Loading...
nl

terug van weggeweest ....

hellentjuhh
hellentjuhh jan 24 '09
Hoi lieve allemaal ..
Ik ben weer terug van weggeweest ,zal me nog even voorstellen ...

Ik ben hellen 26 getrouwd met gerard ,en nadat ik hier een fotolezing heb laten doen geloof ik echt zeer zeker met wat er toen tegen mij gezegt is ...
Ik zal vertellen waarom .....
Nadat wij naar 6 jaar een kinderwens hadden en naar allerlei behandeling maar niet zwanger werden heb ik gevraagt of iemand hier kon zien of ik ooit mama zou worden ,
Ik geloof dat het thomas was die mij vertelde ,als ik de mensen vergoef die mij het meeste pijn gedaan hadden in mijn leven dan zou ik misschien zwanger worden ...

Het is ongelovelijk en het blijft me altijd bij ,ik werd zwanger in 2006 maar dit ging helaas mis ...
Ik geloofde niet meer in een zwangerschap maar 2 maand later was ik weer zwanger ,en nu nu ben ik mama van een hele mooie lieve zoon Jasper ,hij is nu 1 jaar ....Ik was hem ook bijna verloren met 23 weken zwangerschap doordat me baarmoedermond al open ging en er werd een bandje geplaatst waardoor ik hem met bedrust al die maanden heb bij me kunnen dragen tot 38 weken .....

Nu zou ik graag willen weten wat een lezing voor mijn zoontje ons zal brengen en of hij tevreden is met zijn leventje tot nu toe ?,en ook zou ik graag willen weten of jullie denken of Jasper nog een broertje of zusje krijgt omdat dit weer een zwangerschap zal worden met veel bedrust .....
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 25 '09
Hallo Hellentjuh,

Welkom terug zou ik zeggen. Ik ben blij dat je toen zoveel aan de lezing hebt gehad en dat dit nu zo voor jou werkelijkheid is geworden.

Misschien wist je dit nog niet, maar wij staan helaas het fotolezen van kinderen, niet toe:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432
Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hen wereld te verplaatsen.

Ik heb daarom ook de link naar de foto van je kind verwijderd. Excuses voor het ongemak, maar leuk dat je er weer bent!

Misschien leuk om de eerste fotolezing even terug te halen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/6600/1.html

Groetjes Julien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy