oranje geel roze groen aura
Hoi Erika
welkom op het forum, ik wil wel een poging doen om je foto te lezen, hoor graag een reactie van je terug.
Kracht........................
Je bezit een hele grote kracht die je goed en mooi kan gebruiken, ik weet niet of je dit al doet?
Jou kracht staat voor het kracht van het leven, je bent een krachtig persoon en straalt dit uit naar de wereld
De mensen voelen dit erg van je als ze bij jou in de buurt zijn.
Vaak pikken de mensen een stukje mee van deze kracht en voelen zich wat energieker wat ''krachtiger''
Jij kan het negatieve omzetten in het positieve. Dat is voor jou niet moeilijk het gaat al vaak automatisch.
Dit is ook het mooie doel wat je ermee kan. Je kan anderen mensen het mooie het positieve in laten zien en het negatieve waar ze op zijn gefocust doet er niet meer toe.
Je kan veel mensen helpen met die mooi kracht die jij bezit
Ze nemen ook vaak dingen van je aan, ze vragen meestal niet meer om hele uitleggen. Als jij iets zegt, de woorden die jij gebruikt, komen over als iets krachtigs als een waarheid die ze aanemen en het positieve ermee kunnen zien. Erg mooi
Je moet alleen opassen en deze kracht en jezelf goed beschermen. Mensen zijn vaak jaloers en willen dat ook hebben. Dit gaat vaak onbewust ze zullen het zelf niet eens door hebben.
Waag je niet aan het negatieve het heeft geen zin, maar ik denk dat je dat wel weet zeker diep in je hart.
Een mooi hart................
Je hart straalt. Je uitstraling straalt.
Je hebt erg veel geleerd erika, ookal waren de dingen die je op je pad kreeg niet altijd zo mooi en zo leuk om mee te maken, maar wat heb je goed het mooie ervan in kunnen zien, de achterliggende boodschappen. Wat goed van je erika
ik word er helemaal blij van.
Die natuurlijke kracht die je bezit van jezelf heeft je goed ermee geholpen.
Je straalt naar de wereld naar de mensen en naar jezelf. Je bent erg goed bezig.
Je bezit ook over zoveel wilskracht je bent echt iemand die volhoud die niet zomaar opgeeft en ervoor gaat wat ze voor ogen heeft.
Een wezen van licht en liefde...............
Het voelt niet of dat je helemaal aards bent? Heb je dat ook?
Je geniet wel van het leven hier op aarde, je voelt je aardig thuis maar ergens diep van binnen mis je een stukje wat je niet helemaal kan begrijpen?
Een verlangen naar meer licht en liefde die niet altijd hier op de aarde is. Die niet altijd word geuit door de mensen op de aarde. Je mist dat. Soms denk je waarom moeten mensen zo negatief zijn? Het past niet bij de persoon wie je bent en je kan het ook snel veranderen in iets moois iets positiefs.
Jou taak is om hier op aarde liefde en licht te stralen naar de mensen om je heen naar de mensen hier op aarde. Het positieve naar voren te brengen en het lukt je aardig
Mooi zeg.
Verder zie ik een aantal kleuren bij je ik heb de betekenis opgezocht op internet.
Oranje........
Met betekenis ten behoeve van de 2de Chakra van de Milt, in de 2de Fase:
Opwekking en gebruik van levensenergie. Belangstelling vanuit eigen belang.
Oranje algemeen: Vitaliteit, dynamiek, opbouwend, vrolijkheid, toewijding, meegevoel, trouw, genezing, gezondheid, hartelijkheid, drang tot ontwikkeling, verstand, koppigheid, vertraagde actie.
Geel...............
Met betekenis ten behoeve van de 3de Chakra van de Zonnevlecht in de 3 de Fase:
Aanvaardbaar leven. Belangstelling gericht op de omgeving. Ontvankelijk voor indrukken. Actie van de Geest.
Geel algemeen: Denkende mens, intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuitie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveusiteit, irritatie.
Rose...............
Algemeen: Kinderen, bescheidenheid, ethiek, offervaardigheid,sociaal voelend, toegewijde geestelijke Liefde.
Groen..............
Met betekenis ten behoeve van de 4de Chakra van het Hart in de 4de Fase: Beheersing van de Geest. De zorgdragende mens. Sociaal gevoel, bewustwording boven het materiele.
Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, evenwicht, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel.
Ik hoor graag je reactie
Liefs aNNe