Loading...
nl

Even voorstellen

Soulfriend
Soulfriend jan 23 '09
Hallo allemaal,

Mijn naam is Soulfriend (man) en ik leef en woon in Amersfoort. Ik werk als anesthesieverpleegkundige (narcose en zo) en ben therapeut in Natuurgeneeskunde waarin ik voornamelijk kleurenpunctuur op de oorschelp toepas.

Achttien jaar geleden begon mijn interesse in esoterie met Tarot en Handlijnkunde en groeide uit tot het masterschap in verschillende soorten Reiki. Geef nu met veel plezier cursus op dit vlak.

De site vind ik fantastisch en ik hoop vanuit een warm hart kennis op te doen en te delen.

Veel groeten,
Soulfiend
Delen:
Helma
Helma jan 23 '09
Hoi Soulfriend,

van harte welkom op Merudi!
Aan je verhaal te zien heb je vast wat in huis waar we hier van kunnen leren, dus doe lekker mee!

Groet, Helma.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 23 '09
Hallo Soulfriend,

Van harte welkom op merudi. Ik hoop ook dat je hier kennis kunt delen en vergaren. Ik ben benieuwd of jij als anesthesieverpleegkundige ook ervaring hebt met bijzondere ervaringen van patienten. En hoe je het ervaart om de medische wereld en natuurgeneeskundige wereld met elkaar te combineren.

Groetjes Julien.
admin
admin jan 23 '09
Hi Soulfriend,

Welkom op deze site. Ik wens je een fijne tijd op dit forum. Wederzijds kunnen we ongetwijfeld veel leren!
Ikzelf ben ook reiki-master, maar dan alleen in de traditionele Usui methode. En ok doe Reconnecition healing, EFT en Silva Mind Control. Allemaal soorten healing.
Ik ben benieuwd naar de verschilende soorten reiki die je beoefent en wat de verschillen daartussen zijn.

Groeten, Hans
Beschermengel
Beschermengel jan 23 '09


Geweldig!
Precious1
Precious1 jan 23 '09
Welcome Soulfreind!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 23 '09
Welkom!
Maryssa
Maryssa jan 23 '09
Hey Soulfriend!

Leuk dat je er bent. Hartelijk welkom hier!
Soulfriend
Soulfriend jan 24 '09
Allemaal bedankt voor jullie warme welkom!
Lena
Lena jan 24 '09
hallo soulfriend

mooi beroep
onder narcose zijn is toch ook een gevoel van waar ben ik smile
admin
admin jan 30 '09
Gezellig dat je hier bent Soulfriend

Lieve groet

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki