P.S. Is er misschien toch nog iemand die mijn foto wil lezen?
Beste Erika,
Ik had dus al een poging gedaan en je zei al dat er wel dingen klopten. Je bent iets ouder dan ik had ingeschat, maar dat komt misschien wel omdat ik een stukje ouder ben en iedereen dan wat jonger inschat
Ik zei school je zit in het onderwijs. Ik zei VWO, en het feit dat je in het managementteam zit geeft al aan dat je meer in je mars hebt dan alleen lesgeven. Je doet dus aan sport, en je hebt veel vrienden.
Wel merk ik dat je wat gereserveerd staat tegenover het onderwerp spiritualiteit. Op zich een goede houding, want je hoeft niet alles meteen te geloven. Ik ben zelf ook zo, want er zit veel kaf onder het koren. Maar je moet wel enigszins openstaan, en het een kans geven om zich te 'bewijzen'. Dan kan je daarna je eigen indruk bepalen.
Spiritualiteit kan je ook tot op zekere hoogte je aanleren, net als zwemmen. Ik zag dat bij de foto's ook NiMS stan. Hij is een typisch indigo/kristalkind en misschien wel engelmens, met veel wijsheid en spirituele gaven, als ik dat zo mag inschatten. In termen van zwemmen, NiMS is iemand met het talent van Pieter van den Hoogenband. Als jij, Erika, ook openstaat, dan kan je ook enkele spirituele gaven ontwikkelen, want iedereen heeft het in principe in zich. Of jij dan net zo goed wordt op dit gebied als Marleen Veldhuis bij zwemmen, dat moeten we dan maar afwachten.
Tot slot: In een relatie is het belangrijk dat je elkaar de ruimte geeft om zich bezig te houden met datgene wat hij/zij zich toe geroepen voelt. Het komt vaker voor dat de een meer spiritueel actief is dan de ander.
Anne heeft hier eerder al een mooie reading gegeven. Deze moet je lezen wanneer je jezelf iets meer openstelt en elke uitspraak op je in laat werken. Spiritualiteit is subtiel en minder hard en tastbaar. En je moet iets meer weten over thema's als chakra's, enzo. Maar vergis je niet, de spirituele wereld bestaat net zo echt als de materiële wereld, misschien wel echter; de materiele wereld is een illusie van energieen om ons heen. Laat NiMS je anders ff helpen om te proberen Anne's reading te duiden. Succes.
Sorry voor deze lange preek
Groetjes, Hans