Loading...
nl

Mooie momenten

koenewoen
koenewoen mrt 23 '09
Ja dit is wel bijzonder, en dat vriendje was waarschijnlijk ook verrast?
Muin
Muin apr 6 '09
Vanochtend stonden mijn kids en ik naar onze tuin te kijken. Ik vroeg aan mijn kids wat ze in de tuin zagen. Mijn oudste zag hyacinten, tulips, hortensia, krokussen, narcissen en het gras. Mijn jongste zag een koolmees en een kat van de buur. En ik zag die mooie blauwe druifjes. Grappig, wij keken naar dezelfde tuin maar zagen niet dezelfde dingen. smile
Emuca
Emuca apr 14 '09
YEAH... Mijn (hopelijk) eerste boek is zo goed als klaar. Eindelijk klaar met schrijven. Nu nog alles herlezen en controleren, hier en daar bijschrijven.. En dan hopen dat het wat wordt.

Wat een fijn gevoel.
Muin
Muin apr 15 '09
Gefeliciteerd Angel. Ik heb een aantal delen van jouw verhaal gelezen op het forum en ik denk dat jouw boek best wel interessant kan zijn voor de uitgeverij. Met tekeningen daarbij wordt het helemaal top! Je hebt talent! smile
Emuca
Emuca apr 15 '09
Ik heb sowieso al een uitgever gevonden waarbij ze bijna alle boeken door laten gaan en waarbij het allemaal lekker snel gebeurd. tongueIk hoop dat het allemaal gaat lukken. smile
Muin
Muin apr 15 '09
Toppie!

Ik heb ooit een boek geschreven maar het is nog door niemand gelezen. Toen het boek klaar was, was ik zo gelukkig. Daarna heb ik nieuwe dingen bijgeleerd en voor ik het weet zit ik alles bij te schrijven en te corrigeren. En nu ben ik nog steeds niet klaar met dat boek.

Angel, ik begrijp nu pas waarom er boeken in delen zijn. Ik denk dat mensen elke keer nieuwe inzichten krijgen en daardoor worden boeken op die manier bijgeschreven en uitgegeven. En toch vind ik het eerste deel van welk boek dan ook het mooiste. smile
Emuca
Emuca apr 15 '09
Ik ook hoor. In deel 1 is alles zo lekker nieuw. En hoe spannend de ontknopping van het laatste deel ook kan zijn, je weet meestal wat er zal gebeuren.

Nu het in grote lijnen af is, en ik zegmaar het corrigeren en editen induik, zal er toch wel veel veranderen. Maar ik ben in ieder geval al heel blij dat het me gelukt is om door te zetten. Dat er misschien maar weinig mensen zullen zijn die het gaan lezen, deert me niet. Er zullen vast wel wat mensen zijn. smileDaarnaast kan er altijd nog een volgend deel komen. smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420