Loading...
nl

Doodervaring door kind

easydoor
easydoor mei 7 '09
Ja inderdaad! angst leidt terug vanwaar men komt...nergens.
Mijn jongste kind heeft ook nog angst maar niet meer zoveel als over 6 maanden. De waarheid in een sprookje verweven doet wonderen. De realiteit komt daaruit verder;..
Ik sloeg erin mijn oudste zoon zijn angsten weg te werken in 2jaar, althans de negatieve angst daar er nog zoiets nodig is als zelfbescherming bij nood; hij is nu 9. Hij redeneert logisch en bewaart zijn gevoel voor de goede dingen. Op school een voorbeeld voor velen wat hem zelfzekerheid gaf. Hem kan je nauwelijks nog om de tuin leiden.
gast
gast mei 7 '09
Dat is wel iets heel mooi's als je je kind dat mee kunt geven. Er is vaak gebrek aan zelf zekerheid wat veel problemen veroorzaakt, helaas.
admin
admin mei 8 '09
En helaas ook veel onwetendheid..
admin
admin jun 13 '09
Paulette,

Hoe gaat het nu met je zoon? Heeft hij het voor je gevoel een plekje gegeven?

Liefs
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 13 '09
Na genoeg iedere avond voordat hij daadwerkelijk gaat slapen, vraagt hij aan me of hij blijft leven.

Ik antwoord bevestigend, omdat dat het meest voor de hand liggende antwoord is gezien zijn leeftijd, maar heb nog geen idee waarom hij het vraagt. Ik krijg het ook niet uit hem los.

Hij gaat er verder niet meer gebukt onder of verdrietig.

Dank je wel dat je er naar vroeg. Lief van je.
admin
admin jun 13 '09
Geen dank hoor, geen moeite smile

En ja, je kan hem beter geruststellen dan dat hij elke avond met angst voor doodgaan in slaap zou moeten vallen ...
Natalie1986
Natalie1986 jun 19 '09
Kan het niet zijn dat hij een uittreding heeft gehad, dat hij daar zo van geschrokken was omdat je natuurlijk naast je lichaam staat?
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420