Loading...
nl

Ik ben geweldig

Takhihiii
Takhihiii jan 18 '09
Omdat ik vandaag het huis heb schoongemaakt.

En mijn computer zelf heb gerepareerd!

Dat alles in één persoon! Ongelovelijk laugh.

Ik ben geweldig
Delen:
gast
gast jan 18 '09
Gefeliciteerd, Takhihiii laugh
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 19 '09
Huis staat ook wel eens voor de geest..... grin

Heb je daarom een goed gevoel?
admin
admin jan 19 '09
Een mens kan altijd meer dan hij/zij zelf denkt.

YES - WE CAN ! smile
Quote van Barack Obama - President USA in Spe.
Maryssa
Maryssa jan 19 '09
Helemaal mee eens Hans smile

Straks eens even een poging doen om mn kledingkast op orde te brengen. Dingen die ik niet meer draag naar de kringloop en mezelf voorhouden YES I CAN laugh
Precious1
Precious1 jan 19 '09
Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd! wink
Helma
Helma jan 19 '09
Een TOP topic. Gefeliciteerd Takhihiii.
Muin
Muin jan 27 '09
Vandaag bij het ontbijt vertelde ik aan mijn kinderen dat ik full time ga werken (ik werk nu 3 dagen per week).
Mijn jongste dochter van vier zei “het maakt toch niet uit hoeveel je verdient, wij kunnen toch niet meer dan één boterham eten”. grin

Mijn oudste zoon van zes vroeg gisterenavond aan mij “kan je ons niet adopteren?”.

Ik vind het zo erg dat ik over 4 maanden afscheid van ze moet nemen. Door de relatie met mijn ex-vriend heb ik ze leren kennen. In 2 jaar tijd zijn wij zo aan elkaar gehecht. Mijn ex-vriend zit nu in New Zealand en is heel hard bezig om alles voor ze te regelen daar. Misschien zie ik ze nog terug..maar misschien ook niet. Ze zijn echt geweldige kinderen ! Ja, mijn kinderen zijn geweldig !!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 27 '09
Jeetje, ik vind het toch wel jammer dat je je kinderen niet zal terugzien. Wat ben je toch een geweldige moeder dat je er op deze manier mee om kunt gaan.
Muin
Muin jan 27 '09
Ik heb geen andere keuze NiMS. Ik ben niet hun biologische moeder…
Ze zijn de kinderen van mijn ex-vriend. Nu wij uit elkaar zijn, gaan ze over 4 maanden terug naar Nieuw Zeeland.
admin
admin jan 28 '09
Toch knap dat je je zo sterk kunt houden. Zo te zien is er een mooie relatie met deze kinderen ontstaan. Wederzijds nog wel.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 28 '09
Origineel bericht van: Muin
In 2 jaar tijd zijn wij zo aan elkaar gehecht. Mijn ex-vriend zit nu in New Zealand en is heel hard bezig om alles voor ze te regelen daar. Misschien zie ik ze nog terug..maar misschien ook niet. Ze zijn echt geweldige kinderen ! Ja, mijn kinderen zijn geweldig !!!

Jeetje Muin. Afschuwelijk....

Dit is jouw gevoel, ik vraag me daarbij ook af wat er in die kinderkopjes omgaat.

Sterkte!
Takhihiii
Takhihiii jan 30 '09
Peter Blanker
't is moeilijk bescheiden te blijven

't Is moeilijk bescheiden te blijven
Wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel
Daar staat een geweldige vent
Voor een kerel met zoveel talent (jaja)

De allermooiste meiden
Die mij eenmaal hebben gezien
Die vallen meteen aan mijn voeten
Aan iedere teen minstens tien
Ik lig zelf ook goed bij de mannen
Maar dat geeft mij ook al geen kick
Want er is er niet een op de wereld
Die zo goed en volmaakt is als ik

Ik wil ook geen filmcarrière
Zoals Hauer, De Gooyer, Krabbé
En dat is voor hun dan weer mazzel
Zo houd ik ze uit de WW
Als ik mijn talenten zou benutten
Dan was ik 'top of the bill'
Hoewel 't gewoon is
Dan krijg je kapsones
En da's nou net wat ik niet wil

winkwinkwink
Helma
Helma jan 30 '09
Mag ik er even op in haken? Vandaag een dag met een sterretje voor mij! wink

Vanmorgen was ik op mijn werk, en opende de voordeur voor een (pleeg)moeder, mij bekend als mevrouw H.........d. Ik stelde me voor, en ze zweeg even: ze vroeg vervolgens: van Henk S........n??? Ik kon dat natuurlijk beamen, waarop ze zei dat zij destijds juf M........r heette.

Ze moest er even van gaan zitten, en ik dacht: nog even en dan schiet ze vol! Ze vroeg expliciet naar 'Eefje', Eric en Gerard(mijn stiefmoeder, stiefbroertje en biologische broer). We hebben samen koffie gedronken, en hebben zo'n drie kwartier zitten kletsen. Ze wist nog precies hoe wij thuis allemaal heetten, en ook Leni en Harry heeft ze goed gekend. (Dit zijn mijn biologische moeder en broertje, die in 1970 zijn overleden).
Ze vertelde hele leuke dingen uit die tijd, maar ook moeilijke.

Het was erg bijzonder om haar te spreken, ook al herinner ik mij ook dat ze niet altijd even makkelijk was als juf.

In ieder geval, ze vroeg wel drie keer of ik mijn familie de groeten wilde doen. Zo eens in de vier, vijf jaar, overkomt mij zoiets: echt zo ongelooflijk fantastisch! Er is niemand meer in leven van toen ik vijf jaar was, dus geweldig om allerlei dingen aan iemand te kunnen vragen.

Later stond ik buiten koffie te drinken met een collega. Ik vertelde haar dat ik de strijd die ik aan het voeren was met mezelf losgelaten heb, en dat ik me mag voelen zoals ik me wil voelen. Ik hoef niet meer te vechten.
Ze vertelde dat ze het gisterenavond (tijdens een receptie) nog over mij gehad hadden: dat ze het zo knap van me vinden hoe ik het doe! Hellup, dacht ik nog...
Maar ze ging verder: over de rechtzaak met mijn exman, dat ik het aandurfde om hem aan te spreken op zijn verantwoordelijkheid, terwijl ik vroeger altijd zo'n bang muisje was; dat ik altijd belangstelling heb voor collega's; dat ik een vechter ben, en nooit opgeef; dat ik mijn gezin zo goed draaiende weet te houden in mijn uppie; en zo ging ze even door.
Toen ze klaar was stonden we allebei in tranen, en ze zei: zo, kun je nu het weekend wel in zo? Ik wist niet waar ik kijken moest en bedankte haar voor haar lieve woorden. Het deed me enorm goed om eens zo iets te horen. Ik ben hier heel erg dankbaar voor.

En zojuist zei mijn oudste dochter: mam, we nemen je vanavond mee, en dan gaan we bowlen, dat heb je wel verdiend! (met mijn jongste, de oudste en haar vriend, en zijn moeder). Nou, ik ben helemaal flebbergested. Weet niet goed hoe ik het heb op dit moment. Ik heb sterk het gevoel dat ik door los te laten de warmte van mensen weer vanzelf naar mij toe krijg. Maar ik wil niet overdrijven hoor...

Fijn weekend allemaal! cool
Kinki DeVille
Kinki DeVille jan 30 '09
Valt er niets te regelen? Ik weet nog dat ik zo'n goede band had met mijn stiefvader, dat toen hij stierf, ik een vader verloor... Je bent volgens mij een geweldige moeder.
Kinki DeVille
Kinki DeVille jan 30 '09
En phoenix, hou dat gevoel vast! Het heeft zeker een extra positief effect op je omgeving;)
Helma
Helma jan 30 '09
Dank je wel Kinki! Ja, ik wil dat gevoel zeker vast houden, en dat ga ik doen ook!

Wat bedoelde je trouwens met 'valt er niets te regelen'?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki