Loading...
nl

Film : Into the Wild

Maris1976
Maris1976 jan 15 '09
OKee, ik heb mijn film der films gezien afgelopen week. Hij heet "into the wild" en gaat over een jongen die de natuur in trekt om zo dichter bij zichzelf te komen en dat geld niet belangrijk is.
Zowel de film als de soundtrack zijn hemels. Echt een aanrader.

Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 15 '09

ooh ...waar heb je die gezien? in de bios of tv..zou ik ook wel willen zien! smile
Maryssa
Maryssa jan 15 '09
Hey Maris!

Mooie film hè? Ik heb hem ook gezien in juli afgelopen jaar in het filmhuis. Knap hoe de oppervlakkigheid van de manier van leven van personen om hem heen in beeld is gebracht. De rollen van de mensen die hij tegenkomt op zijn reis vond ik ook bijzonder. De film heeft een boodschap waar je nog weken later aan denkt. Ik heb er zowieso een fijne herinnering aan omdat ik de film deelde met mijn vriend nu. We zaten straalverliefd naast elkaar in bios maar we durfden allebei de eerste stap niet te zetten. Later die avond werd duidelijk dat we meer voor elkaar voelden.
Maris1976
Maris1976 jan 15 '09
@Beschermengel: Ik wilde die film zien in de Verkadefabriek hier in Den Bosch, ik geloof niet dat ie in grote bioscopen heeft gedraaid. Ik heb hem op dvd gezien, een gekochte uit de winkel.

@Maryssa: Wat fijn da je zulke goede herinneringen hebt aan die film vanwege je vriend, dan zal die film altijd een speciale betekenis hebben, dat maakt de film dubbel zo mooi.

Verder vind ik in de film zoveel herkenning en kan ik me best wel in hem verplaatsen, niet dat ik ongelukkig ben ofzo, maar het leven is zoveel meer dan geld. Hij gaat echt naar puurheid op zoek.
Einde is ook kippevel moment.
Liefs Maris
Beschermengel
Beschermengel jan 15 '09


oke ga ik zoeken voor DVD...dank je voor de tip!
Maris1976
Maris1976 jan 15 '09
Is goed, laat je nog even weten hoe je de film vond?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki