Loading...
nl

Selma

Selma
Selma mrt 18 '06
Hoi Allemaal,

Ik ben Hannie en ik ben geboren in Hoogeveen in de mooie provincie Drenthe.
Ik loop al wat jaartjes op dit tranendal rond, ik ben geboren op 20 oktober 1957.
Ik heb 2 zonen en ben na een scheiding nu alweer 5 jaar gelukkig samen met mijn nieuwe partner.
Echte gaven heb ik niet, ik maak de meest vreemde dingen mee en soms heb ik een filmpje in mijn hoofd lopen en zie ik en wat misschien nog vreemder is, ruik ik die omgeving.
Heb je vragen aan mij stel ze gerust, maar dan wel op dit forum, heb slechte ervaringen met msn, dus ik geef niet vlug mijn mail-adres.

Liefs, groetjes en respect, Hannie/Selma.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '06
Hoi Selma,

Leuk dat je je voorgesteld hebt! Ik hoop dat dit forum een goede uitlaatklep voor je kan zijn.
Selma
Selma apr 1 '06
Hoi Nims,

Een uitlaatklep is dit forum zeker voor mij.
Speciaal dat jij dit zo zegt.
Bedankt voor je reaktie.

Groetjes Selma.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 1 '06
Ik ben blij dat je begrijpt waarom ik het zo zeg ;)
Gao
Gao mei 14 '06
Hai Selma,.

Wat toevallig, ik was hier omdat ik gewoon geintreseerd ben in gaven en omdat ik zelf nog wel het 1 en ander heb meegemaakt.. Maar ik had niet verwacht dat er NOG iemand op deze aardbol rondliep die als ze wat zag vervolgens die geur erbij krijgt. Dat heb ik ook ! Maar niet echt met als ik wat in mn gedachten zie. Maar als ik wat op de tv zie bijvoorbeeld, dan krijg ik helemaal een geur van.. zo rook het daar op dat moment. En helaas heb ik dat maar 1x. Ik adem dan (onbewust bijna) met mijn neus en dan heb ik ineens (bewust) door dat het een compleet andere geur was. Maar als ik dan nog een keer probeer te ruiken is de geur al weer weg.

Misschien is dat ook herkenbaar bij jou?

Hoe dan ook, welkom op het forum en veel plezier. (dat ik dat zeg terwijl ik er nog maar net 3 seconden als lid ben geregistreerd :p )
Selma
Selma mei 16 '06
Hoi Gao,

Je beschrijft precies het ruiken, inderdaad, zodra je het je bewust bent en het wil herhalen lukt het niet meer.
Ik heb het op de meest vreemde momenten, soms verklaarbaar soms totaal niet.
Soms loop ik bij iemand de tuin in en ruik een heel medische geur(zo'n ziekenhuis-lucht), dan weet ik dat er voor mij iemand daar binnen is gegaan of binnen is die ziek is.
Ik zit tv. te kijken en er is bijvoorbeeld een onderwerp over boten, dan ruik ik de teer van die boot, of ik zie een meeuw vliegen en ik ruik de zee.
Nu heb ik wel iets speciaals met de zee, in mijn diepste verdriet ga ik ff langs de vloedlijn lopen, het zuivert en spoelt een berg last van mijn schouders.
Het is ook de plek waar ik mijn "waterlanders" hun vrije loop kan laten gaan.
Water zat en de tranen in mijn ogen zijn verklaarbaar door de wind! ;)
Ik kan het wel oproepen, als ik bijvoorbeeld aan haring denk (ik ben gek op vis, typisch eigenlijk voor een weegschaaltje :p )dan ruik ik het instant, het water loopt me dan spreekwoordelijk in de mond.
Het mag nog een wonder zijn dat ik geen 200 kilo weeg, want ik ruik vaak eten en de trek erin na het ruiken van iets, is daarna enorm.
Ik moet maar niet in een snackbar gaan werken.
Gelukkig woon ik in een flat en niet in een restaurant, dus al dat lekkers is meestal niet voorhanden ;).
Nu werk ik wel in een slijterij, amaai als dat maar goed gaat, grinnik.

Groetjes en tot lezens, Selma.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki