ik weet nog een leuke oefening die je een heel relaxt gevoel kan geven. Bij het begin gaat deze oefening misschien nog wat stroefjes, maar oefen zo veel mogelijk als je kan.
de oefening gaat als volgt en eigenlijk kan je deze oefening overal doen waar je wilt. Of je nu in de trein zit, aan het douchen bent of net naar bed toe gaat.
Zoals deze site het continu heeft over de nieuwe tijd, is het belangrijk om te beseffen wat deze nieuwe tijd precies voor jou inhoudt. Sluit je ogen en bedenk wat je altijd al wil hebben, kijk wat jou gelukkig zou maken. waar jij een warm gevoel van krijgt. Een auto, seks, liefde, kunnen vliegen, denk aan alles wat je hartje begeerd. zie dat allemaal voor je, en vraag je zelf af hoe het zou voelen als je dit allemaal zou hebben. hoe zou jij zelf voelen als je alles hebt wat je wil hebben, probeer je op dit gevoel te focussen. je krijgt alles wat je hartje begeert, hoe voel je je dan.
Ik voel me dan intens gelukkig, neem dit gevoel mee en open dan weer je ogen. Nu voel je je heel de dag relaxt. De nieuwe tijd is al begonnen, je geest kan er al in leven. dit maakt de problemen die we elke dag weer tegenkomen, heel gemakkelijk om te overwinnen. In de nieuwe tijd, is tijd niets meer dan een spiraal die mee stroomt met het universum. waar je elke seconde bewust bent, van je denken en doen. de tijd waar we nu nog in leven is tevens een onderdeel van deze spiraal. probeer de regels van de klok los te laten, en laat je mee nemen met de regels van je bewustzijn en je geest. Altijd bewust van elk moment. Je toekomst leeft al in de nieuwe wereld, neem die energie waar en voel hem.
Veel succes met oefenen
Liefs Cees