Op een goede dag ontdek je die missie,maar tot die tijd leef je gewoon als kind,puber,volwassene,met allerlei aardse problemen.
Dat is een hele goeie vraag en kun je ook alleen maar voor jezelf beantwoorden. Als ik kijk naar mijn eigen leven ben ik eigenlijk nooit degene die problemen heeft gehad met zichzelf, maar het is altijd de omgeving geweest die probelemen heeft met mij. Pas toen ik me bewust werd van de engelmens, zag ik ook in, dat ik eigenlijk nooit problemen heb gehad, maar me het lot van anderen heb aangetrokken.
Ik weet namelijk precies waarom ik bepaalde zaken in mijn jeugd op een bepaalde manier heb gedaan, en waarom er bepaalde problemen en conflicten zijn ontstaan. Dat was dus niet om mezelf nog te ontdekken, want wie ik ben, dat wist ik dus eigenlijk allang. Het was alleen lastig voor mijn omgeving, om mezelf te kunnen zijn.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik hier bedoel
. Anders hoor ik het wel
.
Ongemerkt ga je dan toch leven als gewoon mens,want je weet immers niet meer waarom je hier bent. Tot je een trigger krijgt.
Ik vind het nogal een verschil met te weten waarom je hier bent en te weten WIE je bent. Ik heb mijn hele leven al geweten wie ik ben. Alleen dat maakt het niet altijd even makkelijk om altijd jezelf te kunnen zijn.
Maar tot die tijd ben je wel met jezelf bezig geweest, al is het maar om te ontdekken wie je bent en waarom je hier bent.
Hoe zou een engelmens volgens jou opgroeien?
Dat is denk ik vooral afhankelijk van zijn / haar omgeving.
Toch denk ik wel dat het vooral een leven van weerstand en angst van zijn / haar omgeving is, en dat het dus eigenlijk een zeer eenzaam en moeilijk bestaan is. Ondanks dat, zijn ze wel heel gedreven en weten ze precies hoe het zit, dus echt druk maken ze zich er niet om
. Ze laten volgens mij dan de omgeving waar die hoort.
Weet een engelmens al meteen waarvoor hij komt??
Nee helaas niet, dat is wel duidelijk door de reacties op deze website. Meestal is het zo'n gevoel van herkenning, dat ze het ineens wel weten.
Of maak ik het mezelf nu te ingewikkeld door zo diep verder te denken??
Geen idee, maar ga vooral zo door! Want jij bent echt niet de enige die wil weten hoe het zit.
Het geen aanval naar jou toe,hoor, het zijn gewoon verwarde vragen.
Snap ik, en ik vat het niet op als een aanval
. Wat dat betreft kan ik het prima bij mijn omgeving houden
.