Loading...
nl

Mijn foto lezen.

Wendy's
Wendy's jan 19 '09
Misschien word er anders bedoeld met 'test'.

ik denk dat ze wel geloven dat erika ook deze foto heeft geplaatst, maar misschien was het, het idee van iemand anders om de foto te plaatsen..

wat ik al zei denk ik dat ze er open voor probeerd te staan (voor een of andere reden), maar is het niet echt iets wat bij haar past. Zo zie ik het woordje 'test'. om te kijken hoe spiritualiteit is.. en wat er gezien kan worden,
admin
admin jan 19 '09
Ok, misschien geen 'test, maar ik denk dat Erika is overgehaald om haar foto hier te laten lezen, met als achtergrond om haar proberen te overtuigen wat spiritualiteit kan betekenen.
De eerste reading heeft haar niet kunnen overtuigen. Maar een reading moet je soms even op je laten inwerken, en zoeken naar een interpretatie. Soms wordt namelijk via een omweg iets beschreven.
Ik zie bij Erika in eerste instantie iemand die in de materiele wereld leeft, met sociale kwaliteiten. Maar niet zozeer spirituele kwaliteiten. Maar ik kan me vergissen....
Wendy's
Wendy's jan 19 '09
Dat denk ik ook hans
Anne
Anne jan 19 '09
@ Nims,

Ik vind het erg frapant dat hier een discussie begint te ontstaan over Erika die hier geen woorden aan vuil maakt.

Dat jij steeds over Erika moet praten kan ik nog steeds niet snappen, het duid erop dat jij hier veel meer van weet en dat hier veel meer achter zit dan dat jij eigenlijk aan ons verteld.

Erika is overgehaald om haar foto hier te plaatsen. Erika is de vriendin van nims. Erika is helemaal niet zo spiritueel, maar nims vond het leuk om haar foto hier te plaatsen en zo de reacties af te kunnen wachten.
Een test, om zo te kijken wat er over Erika haar foto word gezegd zodat nims erop kan reageren.
Tuurlijk heeft Erika zich zelf aangemeld en de foto geplaatst. Maar dat was onder toeziend oog van Nims.
We horen tot nu toe ook alleen maar Nims praten, het zal hem daarom ook wel hoog zitten omdat hij denkt dat hij zich moet verdedigen wink

Een antwoord op het prive bericht wat je me hebt gestuurd Nims, of we onder 4 ogen dit kunnen oplossen is Nee. Ik heb geen geheimen jij wel?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '09
Jeetje Anne,

Erika is gewoon aan het werk op dit moment en kan helemaal niet reageren, vandaar dat ik wel reageer.

Ze heeft zelf aan mij gevraagd of ze haar foto mocht laten lezen en ik heb haar daarbij geholpen om het erop te zetten. Ik zit er helemaal niet achter en ik vind het echt jammer dat je dit insinueert.

De reden dat ik je er een PM over stuurde is om het je uit te leggen zonder dat het hele forum hier van hoeft mee te genieten en de lezing van iemand anders daar onder leidt. Ik hoop dat je inziet dat ik geen rare plannetjes heb gesmeed of er mee bezig ben geweest. Maar ik zal zelf als ik haar weer spreek vragen of ze wil reageren op het topic.

Ik heb geen geheimen en daarvoor was die PM ook niet bedoeld. Erg jammer hoe je hierop reageert en ik kan het ook gewoon niet begrijpen.
linkie
linkie jan 19 '09
beste mensen,
ik erger me aan de toon van bovenstaande beschuldigingen en uitlatingen. Gaan we hier criteria scheppen voor mensen om hun foto te laten lezen? Iedereen mag zelf zijn foto plaatsen en hem laten lezen en hierop reageren, ook erika.

En juist die mensen die zich proberen open te stellen voor spiritualiteit en dus beginner zijn verdienen juist een beetje aanmoediging in plaats van bovenstaande poehaa!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 19 '09
Origineel bericht van: NiMS
Jeetje Anne,

Erika is gewoon aan het werk op dit moment en kan helemaal niet reageren, vandaar dat ik wel reageer.

NiMS, ik kan begrip voor jullie beiden opbrengen. Ik vind het professioneel dat je niet de foto van Erika gaat lezen. Maar waarom ga je dan wel reageren?

Op het moment dat een forumlid niet direct op zijn topic reageert geeft iedereen iedereen toch de ruimte?

De manier die jij hebt gekozen wekt blijkbaar achterdocht bij andere leden op.

Misschien dat je het vanuit dit perspectief kunt benaderen om wat meer begrip voor Annes standpunt te krijgen?
Erika
Erika jan 19 '09
Hoi allemaal,
Ik merk dat ik onbedoeld nogal wat teweeg heb gebracht. Ik was aan het werk en had daardoor geen tijd om al zelf te reageren. Ik vind het jammer dat er zo'n discussie over moet ontstaan. Maar om alle onduidelijkheden weg te nemen: ik heb zelf gevraagd of ik ook een keer mijn foto kon laten lezen, omdat ik erg nieuwsgierig ben hoe mensen mij zien. Ik sta ook absoluut open voor 'nagatieve' feedback, want ik ben juist iemand die graag leert en voortdurend aan zichzelf werkt. Ik doe zeker geen test, jammer dat mensen zo denken, vind ik een negatieve gedachte. In die zin heb je gelijk Anne, dat ik liever naar het positieve kijk!
Nog even wat persoonlijke reacties: Anne, ik wil je niet kwetsen, maar ik vind wel dat ik eerlijk moet kunnen zijn. Ik herken mij niet in de dingen die je schrijft, moet kunnen toch?
Hans schreef een aantal dingen die wel kloppen, ik denk alleen dat je mij een stuk jonger geschat hebt!? Ik ben bijna 29 jaar, sta al 8 jaar voor de klas en werk ook 1 dag per week in het management team van de school. Ik sport minimaal 3 keer per week en ga graag snowboarden. Ik heb inderdaad veel vrienden.
Linkie, bedankt voor je reacties. het klopt wat je zegt en ben het helemaal eens met je laatste zin. Zoals jullie inmiddels weten is Nims mijn vriend en die is heel veel met spiritualiteit bezig. Ik voel niet de dingen die hij voelt/jullie voelen, maar ik probeer er absoluut open voor te staan en wil mijn partner graag begrijpen. De foto liet ik echt lezen om te weten te komen hoe andere mensen mij zien en daar misschien wel van te leren. Ik hoop dat ik zo jullie vragen beantwoord heb.
Erika
Erika jan 19 '09
P.S. Is er misschien toch nog iemand die mijn foto wil lezen?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 19 '09
Ik zou wel willen, maar kan het niet frown
silke
silke jan 19 '09
Ik kan me moeilijk gaan moeien in deze discussie omdat ik hier eigenlijk niets mee te maken heb. Ik vind namelijk wel dat er hier toch een klein beetje een misverstand is. Niet iedereen kan een lezing juist hebben dat is normaal, dat is bij iedereen zo die zich met het spirituele bezighoudt. Maar langs de andere kan vind ik het dan wel zo dat het beter is dat elke persoon voor zichzelf reageerd ook al duurd dit even. Daarmee wil ik niemand bekritiseren en eigelijk is dat natuurlijk heel goed bedoeld, maar gewoon een beetje om misverstanden te vermijden.

Het is trouwens nog altijd het belangrijkste dat mensen zichzelf kunnen zijn op dit forum eh wink
Anne
Anne jan 19 '09
Ik wil nogmaals aan erika zeggen dat ik probeerde het positieve in je naar boven te brengen.
Dat je je er niet in kan vinden en dat het voor jou niet klopt kan ik begrijpen. Dat standpunt zal ik aanemen.

Verder hou ik me afzijdig van deze discussie, ik wil me er niet meer in verdiepen.
admin
admin jan 20 '09
Origineel bericht van: Erika
P.S. Is er misschien toch nog iemand die mijn foto wil lezen?

Beste Erika,

Ik had dus al een poging gedaan en je zei al dat er wel dingen klopten. Je bent iets ouder dan ik had ingeschat, maar dat komt misschien wel omdat ik een stukje ouder ben en iedereen dan wat jonger inschat smile
Ik zei school je zit in het onderwijs. Ik zei VWO, en het feit dat je in het managementteam zit geeft al aan dat je meer in je mars hebt dan alleen lesgeven. Je doet dus aan sport, en je hebt veel vrienden.
Wel merk ik dat je wat gereserveerd staat tegenover het onderwerp spiritualiteit. Op zich een goede houding, want je hoeft niet alles meteen te geloven. Ik ben zelf ook zo, want er zit veel kaf onder het koren. Maar je moet wel enigszins openstaan, en het een kans geven om zich te 'bewijzen'. Dan kan je daarna je eigen indruk bepalen.
Spiritualiteit kan je ook tot op zekere hoogte je aanleren, net als zwemmen. Ik zag dat bij de foto's ook NiMS stan. Hij is een typisch indigo/kristalkind en misschien wel engelmens, met veel wijsheid en spirituele gaven, als ik dat zo mag inschatten. In termen van zwemmen, NiMS is iemand met het talent van Pieter van den Hoogenband. Als jij, Erika, ook openstaat, dan kan je ook enkele spirituele gaven ontwikkelen, want iedereen heeft het in principe in zich. Of jij dan net zo goed wordt op dit gebied als Marleen Veldhuis bij zwemmen, dat moeten we dan maar afwachten. smile
Tot slot: In een relatie is het belangrijk dat je elkaar de ruimte geeft om zich bezig te houden met datgene wat hij/zij zich toe geroepen voelt. Het komt vaker voor dat de een meer spiritueel actief is dan de ander.
Anne heeft hier eerder al een mooie reading gegeven. Deze moet je lezen wanneer je jezelf iets meer openstelt en elke uitspraak op je in laat werken. Spiritualiteit is subtiel en minder hard en tastbaar. En je moet iets meer weten over thema's als chakra's, enzo. Maar vergis je niet, de spirituele wereld bestaat net zo echt als de materiële wereld, misschien wel echter; de materiele wereld is een illusie van energieen om ons heen. Laat NiMS je anders ff helpen om te proberen Anne's reading te duiden. Succes.
Sorry voor deze lange preek smilesmilesmile
Groetjes, Hans
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 20 '09
Origineel bericht van: hans5508
[quote=Erika]Je bent iets ouder dan ik had ingeschat, maar dat komt misschien wel omdat ik een stukje ouder ben en iedereen dan wat jonger inschat smile

Ha, ha, Hans, ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik (39)had Erika ook jonger ingeschat toen ik haar foto zag.

Groetjes!
admin
admin jan 20 '09
Wel Paulette, ik ben weer 10 jaar ouder, namelijk 49. Nog 3 maanden en ik zie Abraham. smile
Groetjes
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '09

wie zie je als je haast 60 word frownsmileover 3 jaartjes pas hoor hihi
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies