Schoolkeuzes:
Basisschool vond ik wel leuk maar erg saai, het was erg makkelijk voor mij..
Sommige managers/mensen weren mij:
Ik ben erg rustig en niet duidelijk aanwezig tenzij ik me op me gemak voel, op die manier kan ik makkelijk samenwerken..
Als kind gepest:
Nee dat niet, ik nam het juist op voor gepeste kinderen, wel was ik een buitenbeentje en hing en hang ik altijd overal tussenin..
Snapte niet dat anderen het zagen:
Uiterlijke leeftijd:
In mijn gedrag lijk ik jonger dan in mijn uiterlijk, ik ben behoorlijk lang namelijk...
Verloop van vriendschappen:
Ik heb niet bijzonder veel vrienden, maar de vrienden die ik heb zijn gezellig en zijn behoorlijk hecht.. Wel heb ik eens iemand zomaar laten vallen, waar ik nu wel spijt van heb want echt leuk voor haar was het niet...
Geen groepsmens zijn:
Niet zo, voel me altijd een beetje ongemakkelijk in groepen mensen...
Aversie tegen geweld/horror/oorlog in films:
Ik vind Saw verschrikkelijk kan er niet tegen alleen al om mensne in paniek te zien.. The lord of The Rings vind ik wel weer helemaal geweldig...
Vrije tijd:
Ik ben altijd op stal te vinden of ben aan het muziek maken... Huiswerk geef ik metzelf weinig tijd voor...
Creatief:
Ja best wel..
Betrouwbaarheid :
Ik ben heel betrouwbaar zou niet zomaar iets doorvertellen wat echt geheim moet blijven...
Nog zo'n item; Vakantie
In de vakantie ben ik het liefst thuis, maar weg zijn is ook wel leuk, maar dan niet langer dan 2 weken...
Hoe reageren kinderen op je? (en dan niet je eigen kinderen natuurlijk!)
Heel vrolijk, kan altijd ontzettend hyperen met ze..
Heb de grootste schik met ze, al is er ooit een engels meisje geweest die tijdens mijn stage zei: 'Er is iets met jou' wat dat is weet ik nog niet.
Het niet hechten aan materialen:
Ik hecht me juist wel en kan niets weggooien, het is niet zo dat ik heel materialistisch ben, ik hecht me vooral aan kleine dingen...
Hoe is je huishouden?
Niet zo goed... Een grotere rotzooi dan op mijn kamer heb ik nog nooit gezien..