Hey Akasha,
Ik wil graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Ik heb overigens de 2e foto gebruikt.
Ik zie een prachtige ziel die heel ver gevorderd is. Je hebt een lange weg afgelegd om hier te komen en bent bezig met een grote missie. Het is daarom erg belangrijk dat je helder en zeer goed luisterd naar je binnenste en oordeelt wie je wel of niet kunt vertrouwen. Want er zijn mensen in je omgeving die jaloers op je zijn.
Je hebt veel rust in jezelf nu en weet dit ook aan te roepen als je het nodig hebt. Dit was eerder niet zo en had je echt moeite om rustig te worden. Wat dat betreft heb je echt geleerd hoe je hiermee om moet gaan.
Jij kijkt het meest naar de positieve kanten van iets, en helaas wil je hierdoor wel eens de negatieve kanten "vergeten". Alsof je ze liever niet wilt zien.
Ik mis een beetje het doorzettingsvermogen dat je tot grote hoogten kan brengen. Het zit er wel in, maar het komt er niet echt uit. Gewoon ervoor gaan, zou ik zeggen
. Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Je hebt af en toe hele heldere momenten. Dan is het net alsof je precies weet hoe alles in elkaar zit, en is er geen onduidelijkheid meer voor je. Toch heb je moeite om deze momenten vast te houden.
Goed dit was mijn lezing. Ik ben erg beniewd of het nog een beetje klopt en wat je ervan vindt.
Groetjes Julien.