Had er laatst al een topic over geopend, over de 4D opleiding die ik wilde gaan doen.
Vandaag kreeg ik het bericht dat het is afgeblazen vanwege te weinig aanmeldingen.
Baal er goed van want begon eigenlijk een soort planning in mijn hoofd te krijgen hoe ik e.e.a. dan ga doen in de toekomst. Het begon in mijn gedachten al vorm aan te nemen en nu valt dat dus helemaal weg..
Maar ik wil zo graag die richting op! Iets van een soort eigen praktijk met healings-dingen, gecombineerd met allerhande dingetjes. Tot mijn 65e dit werk blijven doen wat ik nu doe wil ik echt niet. Voel me er fijn, maar qua werk vind ik het zo NIET interessant! Wil iets doen waar mijn passie ligt en die ligt toch echt niet op kantoor. Ondanks de fijne sfeer onderling.
Laatst in een kaartlegging kwam er naar voren dat er wel iets voor me in petto klaar ligt. Maar ik wil toch eigenlijk wel weten of ik nou zelf actie moet ondernemen. Ik kan toch niet een afwachtende houding aan gaan nemen ? Dat voelt niet goed. Dan heb ik op mijn 45e nog niet wat ik eigenlijk wil en zit ik misschien nog steeds op kantoor dingen te doen die ik totaal niet leuk vindt.
Er zijn ook zoveel dingen die me leuk lijken dat ik moeilijk een keuze kan maken..
Heb vanmiddag al na zitten denken. Moet ik dan een yoga opleiding gaan doen? Ook leuk! Of misschien Shiatsu? Ook leuk en een goede basis voor meer. Of dit? Of dat?
Ben dus beetje in de war nu…
Wordt echt depri bij de gedachte dat ik mijn leven moet slijten op kantoor totaal passieloos..terwijl ik zoveel meer in me heb.