@Gast: maakt niet uit hoor! Ik heb de afgelopen tijd zo vaak ingebroken in topics van een ander, dus dat maakt me echt niks uit hoor!
@Hans: zachte heelmeesters maken stinkende wonden, dus ik heb ze liever ongezouten
@Liesanne: dankjewel voor je lieve berichtje!
Jullie zijn lief!
De dokter heeft me flink pijn gedaan. Het is dus tóch een flinke slijmbeursontsteking! Ik 'mag' 3 x 600 mg Ibuprofen, maar dat vind ik achterlijk veel! Dus ik begin eerst maar eens met 3 x 400 mg, die heb ik tenslotte in huis. Ze heeft mijn ruggewervel en de stand van de heupen bekeken en mijn rechterbeen is aanzienlijk langer (duh, dat wist ik ook wel: mijn trouwjurk moest aan de rechterkant destijds korter gemaakt worden :D), dus ze adviseert me om naar de fysio te gaan voor 1 inlegzool
Maar goed, het gaat dus inmiddels inderdaad al beter. Ook de dokter vertelde dat mensen vaak komen terwijl de klachten al verminderen. Toch goed dat ik gegaan ben. Ze drukte flink tegen aanhechtingen van spieren aan waarbij ik hard en kinderachtig au riep, omdat ze me werkelijk erg pijn deed.
Dus voorlopig geen rode wijn voor mij
Bedankt allemaal hoor, ik zal nog even doorlezen of ik iemand vergeten ben...