Loading...
nl

Vraag en het wordt je gegeven

Natalie1986
Natalie1986 apr 20 '09
Ik denk inderdaad dat het ook zo werkt Precious.
admin
admin apr 21 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Ik denk inderdaad dat het ook zo werkt Precious.


smile
admin
admin apr 30 '09
Ik heb ooit eens in een zotte bui, aan de Cosmos gevraagd of ik het wagentje niet mocht winnen, dat tijdens een dorpsfeest in Lotterij was.
De Cosmos vertelde dat ze dàt specifieke wagentje niet gingen geven, omdat dit niet de manier was voor me om iets te krijgen (meedoen met een lotje blush:))

Ook zeiden ze,
1) de wagen is accidentieel. maw, er zal een ongeval met dat wagentje gebeuren. En dat was niet voor mij bestemd.
2) Er is ook een hoeveelheid voorzien, van wat je gaat krijgt op materieel vlak.
Als ze nu al aan dat deel zouden zitten, zou dat gevolgen hebben, voor het latere deel dat nodig is op dàt specifieke moment
Dus niet alles wat je vraagt wordt je gegeven
NIet alles wat je vraagt is goed dat je het krijgt

En dàt je iets niet krijgt, kan wel eens het juiste geschenk zijn.

Hij zei " destiny is like a caracterial child, if you disturb him, than he gives you bad surprises.
Vandan af, stel ik me gewoon open vanuit dankbaarheid, wetende
dat wat komen moet, komt op het juiste moment, op de juiste plaats.


Liefs,
Bellefleur
admin
admin apr 30 '09
Origineel bericht van: Precious
Klinkt heel mooi allemaal..

Alleen ik vraag me echt af of the secret niet gewoon werkt volgens het principe van de self fulfilling prophecy. Daar waar je naar handelt, komt ook op je pad. Dat gene wat je uitstraalt trek je aan, dat gene waar je zooo ontzettend bang voor bent ga je uiten in je gedrag en dat komt vervolgens weer bij je terug. Zoiets?


Ja het kan heel mooi zijn..
Datgene wat je uitstraalt, komt naar je toe. zo kan je het ook zeggen, volgens mij.

Angst is een ervaring.
En hoe ga je om met een ervaring.
vb, als je zegt, ik zou graag niet meer bang zijn van spinnen. (= ervaring veranderen)
en je zet dit om in "ik ben niet bang van spinnen,ik vind ze lief"

dan wordt de vraag een waarheid.
Liefs
Bellefleur
Natalie1986
Natalie1986 mei 1 '09
Zo dat is een hele mooie boodschap!!

en maar goed dat je nu leeft vanuit dankbaarheid zodat alles op je pad mag komen wat voor jou bestemd is!
Islandlady
Islandlady mei 18 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Zo dat is een hele mooie boodschap!!

en maar goed dat je nu leeft vanuit dankbaarheid zodat alles op je pad mag komen wat voor jou bestemd is!


Het is al wel een oudere treat maar wil wel even reageren!
Het is ook wat de secret zegt! Leven vanuit intense dankbaarheid en wat je vraagt zal naar je toekomen. Handelen alsof je het al hebt?!

Zelf heb ik gevraagd voor de job die ik zo graag wil hebben. Zie mezelf ook al rondlopen daar tongue. Tevens heb ik gevraagd om een appartement waar genoeg ruimte is voor mijn jongens en ik lekker buiten kan zitten. Geen grote villa dus smile. Kan het redelijk loslaten en weet diep van binnen dat het ook allemaal goed komt.

Maar het is wel belangrijk de intense dankbaarheid te voelen.

Fijne dag!

B
admin
admin jun 20 '09
Hey lieve Bea smile

Die job heb je gekregen he!! Heb je daar wel eens bij stilgestaan??

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady jun 22 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Hey lieve Bea smile

Die job heb je gekregen he!! Heb je daar wel eens bij stilgestaan??

Liefs,
Marjan


Uhh Mar, dat was een andere job hahaha maar heb een baan! En die werd wel in mijn schoot geworpen ja!

Liefs B
admin
admin jun 22 '09
Het oeroude zinnetje,


"vraag en het zal je gegeven worden".
admin
admin jun 22 '09
Uhh Mar, dat was een andere job hahaha maar heb een baan! En die werd wel in mijn schoot geworpen ja!

Volgens mij hadden we het toch over dezelfde job ... maar geeft niet hoor, als je straks maar een goede start kan maken!!

Liefs,
Marjan
gast
gast jun 22 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Het oeroude zinnetje,


"vraag en het zal je gegeven worden".


Ook de dingen die je niet wilt maar wel aan denkt.
admin
admin jun 22 '09
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: Bellefleur
Het oeroude zinnetje,


"vraag en het zal je gegeven worden".


Ook de dingen die je niet wilt maar wel aan denkt.


welke dingen wil je niet, en denk je aan, en krijg je toch, Syl?
geef eens een voorbeeld..
gast
gast jun 22 '09
Alles wat je denkt krijg je.
Als je denkt; ik ben niets waard, niemand houd van me; dan krijg je dat je niets waard bent en dat niemand van je houd.

Edit;
althans dat denk je dus, omdat je het dan als zodanig ervaart.
Muin
Muin jun 23 '09
Als ik iets heel graag wil dan vraag ik het gewoon..
Ik stuur mijn gedachten en wensen naar..
Ik weet eigenlijk niet waar..
Maar die stuur ik gewoon..weg…
Soms worden mijn vragen beantwoord maar soms ook niet (of veel later pas).
Achteraf begrijp ik waarom ik sommige dingen niet heb gekregen.
Het is goed ook dat ik ze niet heb gekregen.
Alles op zijn tijd.. zeg ik dan..en zo heb ik het ook ervaren.

Geduld..loslaten..geduld..loslaten..
Ingewikkeld allemaal.
Ik zoek vaak leuke dingen om te doen dan vergeet ik snel wat ik eigenlijk wil/wens.
En dan kan ik meer in het hier en nu leven.
admin
admin jul 17 '09
Vandaag naar de bedrijfsarts geweest. Ze weet nu dat ik beperkt ben met me/cvs. Maar ik vond het mooi wat ze zei: je hebt een positieve instelling en we gaan ervoor dat je weer 100% aan het werk komt!! En dat terwijl er ook een kans bestaat dat ik bedlegerig word. Maar dat laatste wíl ik niet, en ik heb een Kracht in me zegt dat als ik het niet wil, het ook niet gebeurt. Ik ga me inzetten om terug te komen!!
Positieve gedachten zijn in mijn geval van me/cvs wel heel goed denk ik ... hoe denken jullie daarover? Zal het me dan ook gewoon lukken ... terwijl ik ook angst heb dat het niet goed komt? eek
admin
admin jul 18 '09
Accepteer dat je deze angst hebt en dat deze er is. Maar richt je daarnaast inderdaad zoveel mogelijk op je positieve gedachten.

Probeer het ook naar de eenheid te brengen, waar zowel het verlangen om beter te worden als de angst om ziek te worden opgaan in het al..

Je bent een sterke persoonlijkheid met genezende krachten;
ik weet zeker dat je dit kan !!

Veel succes en groetjes
admin
admin jul 18 '09
Dank je wel Artemis. Ik weet ook zelf wel dat ik dit kan. En ik wil gewoon niet op bed komen te liggen. Dus ik stuur positieve gedachten naar mezelf, misschien dat ze dan ook genezend kunnen zijn, in die zin, dat ik het ga redden.

Lief dat je zergt dat ik een sterke persoonlijkheid ben, want zo was het vroeger echt niet ... niemand begreep me toen. Ik denk dat ik al meer hoorde, zag en rook dan een ander.

Maar op on topic te blijven, ik zal de Kracht blijven vragen en dan zal ik mijn werk uiteindelijk weer volledig kunnen doen. En ik accepteer mijn angst dat het ook fout kan gaan. Maar dat is nog het moeilijkste denk ik, angst accepteren.

Liefs,
Marjan
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki