Loading...
nl

steken

Amytje14
Amytje14 jan 18 '09
Ik heb heel vaak last van een soort steken of iets dergelijk ene keer in me nek dan weer ergens anders. Nu had ik links onder me borst steeds steken bij het ademhalen. En het zou ook geen zin hebben om naar de dokter te gaan ofzo omdat het vaak, als het een paar keer is gebeurt, na een tijdje weer weg is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Delen:
Precious1
Precious1 jan 18 '09
Waarom zou je ditzelfde niet aan de dokter vertellen? smile

Je zou ook eens op zoek kunnen gaan naar iemand die touch for health doet.
Of bioresonantie, of accupuntuur.

Bij al deze therapieen wordt je doorgemeten op energetisch niveau en kan men zien waar het in je lichaam nog niet helemaal lekker zit.
Touch for Health gaat iets dieper, want die test op onbewust niveau. Je onderbewuste geeft dmv spiertesten aan wat je wel of niet nodig hebt.
Maryssa
Maryssa jan 18 '09
Je zou kunnen kijken op welke momenten je er last van hebt. Misschien ontdek je een verband tussen jouw emoties en de steken die je ervaart. Het kan van alles zijn en als het steeds terugkomt is het goed om naar de huisarts te gaan.
Anne
Anne jan 18 '09
Hoi Amytje,

Ik denk en ik voel dat de steken te maken hebben met het niet uiten van je gevoelens je emoties. Stress, druk maken over dingen enzo
Misschien zou je kunnen beginnen om je gevoelens te uiten op papier door alles van je afteschrijven krijg je wat meer ''lucht''.
En ik zou ook zeker naar de dokter gaan.

Liefs aNNe
Amytje14
Amytje14 jan 18 '09
Ik denk dat ik dat van me afschrijven dan ga proberen omdat naar de dokter gaan denk ik geen zin zal hebben omdat ik al een keer eerder met een aantal kleine dingen die hier op lijken naar de dokter ben geweest en toen zei ze dat als het bleef dat ik terug moest komen. maar zoals ik in het begin al zei als ik het een paar keer heb gehad was het weer over.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '09
Ik kan helaas niets vinden over steken. Is het altijd in je nek en je borst? Want misschien kan ik daar dan naar kijken. Of is het op verschillende plaatsen?
Amytje14
Amytje14 jan 21 '09
het is meestel of in me nek, of vlak onder mijn linker oksel of links onder mijn borst.
admin
admin jan 21 '09
Gezien je leeftijd kan het te maken hebben met groeischeuten. Maar ik zou toch weer eens met de dokter gaan praten. Je zult dan zien dat je dan even geen steken hebt. Toch maar gaan. Probeer de klacht en de plek zo duidelijk mgelijk te maken voor je huisarts.
linkie
linkie jan 21 '09
Vorig jaar had ik last van dezelfde klachten, steken onder mijn oksel en onder mijn linkerborst, en als ik erg gestressed ben heb ik ze nog wel eens.
Mijn huisarts zei dat het spieren zijn die ik onwillekeurig aanspande en daardoor zo belaste dat er steken konden ontstaan. Hij rade me aan iets van yoga of andere ontspanningoefeningen te gaan doen en sindsdien zijn mijn klachten verdwenen. Nu ben ik geen dokter, maar misschien heb je er wel wat aan. Mijn huisarts deed er niet raar over, deze klachten hoorde hij wel vaker. Dus ik zou toch even langs gaan!
Amytje14
Amytje14 jan 21 '09
ik ben al een keer geweest en toen zei hij dat hij er niet egt iets aan kon doen.
Amytje14
Amytje14 jan 21 '09
(en ik groei niet meer)
Maryssa
Maryssa jan 21 '09
Groeipijn komt vooral voor in de benen en meestal 's nachts of 's avonds. En daar heb je het volgens mij niet, die steken, Amytje. Of je uitgegroeid bent is moeilijk te zeggen. Dat is alleen te zien op een rontgenfoto van de hand. Aan de groeischijven die tussen de vingerkootjes zitten. Als je klachten blijft houden en je huisarts zegt dat ie niets voor je kan doen zou je eens kunnen kijken of een homeopatisch arts iets voor je kan betekenen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '09
Origineel bericht van: Amytje14
het is meestel of in me nek, of vlak onder mijn linker oksel of links onder mijn borst.


Aangezien steken er niet in staan heb ik even voor je gekeken naar de oorzaken van de andere lichaamsdelen.

Nek: Staat voor flexibiliteit. Het vermogen om om je heen te kijken.
Borst: Zich door het leven aangevallen voelen. "Ze" proberen me te pakken.

Misschien dat de bovenste dingen je iets zeggen?
Amytje14
Amytje14 jan 21 '09
niet zo veel, maar bij mijn nek heb ik het meestal als ik bv snel om kijk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '09
Weet je wel zeker dat het een steek is, en niet dat je een spier verrekt? Ik heb dat namelijk ook wel eens gehad als ik te snel om kijk. Dan schiet het er echt in, en is het vrij pijnlijk.
Amytje14
Amytje14 jan 21 '09
nee, ik weet zeker dat het geen spier is omdat het meestal is als ik snel omkijk maar lang niet altijd. en dan voelt het gewoon precies het zelfde. en het voelt ook niet zo.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '09
Tja dan weet ik het ook niet. Ik zou toch naar de dokter gaan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki