Loading...
nl

geesten oproepen

admin
admin mei 4 '09
Heb ook eens een meelifter gehad. Die zat me op te wachten in een huis. Ik deed de deur open, kreeg een koude rilling en en hond die binnen rondliep sloeg opeens aan. Dat deed die hond bij eerdere bezoekjes nooit. De entiteit was bij me binenngekomen, omdat ik op dat moment te open was.
Later heb ik die van me afgeschud en die heeft nog enkele weken in zich verborgen in de bijkeuken van dat huis. Daarna is ie verdwenen.
Richie Richard
Richie Richard mei 4 '09
Volgens mij, heb ik nooit echt een mee lifter gehad.. 1 Malig, maar dat was Eveline.. En die ken ik.. dus..
Eruan
Eruan mei 4 '09
Ik heb wel eens entiteiten bij me, wanneer ik me niet goed voel, of er iets op school is gebeurt. Ik wordt dan erg grillig, voel me ontzettend moe, en maak erg veel ruzie met mijn broertje en zusje. Ook kan ik me dan niet meer concentreren.
Meestal ga ik dan naar een kennis van ons en die kan ze weghalen... smile
admin
admin mei 4 '09
In mijn jeugdtijd bestond het woord 'meelifters niet.
het zijn mee-zuigers, stukjes opgehoopte energie die een zekere WIL-energie/frequentie hebben, en die bij je zijn omdat ze ervanuit gaan dat ze daarmee iets bereiken.
Alle vormen van verslaving zorgen voor meelifters.
Kijk maar eens hoe moeilijk het is voor sommigen om te stoppen met roken, vb.
Meelifters kunnen je via het denken ompraten.
Als je Meester bent over jezelf en je eigen leven,Krachtig in je kern bent,
goed gegrond en vanuit liefde leeft, hebben ze geen vat op je, en dan smiezen ze er vandoor, naar een ander "slachtoffer".

Liefs,
Bellefleur
Natalie1986
Natalie1986 mei 4 '09
ik wist ook niet dat ze zo heetten maar iemand noemde dat zo, dus ik dacht dat het wel goed zou zijn.
Iedereen heeft weer andere namen!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 4 '09
Meelifters heten ze wel hoor. Ook zie je hier wel eens de term aura-lifters worden gebruikt.

Eigenlijk zijn het bijna altijd parasieten, die het aardse leven niet kunnen loslaten. Een pyramide van licht helpt altijd tegen deze zuigers/lifters/parasieten.
Natalie1986
Natalie1986 mei 4 '09
Ja precies, ik noemde het altijd aura lifters of meelifters ik weet het niet eens meer.
De medium zei dat ik me niet goed had geaard en ik heel zacht ben dat ze sneller naar binnen komen.
admin
admin mei 4 '09
smile
ja, goed geaard zijn is heel belangrijk ( = goed gegrond schreef ik, en dat is hetzelfde).

Heb je meditatie's of oefeningen om je goed te aarden (te gronden), Natalie?
Natalie1986
Natalie1986 mei 4 '09
Ja nu heb ik het wel, gekregen van die medium.
Maar ik merk dat ik steeds er aan moet denken om goed te gronden.

Toch best wel lastig allemaal..
admin
admin mei 4 '09
Via jouw voeten kan veel energetisch afval wegvloeien naar de aarde,
Ook veel licht opgenomen worden,dat uit de diepte van de aarde komt.
Dàt licht is heel sterk aan aarde basiskracht.
Anders, dan wanneer het licht van bovenaf komt. En je kan deze twee lichten laten samenvloeien.

we geraken off-topic,dat zie ik wel, (maar die geesten kunnen wachten grin)
even zeggen, dat wanneer je een cirkelbeweging onderaan je voeten maakt,
zoals je een dekseltje van een potje afschroeft,
je voetchakra's opent en zo kan die balast weg vloeien.
Probeer het maar eens.
Daarna weer sluiten en je voeten stevig verankerd in de aarde voelen.

Liefs
Bellefleur
Emuca
Emuca jul 3 '09
Ik heb zelf geloof ik nooit een lifter gehad.. maar ik kan ze wel verwijderen bij andere, zelfs als ze heel diep zijn binnengedrongen. Entiteiten hou ik toch liever uit mijn buurt... Geesten oproepen moet je nooit doen, je hoort zoveel rotverhalen...
Fatna
Fatna jul 3 '09
sorry maar is dit niet gewoon een leuke sticker op jezelf plakken als je gewoon behoorlijk chagerijnig bent of depressief of whatever???

tenzij iemand volledig overgenomen wordt door een entiteit heb ik mijn twijfels bij wat jullie meelifters noemen...volgens mij zijn het gewoon jullie eigen buien en klinkt het wel interessant om te zeggen ik heb meelifters gehad.....
admin
admin jul 3 '09
En waar komen die buien dan vandaan Fatna??
Ik geloof wel degelijk dat meelifters je gemoedsrust kunnen verstoren!!
En geesten oproepen moet je niet doen, je kan ze wel aanspreken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 4 '09
Het klinkt zeker niet interessant om meelifters gehad te hebben.

Ik heb een aantal mensen behandeld die last hadden van meelifters zonder dat ze eerst doorhadden dat ze dat waren. Pas toen ze weg waren merkten ze het verschil, en konden ze pas toen echt weer hunzelf zijn.
Fatna
Fatna jul 4 '09
tja ik weet soms ook niet waar mijn buien vandaan komen maar het kan aan veel factoren liggen, eetpatronen, stand van de maan...hormonen,en nog meer van dat soort dingen.....

ik zeg maar ik weet dat bezeten worden door een geest bestaat, maar meelifters, tja ik kan daar niet zoveel mee

waarom zou zo'n entiteit je dan niet gewoon overnemen...waarom alleen maar meeliften
Richie Richard
Richie Richard jul 4 '09
Mij hoor je niet zeggen dat Eveline des tijds de oorzaak was van mijn buien. Daarbij, was zij een vrij simpel en vrolijk persoon. Ik heb niets te verbergen, dus waarom zou ik?
admin
admin jul 4 '09
Ik heb altijd begrepen dat meelifters geesten zijn, die (nog) niet over zijn gegaan naar het Hiernamaals..."de Andere Kant"??
(A)ngel
(A)ngel aug 4 '09
ik zou het niet weten ik heb nog nooit een meelifter gehad
altans ik heb wel eens koude rillingen
Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
koude rillingen wilt niet altijd aangeven dat er een meelifter is, of uberhaubt een entiteit. Je lichaam wilt soms wel eens van temperatuur veranderen, op bepaalde plekken. Al scheelt het vrij weinig, sommige plekken zijn er erg gevoelig voor.
Maar dit gebeurt niet zo gek vaak.
ik denk dat je 5/10 keer kan zeggen dat je een aanwezigheid voelt.
Tenzij je natuurlijk naar een ruimte gaat dat een andere temperatuur heeft dan je vorige ruimte.

Meelifters hoeven niet altijd slechtwillend te zijn. Daarbij kunnen ze wel handig zijn. Het kan net zo goed je naasten zijn die pas 'heen' zijn gegaan, en nog geen afscheid hebben genomen.
Maar ach, wie zou het weten.
admin
admin aug 4 '09
De kou van een entiteit is anders dan een temperatuurverschil in kamers. Hoe meer je dit ervaart hoe beter je het verschil voelt.
Ben het helemaal eens met degenen die zeggen dat geesten oproepen niet slim is.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420