Loading...
nl

Mijn foto lezen.

Erika
Erika jan 18 '09
Hoi Allemaal,

Ik ben Erika. Ik zou het leuk vinden als iemand mijn foto zou lezen. Alvast bedankt. Groetjes.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1286
Delen:
Anne
Anne jan 18 '09
oranje geel roze groen aura

Hoi Erika smilewelkom op het forum, ik wil wel een poging doen om je foto te lezen, hoor graag een reactie van je terug.

Kracht........................

Je bezit een hele grote kracht die je goed en mooi kan gebruiken, ik weet niet of je dit al doet?
Jou kracht staat voor het kracht van het leven, je bent een krachtig persoon en straalt dit uit naar de wereld
De mensen voelen dit erg van je als ze bij jou in de buurt zijn.
Vaak pikken de mensen een stukje mee van deze kracht en voelen zich wat energieker wat ''krachtiger''
Jij kan het negatieve omzetten in het positieve. Dat is voor jou niet moeilijk het gaat al vaak automatisch.
Dit is ook het mooie doel wat je ermee kan. Je kan anderen mensen het mooie het positieve in laten zien en het negatieve waar ze op zijn gefocust doet er niet meer toe.
Je kan veel mensen helpen met die mooi kracht die jij bezit smile

Ze nemen ook vaak dingen van je aan, ze vragen meestal niet meer om hele uitleggen. Als jij iets zegt, de woorden die jij gebruikt, komen over als iets krachtigs als een waarheid die ze aanemen en het positieve ermee kunnen zien. Erg mooi smile

Je moet alleen opassen en deze kracht en jezelf goed beschermen. Mensen zijn vaak jaloers en willen dat ook hebben. Dit gaat vaak onbewust ze zullen het zelf niet eens door hebben.
Waag je niet aan het negatieve het heeft geen zin, maar ik denk dat je dat wel weet zeker diep in je hart.

Een mooi hart................

Je hart straalt. Je uitstraling straalt.
Je hebt erg veel geleerd erika, ookal waren de dingen die je op je pad kreeg niet altijd zo mooi en zo leuk om mee te maken, maar wat heb je goed het mooie ervan in kunnen zien, de achterliggende boodschappen. Wat goed van je erika smileik word er helemaal blij van.
Die natuurlijke kracht die je bezit van jezelf heeft je goed ermee geholpen.

Je straalt naar de wereld naar de mensen en naar jezelf. Je bent erg goed bezig.
Je bezit ook over zoveel wilskracht je bent echt iemand die volhoud die niet zomaar opgeeft en ervoor gaat wat ze voor ogen heeft.

Een wezen van licht en liefde...............

Het voelt niet of dat je helemaal aards bent? Heb je dat ook?
Je geniet wel van het leven hier op aarde, je voelt je aardig thuis maar ergens diep van binnen mis je een stukje wat je niet helemaal kan begrijpen?
Een verlangen naar meer licht en liefde die niet altijd hier op de aarde is. Die niet altijd word geuit door de mensen op de aarde. Je mist dat. Soms denk je waarom moeten mensen zo negatief zijn? Het past niet bij de persoon wie je bent en je kan het ook snel veranderen in iets moois iets positiefs.

Jou taak is om hier op aarde liefde en licht te stralen naar de mensen om je heen naar de mensen hier op aarde. Het positieve naar voren te brengen en het lukt je aardig smileMooi zeg.

Verder zie ik een aantal kleuren bij je ik heb de betekenis opgezocht op internet.

Oranje........

Met betekenis ten behoeve van de 2de Chakra van de Milt, in de 2de Fase:
Opwekking en gebruik van levensenergie. Belangstelling vanuit eigen belang.
Oranje algemeen: Vitaliteit, dynamiek, opbouwend, vrolijkheid, toewijding, meegevoel, trouw, genezing, gezondheid, hartelijkheid, drang tot ontwikkeling, verstand, koppigheid, vertraagde actie.

Geel...............

Met betekenis ten behoeve van de 3de Chakra van de Zonnevlecht in de 3 de Fase:
Aanvaardbaar leven. Belangstelling gericht op de omgeving. Ontvankelijk voor indrukken. Actie van de Geest.
Geel algemeen: Denkende mens, intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuitie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveusiteit, irritatie.

Rose...............

Algemeen: Kinderen, bescheidenheid, ethiek, offervaardigheid,sociaal voelend, toegewijde geestelijke Liefde.

Groen..............

Met betekenis ten behoeve van de 4de Chakra van het Hart in de 4de Fase: Beheersing van de Geest. De zorgdragende mens. Sociaal gevoel, bewustwording boven het materiele.
Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, evenwicht, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel.

Ik hoor graag je reactie smile
Liefs aNNe
Wendy's
Wendy's jan 18 '09
ik zie ook rose en groen smilebij de foto
Erika
Erika jan 18 '09
Hoi Anne,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om mijn foto te lezen. Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat ik helaas weinig in je beschrijving herken. Ik vind het verhaal weinig concreet. Wat wel echt klopt is dat ik beschik over veel doorzettingsvermogen, ik zal inderdaad niet snel opgegeven. Sorry! Misschien dat iemand anders andere dingen ziet?.....
Groetjes,
Erika
roosa
roosa jan 18 '09
Hai Erika,

Ook ik zal graag een poging willen doen, je bent me eerste op deze forum.. ik hoor graag je reactie..

Erika als ik naar jou kijk zie ik veel liefde..

Toch ook met het witte licht, wat ik bij sterk voel is dat je iets niet wil van je zelf.. niet goede zelfreflexie.. ik bedoel dit niet hard hoor..

Maar open je hart en leef vanuit je hart

Voor de rest wil ik niet verder gaan want ik krijg sterk gevoel dat je eigenlijk niet echt wil horen..

liefs
Anne
Anne jan 18 '09
Hoi erika,

Jammer dat je niks herkent, Ik sta ook eigenlijk te kijken dat je niks ervan herkent.
Het voelt ook of dat je andere dingen had willen horen?
De dingen die ik heb geschreven voelen echt als iemand die jij kan zijn een mooi persoon smile

Liefs aNNe
Wendy's
Wendy's jan 19 '09
hee erika.. waarom wil jij eigenlijk je foto laten lezen?
Anne
Anne jan 19 '09
Erika,

Wat ik nog wil zeggen, het voelt ook niet of dat jij je foto heb willen laten lezen.
Het voelt ook niet of dat jij open staat om te ontvangen van de dingen die hier op het forum worden geschreven.
Het voelt net of dat je uit test.
Ik vind het heel erg jammer omdat als je in het spirituele zou verdiepen je een mooi persoon zou kunnen zijn, dan zou mijn fotolezing wel bij je passen. Wat ik voelde en heb op geschreven kan je zijn als je er open voor staat.
Ik vind het eigenlijk jammer dat ik je foto heb gelezen omdat het niet voelt dat het word ontvangen door jou.

Liefs aNNe
Wendy's
Wendy's jan 19 '09
Ja zoon gevoel heb ik ook wat anne beschreef.. daarom dat ik het aan je vroeg, en je foto niet gelezen heb
admin
admin jan 19 '09
Ook mijn indruk is dat Erika gewoon een test doet.
Als ik haar foto bekijk, dan is dat een jonge, rationeel ingestelde vrouw die weinig met spiritualiteit heeft.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '09
Origineel bericht van: Anne
Erika,

Wat ik nog wil zeggen, het voelt ook niet of dat jij je foto heb willen laten lezen.
Het voelt ook niet of dat jij open staat om te ontvangen van de dingen die hier op het forum worden geschreven.
Het voelt net of dat je uit test.

Ik vind het eigenlijk jammer dat ik je foto heb gelezen omdat het niet voelt dat het word ontvangen door jou.

Sorry Anne dat ik hier even iets over moet zeggen. Ik ken Erika heel goed in het echt (vandaar dat ik de foto niet ga lezen), maar in jouw lezing herken ik haar ook echt totaal niet. Daarbij is het ook zoals ze zelf al aangaf, voor haar niet concreet en praktisch genoeg. Misschien is het je bewoording, of interpretatie van hoe je het doorgekregen hebt, maar een aansluiting bij Erika heb je hier niet gemaakt.

Ze is echt niet Merudi aan het uittesten of de lezers aan het uittesten en ze staat echt wel open om gelezen te worden. Ik ben degene die de foto heeft genomen en voor haar geupload hebt naar het foto-album. Juist omdat ze gelezen wilde worden.

Ik hoop dat je het niet vervelend vind, dat ik moet bevestigen dat je lezing dit keer gewoon niet juist is (je kan toch ook niet altijd juist zijn wink?) maar ik hoop dat jij (of anderen) het toch nog willen proberen voor haar.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: hans5508

Als ik haar foto bekijk, dan is dat een jonge, rationeel ingestelde vrouw die weinig met spiritualiteit heeft.

Wie zegt dat dat niet klopt winken waarom zouden die niet gelezen mogen worden?

Van mij mag iedereen die dat wil, gelezen worden.
admin
admin jan 19 '09
Ik ben niet zo goed in een spirituele duiding van een foto.
Wat ik wel zie is een jonge vrouw, sportief, die nogal veel vrienden en vriendinnen heeft. Die graag op wintersport gaat. Doet aan een teamsport (hockey?) en aanvoerdster is van dat team. Goed op school (VWO schat ik zo in). Volwassen voor haar leeftijd. Vaak in buitenland geweest. Verbaal sterk, kan zich goed uiten.
Wendy's
Wendy's jan 19 '09
Erika..

ik heb het gevoel alsof jij er wel open voor probeerd te staan.. maar dit eigenlijk niet zo bij je past (nu heb ik het over spiritualiteit).

En je sommige dingen misschien liever niet wilt horen (ookal zeg je misschien van wel) ik weet niet waardoor dit komt, misschien omdat dit openbaar is?? Wat je niet wilt horen, stop je liever weg.. niet alleen over de lezing.
Wendy's
Wendy's jan 19 '09
Quote:
Sorry Anne dat ik hier even iets over moet zeggen. Ik ken Erika heel goed in het echt (vandaar dat ik de foto niet ga lezen), maar in jouw lezing herken ik haar ook echt totaal niet. Daarbij is het ook zoals ze zelf al aangaf, voor haar niet concreet en praktisch genoeg. Misschien is het je bewoording, of interpretatie van hoe je het doorgekregen hebt, maar een aansluiting bij Erika heb je hier niet gemaakt.

Nu heb ik erika niet gelezen.. maar misschien kijkt anne wel heel diep, en kom je er later achter dat er wel waarheid in zit wink
Anne
Anne jan 19 '09
Anne kijkt ook altijd heel diep winkIk probeer het beste van de mensen naar boven te halen wat betreft een fotolezing. Ik kan ook allemaal negatieve dingen gaan noemen maar ik denk niet dat de persoon in kwestie wie dan ook daar veel aan heeft. Door positieve dingen te stimuleren ga je wat meer stralen dan door het negatieve aan te nemen.

Ik weet zeker dat erika zo'n persoon kan zijn wat ik heb beschreven. En misschien dat ze dat ooit nog word, het kan wel.
Anne
Anne jan 19 '09
@ Nims jammer dat jij voor Erika antwoord zeg, ik denk dat mensen zelf kunnen praten namelijk
Anne
Anne jan 19 '09
Nims,

Ik weet inmiddels dat je erika erg goed kent en dat het je vriendin is.
Ik vind het verwonderbaarlijk dat jij haar zo ver hebt gekregen om haar foto hier te plaatsen. Ik denk en voel namelijk dat het meer jou idee is geweest.
Het feit al dat jij even haar reacties beantwoord kan er bij mij niet in. Ik voel nog veel meer wat jij allemaal niet wilt weten.
Het feit dat je dit beaamt in deze zin vind ik werkelijk teleurstellend van je gewoon.

Ik hoop dat je het niet vervelend vind, dat ik moet bevestigen dat je lezing dit keer gewoon niet juist is (je kan toch ook niet altijd juist zijn ?)

Het weerspiegelt iets van jezelf nims.
linkie
linkie jan 19 '09
hoi erika,
ik wil een poging wagen, maar zeg erbij dat ik alleen gevoelens /stemmingen kan lezen uit een foto en ben er zelf nog niet goed achter ofdat gevoelens zijn van het moment van de foto of van de persoon zelf.

Wanneer ik naar je foto kijk zie ik een stralende jonge dame met een soort van schild om zich heen.
Op de foto lacht je hele gezicht maar je ogen niet zo erg, er schuilt iets van diep verdriet in. Nu kan ik er niet de vinger op leggen waar dat gevoel bij mij vandaan komt maar dit voel ik wanneer ik nu naar je foto kijk.
Heel raar maar ik word verdietig wanneer ik naar je foto kijk, ik zit hier met een brok in mijn keel. Ik laat hem even rusten en probeer het misschien later nog eens.

groeten kalinka
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Anne
@ Nims jammer dat jij voor Erika antwoord zeg, ik denk dat mensen zelf kunnen praten namelijk

De reden dat ik dat doe is vanwege de reactie van Hans:
>"Ook mijn indruk is dat Erika gewoon een test doet. "

Ik wilde even duidelijk maken dat het helemaal geen test is, en dat Erika gewoon een echt persoontje is en niet de foto van iemand anders. Dat is voor mij niet het praten voor iemand anders, maar een onduidelijkheid wegnemen die hier in dit onderwerp was ontstaan.

Ik hoop niet dat iemand zich tegen het hoofd gestoot voelt want dat is helemaal niet mijn bedoeling.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420