Loading...
nl

geesten oproepen

Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
Het hoeft niet zo zeer slecht te zijn. De meesten zijn erg slim en hebben tonnen vol informatie. Daarbij hoeft het niet gevaarlijk te zijn. Echter kan het wel. Het is net met alcohol. Geniet, maar drink met mate. Oftewel, maak er zorgvuldig gebruik van. En zeker niet roekeloos wezen.
taro
taro sep 1 '09
Geesten oproepen, glaasje draaien...geen goed plan...dus ook nooit proberen...lijkt spannend maar het is gewoon eng en gevaarlijk.
Ik spreek uit ervaring, zo'n 15 jaar geleden gedaan en dus ook iemand mee naar huis meegenomen...niet bewust.
Ik merkte dit omdat er toen op mijn slaapkamer(was nog bij mijn ouders thuis...dingen begonnen spontaan te bewegen en in een kastje in mijn kamer na 10 tellen een klop hoorde en dat ging de hele nacht door...bang....zoooo verschrikkelijk bang was ik.
Mijn ouders geloofde me niet en ik kon dit verder bij niemand kwijt...vriendinnen die meededen hadden er verder geen last van...tot ik door een vriend werd gebeld en die vroeg mij mee naar een paragnost, die man had mij omschreven en gevraagd aan mijn vriend of hij mij kon plaatsen...heel biazar verhaal hé...ik weet het...klinkt vaag...maar toch echt gebeurt.
Bij die man aangekomen...vertelde hij mij dat ik een 7 jarig jongetje uit het verre oosten had mee genomen...en hij was met mij meegekomen omdat ik een belangrijke vraag had(tijdens het glaasje draaien)..ik weet niet meer wat die vraag was en die man heeft toen gevraagd of dat jongetje wilde overgaan en het was weg...daarna geen last meer gehad...wel nog heel lang bang geweest.

Nu is mijn vraag...met een ouija bord is dit nu hetzelfde...ik ga namelijk binnenkort cursus intuïtieve ontwikkeling doen en in 1 van de lessen gaan we dat dus behandelen.
admin
admin sep 1 '09
Ja, en ouija bord is hetzelfde als glaasje draaien.
Niet aan te raden...
Maryssa
Maryssa sep 1 '09
Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat een Ouija bord gebruiken veilig kan onder begeleiding van een medium / paragnost. Ik betwijfel toch of het dan wel veilig is. Ik zou het niet doen maar het is aan jou.
taro
taro sep 1 '09
Bedankt Hans voor je snelle reactie.
Dan weet ik dat ik die avond niet aanwezig zal zijn.
Heb er van geleerd...dat nooit meer.
taro
taro sep 1 '09
Hoi Maryssa,
Het is onder begleiding...maar ik heb dus ook mijn bedenkingen erbij.
admin
admin sep 1 '09
Grappig, die vraag komt ook overal steeds terug!
Geloof de ouwe rotten in het vak.. 'afblijven van die ouija- bord. smileen dus ook glaasje draaien,
Maar ik weet, dat als je een experimenteer-type bent, het toch eens een keertje gaat doen hoor.
Wist je dat het wieja wordt uitgesproken, en niet oeja zoals velen doen?
omdat het twee woorden zijn oui (= wat ja betekent in het frans) en ja.
Geesten zijn ook entiteiten, die zich niet in het Licht bevinden, maar in de schemerwereld.
Ga een enkele niveau's hoger waar engelen, en Gidsen zijn, leer je intuitie te ontwikkelen, door vanuit je hart te leven, dan heb je automatisch Contact met de Spirituele wereld, met de Bron!
Emuca
Emuca sep 1 '09
Toch is het, als leek in het vak, dan wel link... ookal wil je misschien een niveau hoger... je kan het niet altijd onder de duim houden. En de tieners die het doen, weten vaak niet waar ze mee bezig zijn.
taro
taro sep 1 '09
dankjewel bellefleur.
ben nu genoeg bevestigd in mijn gevoel.

ik sprak het altijd uit als owieja bord...ha ha...weer wat bij geleerd.
Heerlijk dit forum...zoveel leerstof en backup van de mensen hier...super
taro
taro sep 1 '09
het zijn ook vaak pubers...was ik zelf ook...spannend was het!!
dat besef je dan niet...maar door de hormonen ben je zo'n makkelijke prooi. je bent dan niet jezelf en blijkbaar sta je daardoor makkelijk open.
Heidelroos
Heidelroos sep 1 '09
Origineel bericht van: tarot76
dankjewel bellefleur.
ben nu genoeg bevestigd in mijn gevoel.

ik sprak het altijd uit als owieja bord...ha ha...weer wat bij geleerd.
Heerlijk dit forum...zoveel leerstof en backup van de mensen hier...super


Ikke altijd als OEWIEDJA ehehehe..
Maryssa
Maryssa sep 1 '09
Quote:
het zijn ook vaak pubers...was ik zelf ook...spannend was het!!dat besef je dan niet...maar door de hormonen ben je zo'n makkelijke prooi. je bent dan niet jezelf en blijkbaar sta je daardoor makkelijk open.

Ik was ook een guppy van 16 en wilde eerst niet meedoen want ik wist dat het gevaarlijk was maar liet me toch overhalen. Mijn ervaring staat ook in het "Wie wat gezien" topic http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/41344/3.html beschreven.




Bewerkreden:Tsja moet dan wel naar het juiste topic doorverwijzen
admin
admin sep 1 '09
[quote=Heidelroos
Ikke altijd als OEWIEDJA ehehehe.. [/quote]

hihihihi.. laugh
Emuca
Emuca sep 1 '09
Ik zei ook altijd Oewiedja tongueMaar mijn frans est tres terrible.
Islandlady
Islandlady sep 4 '09
Zie het onderwerp nu pas... snelle beppie smile
Heb 1 x het ouija- bord gedaan als afsluiting van een cursus intuitieve ontwikkeling. Heel bijzonder. Werd dus zeer goed begeleid. Het aparte vond ik dat de "wijzer" dus alleen maar op de top van de vinger ligt en ook gewoon blijft liggen. Het gaat vanzelf.

Mooi
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki