Nims, misschien wordt het eens tijd dat jij je eigen verantwoordelijkheid neemt en niet elke keer als er iets niet naar wens gaat, met je vinger naar een ander wijst.
Origineel bericht van: NiMS
Ah misschien een actie van een aantal ex-Merudi leden die hun eigen forum zijn opgestart waar jij ook al enig contact mee hebt gehad. Ze weten wel hoe ze je moeten raken in ieder geval.
Origineel bericht van: NiMS
Ik vind het wel jammer dat er woorden in mijn mond worden gelegd of dingen te zeggen die ik zou denken. Er zijn een paar mensen hier, die weten hoe het echt zit en het is helemaal niet zoals het hier nu wordt geschetst. Ik heb alleen geen zin om met modder te gaan gooien en vertrouw erop dat de waarheid vanzelf boven komt.
Nee, hoe zit het dan??
Wie begint er nu met modder gooien? En daarna hang je gauw het slachtoffer uit!
Neem de verantwoordelijkheid voor je daden en je woorden!
Het is altijd een probleem van de omgeving als er iets tussen jou en een ander niet botert. Het ligt nooit aan jou!
Bah, je bent inderdaad een super-ego en geloof mij maar dat dat totaal niks met Engelmensen te maken heeft.
Want iemand die zo verlicht is als een Engelmens of een Menselijke Engel die heeft zo'n ego niet nodig, die neemt zijn of haar verantwoordelijkheid en wijst niet naar een ander als de schuld bij hem of haar ligt.