Dank je wel Hans ..en nee je valt me er niet mee lastig hoor, ben juist blij dat er mensen zijn die me er mee helpen, hoe kom je er steeds vanaf? door antibiotca? of kan het ook vanzelf weggaan? dit is voor mij de 1e keer dat ik dat heb ( en ik hoop de laatste keer)
Ja Liesanne ..uitzieken dat geloof ik zomaar ..je moet echt je rust er voor nemen ..ik heb ook niet veel puf eigenlijk ...dus lig veel te dutten...en het gaat ook wel weer iets beter als een paar dagen geleden dus er zit verbetering in!
Jeetje Wendy! wat vreselijk lijkt me dat ...als kind al zo vaak longonsteking...gelukkig dat het nu over is. De medicijnen die je gebruikte waren dat antibiotica? ik ben zo benieuwd of er andere medicijnen voor zijn.
Dank je wel Muin, ja ik neem mijn rust en ik weet dat dat best belangrijk is ..mijn lichaam vraagt erom dus luister ik maar.
Hallo Alena...eigenlijk eet ik haast geen vlees ..ik ben net geen vegetarier ..maar zo het echt daar aan liggen? ik heb het gekregen na een fikse verkoudheid en voorhoofd holte onsteking.
Ja Nims de afirmatie is mooi he!