Je zegt het eigenlijk heel waar. Je krijgt niet de antwoorden die je wenst, maar ik denk persoonlijk dat je wel de antwoorden krijgt die je nodig hebt. Een soort van law of attraction.
Iedereen is weer anders, en iedereen reageert daarom ook anders. Daarom zijn sommige reacties ook gewoon niet te begrijpen van andere mensen. Ik begrijp sommige reacties ook niet. Toch probeer ik zoveel mogelijk, er geen waardeoordeel over te hebben, en zeker geen waarde oordeel over mezelf.
Als een antwoord van een ander je raakt, vraag je dan eens af, wat je precies raakt, en waarom het je raakt. Vaak leer je hiervan meer over jezelf dan over een ander.
Op deze website (en eigenlijk de meeste websites) is het heel moeilijk om de intenties van iemands woorden in te schatten als ze zo op het beeld staan. Ik probeer er soms wel naar te vragen als ik het niet begrijp. Toch is het niet ideaal en heb je geen gezichtsuitdrukking erbij
.
Je zegt dat je je niet gewenst voelt, maar wat mij betreft vind ik jou helemaal niet ongewenst. Ik ben juist blij met je bijdragen. Misschien is het je verwachtingspatroon waardoor je dit gevoel krijgt? Als iemand niet reageert wil dat niet iets zeggen over jou, maar over de ander die niet reageert. Misschien zitten ze niet 24/7 achter de pc. Hebben ze je berichtje gemist, of vinden ze het onderwerp niet interessant. In elk geval is er geen waardeoordeel naar jouzelf toe, dus waarom zou je er zelf wel een waardeoordeel aan vast hangen?
Leuk topic, en ik denk dat jij niet de enige bent die het zo voelt af en toe.