Loading...
nl

Even voorstellen

Wouter
Wouter jan 30 '09
Hoi mensen smile

Ik ben Wouter, en wil mij bij deze even voorstellen. Een aantal weken geleden ben ik er via een medium achter gekomen dat ik een engelmens ben. Ze kreeg 'door' dat ik ooit een engel ben geweest, de rest van het verhaal daar ben ik zelf achter gekomen. Voordat ik wist dat ik een engelmens ben was ik mij diep van binnen al bewust van mijn taak op aarde. Ik kan mij dan ook goed vinden in de omschrijving van een engelmens op deze site. Ik ben heel blij dat ik deze site heb gevonden, want daardoor kan ik veel dingen plaatsen die ik altijd al heb gevoelt. Een beetje moeite heb ik wel met communiceren op internet, want ik hou van spreken met mensen 'in het echt', d.w.z. ze kunnen aankijken, voelen en beleven. Desondanks vind ik het zeker de moeite om me aan te melden voor dit forum. Ik hoop veel leuke en interessante mensen te spreken - en veel informatie uit te wisselen.

Love winkWouter
Delen:
admin
admin jan 30 '09
Hey Wouter,

Welkom op dit forum. Het onderwerp engelmens komt inderdaad regelmatig aan de orde. Fijn dat je dat dus deze plek gevonden hebt.

Groeten, Hans
admin
admin jan 30 '09
Gezellig Wouter dat je erbij bent gekomen.

Lieve groet
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 31 '09
Hey Wouter,

Van harte welkom op merudi. Mocht je vragen hebben dan horen we die graag smile.
Helma
Helma jan 31 '09
Hoi Wouter, welkom! doe lekker mee, want versterking kunnen we wel gebruiken!

groet, Helma.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 31 '09
Welkom op het forum Wouter!

Fijn dat je ons komt versterken.

Warme groet,

Paulette
gast
gast jan 31 '09
Welkom Wouter. Weet je wat nu zo mooi is; we zijn allemaal engeltjes alleen zijn we ons daar niet van bewust.
Het ons bewust worden van onze afkomst is één van de opdrachten die we mee gekregen hebben naar deze wereld.
Maryssa
Maryssa jan 31 '09
Hallo Wouter,

Leuk dat je er bent en van harte welkom hier op Merudi!
Beschermengel
Beschermengel feb 1 '09
Van Harte Welkom Wouter!
Lena
Lena feb 1 '09
hallo wouter smile
ik denk dat de omschrijving van een engelmens op velen van toepassing is,maar wat doe je ermee als je dit bent smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 2 '09
Wouter, wat ik je nog wilde meegeven. Als je weet wat je bent, ben je dan bewust van hoe anderen jou ervaren. Hier ligt namelijk jouw kracht. Het is ook jouw kracht jouw mindere eigenschappen als Engelmens onder ogen te zien en snappen hoe de doorsnee mens daarop reageert. Staat ook al geschreven. Engelmens is niet feilloos en heeft neiging tot grootheidswaanzin.

Daarmee zeg ik niet dat jij dat hebt, maar ben je bewust en luister naar de reacties uit jouw omgeving. Anticipeer.

Warme groet
Wouter
Wouter feb 2 '09
Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes smileEr zitten volgens mij meer mensen op het forum dan ik dacht!

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki