Loading...
nl

even voorstellen

Gao
Gao mei 14 '06
hallo,

Nou.. wat kan ik vertellen, Ik ben Martha, ben 15 jaar. En om het maar zo te zeggen, ik ben al redelijk volwassen voor mijn leeftijd. Ik ben vooral geintreseerd in het gedeelte: bijzondere gaven. Maar het hele forum zelf is ook erg leuk. Ik zelf heb 2 keer een geest gezien. 1x (100% zeker van) mijn overleden zus en 1x iets apparts maar dat is niet echt makkelijk uit te leggen. Verder denk ik absoluut dat telekinese bestaat. Ik begin me er net in te intreseren, dus vandaar dat ik op jullie site kwam. Want er stond een stuk op jullie forum. Hoe dan ook, mijn overige hobby's : manga/anime. (ook tekenen) gitaar,muziek en gedichten maken/lezen.

Als jullie nog iets willen weten.. ik geef graag antwoord.

Groetjes! =) :)
Delen:
Ayasha
Ayasha mei 15 '06
zozo een leeftijdgenoot, ik houd ook van gedichten schrijven en lezen. Heb je zelf nog gavens buiten het zien van geesten? (pure intresse)
Gao
Gao mei 16 '06
wel een vreemde, die ik overigens al eerder tegen kwam op dit forum (gelukkig. ben niet de enige :p )

Dat ik iets zie op tv en dan 1 malig een geur op pik.. van: oh zo heeft het op DAT moment DAAR geroken. Dat voel ik dat gewoon en dat klopt dan ook echt met de omgeving enzo. klinkt raar... maar ik ben ook raar :)haha

maar .. nee verder niet.. ik vind geesten trouwens ook al heel wat. Had vreemd genoeg gisteravond nog een vreemd iets. Ik stond in de badkamer, en ik wou net naar mn kamer lopen, (de badkamerdeur staat meestal gewoon open op een kier.. van.. 40 cm ofzo) en toen ik net die kant op wou lopen verdween er ineens iets wits. Alsof het "geval" de hele tijd had zitten kijken wat ik deed en toen ik het door had snel verdween. Heel vreemd.. maarja dat kon ook best verbeelding zijn. ik weet niet =)

Heb jij bijzondere gaven? =)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '06
Hallo Martha,

Welkom op het forum! Je hebt inderdaad een leeftijdsgenoot erbij! Er zijn hier nogal wat ouwe lullen [naughty]:p ;). En daar ben ik er eentje van.... :D. Ik hoop dat wij je enigzins kunnen helpen met je nog te ontwikkelen gaves. Wees er vooral niet bang voor! Kijk alleen wel een beetje uit tegen wie je het verteld, want helaas is de maatschappij (nog!) niet helemaal wakker geworden. Gelukkig komt dat nog wel, maar voor nu kan ik me voorstellen dat niet iedereen in je omgeving er even gemakkelijk over doet. Groetjes Julien.
Riaction
Riaction mei 24 '06
[blink]HUM.....ouwe lullen???
Je bent zo ou..jong als je voelt!!!
[bounce]:p

Welkom op de site Martha.

Groetjes Ria
(26 jaar)
Gao
Gao mei 24 '06
Is dat ook 1 van jullie gaves? :p jezelf oud vinden? ;)

Alles boven de 50 is oud hoor.. als je in de 10/20/30/40 zit vind ik iemand niet "oud"

MAar misschien denk ik daar wel anders over als ik zelf in de 20 zit :p Kan in iedergeval beter opschieten met volwassen mensen dan met mensen van mijn leeftijd, tenzij (en dat weet ik wel) die qua innerlijk al heel volwassen zijn.

Ik zit momenteel in mijn examenperiode *zucht* en heb vanmiddag biologie. Krijg je even fijn 2 weken voor de examens 3 boeken bio onder je neus gedrukt met het woord: LEREN! [blink]

Hoe dan ook, ben blij dat iedereen mij zo welkom heet :)bedankt!! :DEn ik ben inderdaad erg voorzichtig met wie ik het vertel =)

groetjes en [Kiss]
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '06
Succes met leren! En jullie hebben allebij gelijk. Je bent zo oud als je je voelt. Ik voel me alleen nog 18 maar in de spiegel ziet het er toch anders uit ;). Maar jah, als ik kijk hoe oud mijn ziel is, dan is het weer een heel ander verhaal :).
Ayasha
Ayasha mei 26 '06
Nims jij hoort oud te zijn, maar van geest is dat net wat anders ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 27 '06
Mijn geest moet nog geboren worden ;).
Gao
Gao jun 7 '06
laat me weten waarneer dat gebeurd. ik zal geboorte kaartje sturen [blink]:p
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '06
 Quote:
Origineel van Gao:
laat me weten waarneer dat gebeurd. ik zal geboorte kaartje sturen [blink]:p
Stuur maar een Wensbeer ;).
Ayasha
Ayasha jun 9 '06
 Quote:
Origineel van nims:
 Quote:
Origineel van Gao:
laat me weten waarneer dat gebeurd. ik zal geboorte kaartje sturen [blink]:p
Stuur maar een Wensbeer ;).
niet van niets dat jij zoveel beren verkoopt :D
Gao
Gao jun 10 '06
ik zal serieus een beertje sturen ;)zodra jij mij een geboorte kaartje stuurt [emot-angel]
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '06
 Quote:
Origineel van Gao:
ik zal serieus een beertje sturen ;)zodra jij mij een geboorte kaartje stuurt [emot-angel]
Ha ha, ik hoop dat het snel geboren wordt hoor :).
Gao
Gao jun 14 '06
wat is de uitgerekende datum? xD trouwens laatste tijd niet zoveel op het forum aanwezig geweest maar dat komt omdat ik examens had. Ik kan nu officieel zeggen...

IK BEN GESLAAGD [bounce]HOERA!

dus alle tijd om dit forum helemaal suf te posten xD (grapje)

groetjes!
fry
fry jun 15 '06
gefeliciteerd goed zeg!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '06
Gefeliciteerd! En schroom niet om je suf te posten hoor :). Het doet me goed zoveel gelijk gestemden hier terug te vinden!
Selma
Selma jul 2 '06
Hoi Gao,

Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma.

Liefs en groetjes, Selma

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki