Hoi Charlotte,
Ook ik wil je foto even lezen. Ik heb de middelste foto gekozen. Ik hoor graag hier
wat er wel / niet klopt. Ik heb overigens niet de lezingen hierboven gelezen, zodat ik niet beinvloed bent. Kan dus wel betekenen dat ik dingen dubbel zeg.
Als eerste vallen de vele gezichten me op. Je past je echt aan en laat zelden je ware gezicht zien. Ik hoor meteen bedrog in me, dus je bent waarschijnlijk een paar keer flink bedrogen. Hierdoor ben je erg voorzichtig geworden met vertrouwen en ik denk zelfs, dat je er moeite mee hebt.
Je bent echt super gesloten en dat is lastig om te lezen.
Aandacht is volgens mij wel belangrijk voor je, en je kan er echt niet tegen als je genegeerd wordt.
Je komt op mij een beetje "verwend" over. Alsof het je niet veel moeite kost om te krijgen wat je wilt. Toch ben je niet verwend dat je ook maar alles wilt hebben. Wat dat betreft waardeer je het wel dat je kunt krijgen wat je graag zou willen.
Mensen vind jou makkelijk arrogant of uit de hoogte. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jij dit zelf, van jezelf vindt.
Ik zie ook verdriet bovenkomen. Jij hebt de neiging om dingen weg te stoppen en er niet meer aan te denken of iets mee te doen. Je gaat liever de discussie uit de weg, en zwijgt dan dat je er ook echt iets mee doet.
Een controle-freak ben je ook die graag wil weten wat er allemaal speelt. Jij kan er echt niet tegen als iemand een geheim voor je heeft, en jij weet dat die een geheim voor je heeft. Dat wil je echt super graag weten wat dit is.
Tot slot, wil ik nog even zeggen dat je graag speelt
.
Dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.