Loading...
nl

Mijn foto's

Charlotte
Charlotte jan 28 '09
Hallo!

Ik hoop dat iemand mijn foto/foto's wil lezen. Ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn! laugh

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1316
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1315
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1314

Alvast bij voorbaat hartelijk dank! :D:D
Delen:
Prada
Prada jan 28 '09
Hoi Charlotte,

Ik wil graag je foto lezen..

Je bent een sterke vrouw, je weet wat je doet en bent volgens mij ook niet snel op je mondje gevallen. Zo gedraag je je volgens mij naar de buiten wereld (je doet je dan wat stoerder voor dan je eigenlijk bent).

Ik zie iemand die graag bevestiging wilt, terwijl je het eigenlijk zelf al wel weet. Je kunt dan een beetje onzeker zijn over jezelf.

Maar kan je zelf ook vaak niet begrepen/anders voelen en daardoor soms ook wat eenzaam.. Het is niet erg om jezelf te zijn, de mensen mogen je dan ook nog gewoon! Heb het idee dat je nog een beetje zoekende bent, wie je nu werkelijk echt bent..

Ik hoop dat je via dit forum je ware ik kan vinden, en je verder kunt ontwikkelen
Prada
Prada jan 28 '09
Ik hoor trouwens graag een berichtje terug ofdat het klopt of niet
Maryssa
Maryssa jan 28 '09
Hallo Charlotte,

Ik wil ook wel naar je foto kijken om te zien wat ik eruit kan halen.

-Het gevoel dat je meer dingen waarneemt dan anderen. Ik denk aan helderwetendheid maar ook helderhorendheid. Hoog sensitief ben je volgens mij ook.

-Je houdt erg van harmonie maar kunt als het echt genoeg is behoorlijk kattig uit de hoek komen.

-Heb je vaak last van hoofdpijn? (spanningshoofdpijn?)

-Ik krijg bij het bekijken van je foto een gevoel van verdriet te voelen als een soort beklemming op mn borst. Het lijkt alsof je het moeilijk kunt uiten, je draagt het mee. Ik denk dat het om een stukje oud verdriet gaat.

-Wat verder opvalt is dat elke foto een andere sfeer heeft. Jouw 1e foto met haarband geeft een heel zacht, kwetsbaar beeld. De 2e foto is geslotener die kan ik niet goed duiden, de 3e foto geeft me dat verdrietige gevoel.

Wat verder in me opkomt is dat ik je een elfachtig uiterlijk vind hebben.

Ik hoop dat je er wat mee kunt Charlotte!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '09
Hoi Charlotte,

Ik vroeg me af of jij nog gelezen wilde worden aangezien ik nog geen reactie zie in dit topic. Het is altijd leuk voor de lezers om een reactie te krijgen, want daarmee worden ze ook weer beter smile.

Als je het leuk vind, dan wil ik je ook nog wel lezen. Laat maar weten.
Charlotte
Charlotte feb 1 '09
Hoi NiMS,

Ik wist niet zeker of je je reactie ook hier gewoon kon plaatsen. Ik had Prada en Maryssa persoonlijk wel een bericht terug gestuurd over hun fotolezing. Beiden waren supergoed en hadden verschillende kanten belicht! Ik zal het in vervolg gewoon op het forum plaatsen ..Mijn excuses! Als je mijn foto zou willen lezen, zou dat natuurlijk alleen maar mooi zijn! ..Alvast hartelijk dank!

Liefs Charlotte
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '09
Geen probleem hoor, ik wist natuurlijk niet dat je ze persoonlijk had benaderd laugh. Ik zal hem ook voor je gaan lezen zo, en ik lees graag op het forum, je reactie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 2 '09
Hoi Charlotte,

Ook ik wil je foto even lezen. Ik heb de middelste foto gekozen. Ik hoor graag hier winkwat er wel / niet klopt. Ik heb overigens niet de lezingen hierboven gelezen, zodat ik niet beinvloed bent. Kan dus wel betekenen dat ik dingen dubbel zeg.

Als eerste vallen de vele gezichten me op. Je past je echt aan en laat zelden je ware gezicht zien. Ik hoor meteen bedrog in me, dus je bent waarschijnlijk een paar keer flink bedrogen. Hierdoor ben je erg voorzichtig geworden met vertrouwen en ik denk zelfs, dat je er moeite mee hebt.

Je bent echt super gesloten en dat is lastig om te lezen.

Aandacht is volgens mij wel belangrijk voor je, en je kan er echt niet tegen als je genegeerd wordt.

Je komt op mij een beetje "verwend" over. Alsof het je niet veel moeite kost om te krijgen wat je wilt. Toch ben je niet verwend dat je ook maar alles wilt hebben. Wat dat betreft waardeer je het wel dat je kunt krijgen wat je graag zou willen.

Mensen vind jou makkelijk arrogant of uit de hoogte. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jij dit zelf, van jezelf vindt.

Ik zie ook verdriet bovenkomen. Jij hebt de neiging om dingen weg te stoppen en er niet meer aan te denken of iets mee te doen. Je gaat liever de discussie uit de weg, en zwijgt dan dat je er ook echt iets mee doet.

Een controle-freak ben je ook die graag wil weten wat er allemaal speelt. Jij kan er echt niet tegen als iemand een geheim voor je heeft, en jij weet dat die een geheim voor je heeft. Dat wil je echt super graag weten wat dit is.

Tot slot, wil ik nog even zeggen dat je graag speelt wink.

Dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Charlotte
Charlotte feb 2 '09
Hoi NiMs.

Ik heb inderdaad veel verdriet gehad, vooral de afgelopen jaren zijn behoorlijk zwaar voor me geweest, vandaar misschien die geslotenheid? Ik ben nu wel weer wat meer open en normaal sta ik ook open voor andere mensen.

Verwend kan ik niet echt direct een connectie mee maken. Ik ben vanuit huis nooit verwend, maar ik kan me wel heel erg vinden in de kleine dingen die er zijn laugh

Hihi en arrogant is ook voor het eerst dat ik die eigenlijk hoor, maar wel grappig om te horen! Ik ben tot mijn 18e een muurbloempje geweest en heb sindsdien een hele grote ontwikkeling doorgemaakt. Ben wel iets mondiger geworden en laat me tegenwoordig meer zien dan vroeger. Misschien iets van de laatste tijd laugh

Maar voor de rest klopt de fotolezing wel goed. Inderdaad een aantal keer bedrogen, tot nu toe behoorlijk wat verdriet gehad, ben een best een control-freak/perfectionist en heb verschillende kanten die mijn ware aard soms/meestal niet laten zien. Is lekker veilig aan de ene kant, maar niet goed ben ik me van bewust. Alleen het spelen weet ik niet in welke kant ik dat moet zoeken ..

Heel erg bedankt voor het fotolezen! Zet me aan het denken om bepaalde dingen te veranderen/ontwikkelen laugh

Liefs Charlotte
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 2 '09
Hey bedankt voor je reactie. Ik vond je alleen verwend overkomen, maar zei niet dat je het was wink. Ook zeg ik niet dat je arrogant bent, maar dat mensen dat van je vinden. Ik wist het niet, vandaar dat ik het ook even aan je vroeg.

Met dat spelen bedoel ik hoe je omgaat met het mannelijke geslacht wink. Ik ben benieuwd waar je over denkt om te veranderen / ontwikkelen.

Leuk dat het weer aardig klopt smile.
Charlotte
Charlotte feb 2 '09

Ik merk dat ik in emotionele situaties dichtklap en daar heb je vroeg of laat eigenlijk nooit baat bij. Ik heb een ontzettende muur, waar ik behoorlijk aan gehecht ben geraakt de afgelopen 15 jaar. Maar hoewel het me bescherming biedt is het nooit 100% fijn, omdat ik ook veel dingen mis.

En nou ja dat arrogante is ook niet goed als mensen dat van me denken! Je bent de eerste die het zegt dat mensen dat van me vinden. Als het zo is, wil ik het toch gauw veranderen haha. Ik ben helemaal niet arrogant, dus vond het wel grappig om te lezen haha laugh

Liefs Charlotte
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 2 '09
Origineel bericht van: Charlotte

Ik merk dat ik in emotionele situaties dichtklap en daar heb je vroeg of laat eigenlijk nooit baat bij. Ik heb een ontzettende muur, waar ik behoorlijk aan gehecht ben geraakt de afgelopen 15 jaar. Maar hoewel het me bescherming biedt is het nooit 100% fijn, omdat ik ook veel dingen mis.

Is het tijd om de muur langzaam af te breken, of houdt je hem nog liever vast? Heb je ook enig idee wanneer je bent begonnen met het opbouwen van die muur?
Origineel bericht van: Charlotte

En nou ja dat arrogante is ook niet goed als mensen dat van me denken! Je bent de eerste die het zegt dat mensen dat van me vinden. Als het zo is, wil ik het toch gauw veranderen haha. Ik ben helemaal niet arrogant, dus vond het wel grappig om te lezen haha laugh

Liefs Charlotte

Ik weet natuurlijk niet wat mensen van je denken hoor smileheb je nog nooit ontmoet, dus ik kan er ook helemaal naast zitten. Een fotolezing is geen wetenschap. Als ik de eerste ben die het zegt, kan ik het dus ook gewoon fout hebben laugh.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki