bij de gedachte dat ik mijn leven moet slijten op kantoor totaal passieloos..terwijl ik zoveel meer in me heb.
Delen:
admin
admin feb 5 '09
Jammer, Kim, want je had je erop verheugd.

Toch zal de juiste opleiding op je pad komen. Vertrouw erop dat je je huidige werk binnenkort zal verlaten. Maar forceer niet, het zal vanzelf onder je aandacht komen.

Zo is het mij vergaan met reiki enzo. Opeens was het concreet, ik had er niet naar gezocht.
Precious1
Precious1 feb 5 '09
Ja en dan komt het onder je aandacht, maar hoe "weet" ik dan dat dat het is?

Vriendin van me zei zojuist dat ik juist niet moet afwachten want dan gebeurt er niets. Het is volgens haar juist het zelf ontdekken ervan. Dan zit er vanzelf iets bij.
Ik wordt ook ongedurig van dat afwachten. Daar ben ik veel te onrustig en ongeduldig voor.

Maar goed, kan het inderdaad beter loslaten voor nu en gewoon verder gaan waar ik mee bezig was. Misschien is die 4D wel mijn weg, maar alleen nu nog niet...
admin
admin feb 5 '09
Dus afdwingen? smile
Misschien iets te hard gezegd.
Maar ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. En ook ongeduldig. (je begint teveel energie te krijgen? smile)
Er zijn nog talloze andere cursussen en therapieen.
Misschien is er wel een 5D training. Sla je een niveau over....
Ik hoop dat je snel iets vindt, dat gun ik je graag.
Precious1
Precious1 feb 5 '09
Ik laat het nu maar weer even los. Het is ook wel zo relaxed om niets te moeten. Maar dat ik moet ik me dan wel weer even beseffen. Dat duurt even na een teleurstelling. Maar om er even over te praten en het eruit te gooien komt het weer een beetje tot rust.

Het komt vanzelf. De zingeving kan ik ook als een levenswijze zien. Nou ja, maar niet teveel meer over nadenken en gewoon vertrouwen hebben. smile

Ja misschien wel teveel energie, haha!
Is altijd als ik me goed voel, dan ga ik weer veel te snel en te hard.

Vriendin zei: Je bent weer aan het stieren richting de rooie lap! (mijn sterrenbeeld is stier) haha!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 5 '09
He wat jammer zeg. Misschien is het niet het moment of komt er nog wat anders voorbij. Gewoon je ogen open houden wink.
Precious1
Precious1 feb 6 '09
Nims, Ja, ben alweer wat rustiger en kan het weer loslaten. Komt vanzelf voorbij.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 6 '09
Goed te horen. Ik vind het nog steeds heel bijzonder dat je zo goed geholpen wordt door de verschillende mensen hier smile.
Precious1
Precious1 feb 7 '09
Ik ook Nims! smile
Dit is inderdaad heel bijzonder! En het heeft me enorm geholpen!
Het is allemaal nog niet weg, maar 80% is weg, de kop is eraf.

En mijn hersenspinsels worden ook tot rust gebracht hier! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki