Loading...
nl

alle maal te veel

molliepollie1
molliepollie1 jan 13 '09
sinds een paar maanden gebeuren er vreemde dingen.
als ik even ergens naar staar krijg ik allemaal beelden door van vroeger toen ik 3 was... ( van uit het zicht hoe ik het zag )
ik voel dingen aan, en ik weet meestal precies wat iemand wil gaan zeggen. toetsen maak ik met gemak ik gok bij een vraag het antwoord en het is meestal wel goed.
soms voel ik de aanwezigheid van overledenen. en ik voel precies wanneer een dierbare van mij overlijdt.

als ik mensen zie op straat dan weet ik precies wat voor persoon het is, en ik kan ik al heel veer over die gene zeggen.

maar waar ik nog het ergste mee zit is dat ik net op deze site had gekeken bij mensen-engelen.. en alles wat er stond heb ik ook. ik dacht eerst dat het toeval was! maar toen ik er beter over na ging denken dacht ik dat het toch echt geen toeval is. ik heb het de zelfde avond nog aan mijn ouders laten zien en me zus, en hun waren het helemaal met me eens!

als het zo is wil ik zeker wat gaan doen met deze gave ook al word ik er zelf heel moe en onrustig van! maar als ik mensen er mee verder kan helpen doe ik dat graag
Delen:
Anne
Anne jan 13 '09
Hoi molliepollie smile

Ik denk dat wat jij noemt ''raare dingen'' dat je veel dingen weet hoe mensen zijn antwoorden etc, komt doordat je meer open staat om je intuitie te kunnen ontvangen smile
Richie Richard
Richie Richard apr 12 '09
Het zijn zeker geen rare dingen. Sterker nog, het komt steeds vaker voor. Ik merk in mijn omgeving, dat er steeds meer mensen, met name kinderen. Paranormaal open staan. Vaak niet wetend wat het is. En dan mag ik het uit gaan leggen. Allemaal leuk enzo.. Maar ik verwijs ze al zo vaak hier heen.. Ach ja.

Ik weet wat je door maakt molliepollie, bij mij kwam het ook vrijwel meteen in een klap. Het begon eerst heel gelijdelijk, maar sinds afgelopen zomer, heeft het zich met een rap tempo ontwikkeld.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki