Loading...
nl

Aurafoto

Pisces
Pisces jan 22 '09
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag waar ik toch wel een beetje mee zit. Ik heb een tijdje geleden een aurafoto laten maken, met uitleg, misschien kennen jullie wel hoe het werkt. Alle kleuren waren mooi enz., maar met de kleur van de hartchakra was er enige twijfel, maar uiteindelijk zeiden ze dat de kleur onzuiver was. De kleur was groen, niet donker, maar wat lichter.

Ik wil mezelf niet als onzuiver bestempelen, misschien dat iemand hier voor mij iets meer licht op kan werpen?

Alvast bedankt!
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 22 '09
Hoi Uranian,


voor mij is de kleur lichtgroen niet onzuiver de kleur groen staat voor ..Groei, vernieuwing, rust, vriendelijkheid, tevreden zijn met de situatie van het moment, betrouwbaar, kracht, evenwicht en harmonie, bouwen, productiviteit, en genezing.

Dus niet er mee zitten hoor! smile
admin
admin jan 22 '09
Is volgens mijn weten geen probleem, Uranian. Het is een mengsel van groen en wit licht. Aurakleuren veranderen ook voortdurend. Als je boos bent is het al weer anders dan wanneer je blij bent.
Geen reden voor bezorgdheid ! smile
Heb je zelf de foto? heb je verder uitleg gehad wat er nog meer op staat en wat het betekent?
Pisces
Pisces jan 22 '09
Ik heb om de paar jaar een aurafoto laten maken en je ziet duidelijk de verschillen, ook de kleur van waar de hartchakra zit. Zij noemden het "vaalgroen" een mengeling van groen en wit, zoals je zegt Hans en groen staat inderdaad voor de uitleg van beschermengel. Ik heb de foto zelf: ik was spiritueel, positief en had mooie eigenschappen volgens hun uitleg. Er was een man en een vrouw: de man zei: nee, dit is een mooie kleur, de vrouw zei onzuiver: het was een kleur wat bij "moderne" mensen meer voorkwam. Het was in ieder geval niet helemaal duidelijk. Maar het is inderdaad ook afhankelijk van je stemming of de periode waar je in zit. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat verankerde negatieve eigenschappen ook in je aura terug te vinden zijn, maar verder was alles mooi helder enz.

smileBedankt voor de bemoedigende woorden !
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 23 '09
Hoi,

Mag ik je vragen wat voor aura foto je hebt laten maken, en waar dit was? Ik wil namelijk niet vervelend doen, maar de meeste aura-foto makers zijn oplichters. Ze maken namelijk geen echte aurafoto.

Graag verwijs ik je naar dit topic http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/36636/Re_De_kleuren_van_de_Aura_en_h.html#Post36636 voor meer info over aura foto's.
Pisces
Pisces jan 23 '09
Hoi Nims,

Ik weet niet meer welke naam het bedrijfje had, maar het was op een kleine beurs in Utrecht. Ik ga kijken naar het onderwerp, dank voor je tip.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 23 '09
Graag gedaan. Ik hoor graag wat je ervan vindt smile.
Pisces
Pisces jan 23 '09
Ik heb het topic gelezen. Ik denk zelf dat het aura natuurlijk niet op deze manier zoals op de beurzen te fotograferen is. Het is veel te oppervlakkig en kort door de bocht dat je zo in elkaar zit zoals er je wordt uitgelegd of op de uitleg van het formulier staat. Ik geloof toch wel dat er een gedeeltelijke waarheid inzit, omdat sommige kleuren wel corresponderen met situaties! in je leven en dus een bepaalde emotie/ervaring van je menselijk wezen weergeeft. Dus de (tijdelijke) invloed van dat moment. Je ziel of je innerlijk wordt door ervaringen, inzichten enz. wel gevormd maar niet veranderd. Daarom is dit nooit vast te leggen op een foto, omdat je veel veelomvattender bent dan gecategoriseerde kleuren.

Groetjes
Pisces
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 23 '09
Iemand die jou leest, zoals ik jouw foto lees, kan heel goed er een mooi verhaal van maken wink. Ik zeg niet dat je hiermee geen inzicht in jezelf krijgt hoor, maar ik vind het toch nog steeds een beetje bedonderen. Heb je ooit de kleuren nagezocht? Heb ze hier wel ergens op het forum staan namelijk. Misschien dat er dan toch vreemde dingen in zitten?
Pisces
Pisces jan 24 '09
Klopt, is zo. Nu je dit zo neerschrijft: heb een jaar of wat terug met iemand met wie ik op de beurs was in een tijdsbestek van 5 minuten allebei een foto laten maken, en wat toen opviel waren de hoeveelheid bollen bovenin identiek winkSommige mensen hebben bijv. een hele paarse aura zonder een andere kleur. Zij was bekend van tv, dus creatief maar wel ongeduldig en kritisch. Het blijft twijfelachtig zo'n aurafoto inderdaad.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki