Hallo Markootje,
Ik wil ook een poging doen:
-Kwetsbaarheid en verdriet: Iemand heeft je niet gezien zoals je bent en dat stemt je verdrietig.
-Je hebt veel warmte in je. Je kunt mensen in het algemeeen zich prettig laten voelen alleen door jouw nabijheid. Dit heb je vooral heb ik het idee; met ouderen en mensen die niet altijd makkelijk geaccepteerd worden door de maatschappij. Bijvb lichamelijk-, geestelijk gehandicapten, jongeren die met gedragsproblemen te kampen hebben. Je zou goed kunnen werken als bijvb groepsleider.
-Je voelt je ergens niet thuis. Ik heb het idee dat dat op school is. Maar ik weet het niet zeker.
-Je bent je richting aan het zoeken. Je kijkt als het ware overal eens naar en naar anderen en gaat zitten afwegen wat je zult kiezen. Je kunt best lang twijfelen.
-Je bent kunstzinnig. Ik denk dat je mooi kunt tekenen. Ergens zie ik ook een gitaar. Speel je gitaar?
Dat was wat ik heb opgepikt bij jouw foto's ik heb naar beide foto's gekeken maar het meest naar je meest recente. Laat maar weten of het klopt en zeg het gerust als dat niet het geval is.