Loading...
nl

mijn foto

Markootje
Markootje jan 31 '09
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1321
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1320

zou iemand mijn foto willen lezen? alvast bedankt. (eentje is een beetje oud)
Delen:
Prada
Prada jan 31 '09
Hey ik wil je foto wel lezen als ik de tijd ervoor heb.
De 1e foto is de oudere denk ik of niet?

Groetjes
Markootje
Markootje jan 31 '09
jep
Maryssa
Maryssa feb 1 '09
Hallo Markootje,

Ik wil ook een poging doen:

-Kwetsbaarheid en verdriet: Iemand heeft je niet gezien zoals je bent en dat stemt je verdrietig.

-Je hebt veel warmte in je. Je kunt mensen in het algemeeen zich prettig laten voelen alleen door jouw nabijheid. Dit heb je vooral heb ik het idee; met ouderen en mensen die niet altijd makkelijk geaccepteerd worden door de maatschappij. Bijvb lichamelijk-, geestelijk gehandicapten, jongeren die met gedragsproblemen te kampen hebben. Je zou goed kunnen werken als bijvb groepsleider.

-Je voelt je ergens niet thuis. Ik heb het idee dat dat op school is. Maar ik weet het niet zeker.

-Je bent je richting aan het zoeken. Je kijkt als het ware overal eens naar en naar anderen en gaat zitten afwegen wat je zult kiezen. Je kunt best lang twijfelen.

-Je bent kunstzinnig. Ik denk dat je mooi kunt tekenen. Ergens zie ik ook een gitaar. Speel je gitaar?

Dat was wat ik heb opgepikt bij jouw foto's ik heb naar beide foto's gekeken maar het meest naar je meest recente. Laat maar weten of het klopt en zeg het gerust als dat niet het geval is. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '09
Hoi Markootje,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik heb de nieuwste foto gebruikt omdat die mij het meeste aansprak. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Op dit moment zit je in een levensfase met veel onbegrip. Je omgeving begrijpt je niet zo goed, maar jijzelf eigenlijk ook niet zo goed. "Wie ben ik", "Wat wil ik" zijn vragen die je bezig houden.

Je bent op dit moment een bepaald beeld van jezelf aan het ophouden, dat helemaal niet is zoals jij bent. Ik vraag me af waarom je dit nodig vind. Ben je soms bang om gekwetst te worden?

Ik zie ook verdriet en teleurstelling in je. Ik zou denken dat het te maken heeft met een verliefdheid of iets in de liefde. Misschien is het onbereikbaar, of misschien ben je erg gekwetst. Ik kan de vinger niet helemaal op de zere plek leggen. Het lijkt er in ieder geval op, dat je het gevoel, vooral wilt vergeten.

Ik zie ook het buitenbeentje. Je hebt moeite om aansluiting te vinden en anderen hebben ook moeite met jou. Heb je enig idee waarom je je zo opstelt?

Goed dit was even mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Prada
Prada feb 3 '09
Hey Markootje

Ik had gezegd je foto te lezen dus bijdeze mijn fotolezing.
Ik heb naar allebei de foto's gekeken (het meest naar de nieuwste foto, maar omdat die wat minder duidelijk is ook naar de wat oudere ter aanvulling)

Het lijkt wel of je niet goed weet wat je met jezelf aan moet. Het voelt voor jou of je er alleen voor staat en dit zelf moet oplossen/aanpakken. En je kropt al je emoties op zonder ze echt te uiten. Ik denk dat als je er met iemand (die je goed vertrouwd) over kunt praten je je een stuk beter zult gaan voelen.

Je bent erg gesloten over je gevoelens en je vertrouwd dit eigenlijk niemand toe. Ik denk dat veel mensen uit je omgeving dit niet eens door hebben.
Ook voel je je vaak niet begrepen waardoor je je dus weer "alleen" voelt. Vaak begrijpen anderen je ook niet echt. Vaak probeer je je wat "stoer" te gedragen in de omgeving van onbekenden en bijv. klasgenoten enz.. Is dit om je ware ik te verbergen?

Ik krijg nu verder niet veel meer door, het was maar een korte lezing, maar ik hoop dat je er wat aan hebt en herkent. Zou graag weten wat je ervan vond en of ik een beetje in de goede richting zit.

xx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420