Loading...
nl

Ik zie energiebollen in mijn huis

Soulfriend
Soulfriend jan 25 '09
Ik zie heel regelmatig bollen in mijn huis, vooral als ik ontspannen t.v. zit te kijken. Ze hebben de kleuren blauw, soms oranje en wit. Inmiddels weet ik dat dit orbs (entiteiten vervormd tot een bol) zijn en begin het heel gewoon te vinden. Ben er eigenlijk blij mee, want het doet me beseffen dat er meer is dan onze 3-d wereld.

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 25 '09
Dat is interessant. Doen die bollen ook iets? Of zijn ze alleen maar aanwezig? Heb je ook enig idee waarom ze er zijn?
linkie
linkie jan 26 '09
hey, jouw omschrijving lijkt op hetgeen ik de laatste tijd waarneem thuis. Bij mij zijn ze tot nu toe altijd wit en kunnen ze wegschieten door de kamer. Bij het tv-kijken, maar ook bij het kolven of voeden zie ik ze. Wat doe jij ermee?
Soulfriend
Soulfriend jan 27 '09
De bollen zijn er alleen maar. Soms 'weet' ik dat ze even komen kijken en verdwijnen ze weer. Hetgeen ik ermee doe is: blij zijn dat ik ze mag zien. Wat doen jullie ermee?
linkie
linkie jan 27 '09
ik krijg niet de kans om ze te bekijken, soms blijven ze even hangen maar zodra ik ze echt ga bekijken verdwijnen ze, net of je ze niet mag zien. Ik doe er nu nog niets mee, maar was benieuwd of het mogelijk was er contact mee te maken en of er andere zijn die daar ervaring mee hebben. Ik weet nu dat niet iedereen ze kan zien, dus jah dan is het wel bijzonder he?
Beschermengel
Beschermengel jan 27 '09


Ja ik zie ook energieen in mijn huis ..ook in andere huizen of op straat.
Maar thuis zie ik vaak blauw violet of wit soms goud of zilver .
En ja ze zijn ook heel snel weer verdwenen..ik ben ook de enige die het ziet, ik vraag het wel eens of ze het ook zien, maar zeggen altijd nee.

Ze komen altijd heel onverwachts ..en zodra je goed kijkt is het weer verdwenen. Het zijn vaak heel mooie kleuren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 27 '09
Ik denk wel dat je er contact mee zou kunnen leggen via je vleugelchakra. Ooit wel eens geprobeerd om je vleugelchakra te verbinden met een bol?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki