Hoi Janneke,
Ook ik wil graag je foto lezen. Ik heb de 2e kleurenfoto gebruikt. Ik lees in dit topic graag wat er wel en niet klopt.
Ik zie iemand die moeite heeft om te stoppen met dingen waar je mee bezig bent. Je weet niet van ophouden, zeg maar. Als jij ergens voor gaat, dan doe je dat ook volledig. Je houdt echt niet van half werk.
Je bent erg sociaal en zal ook veel vrienden / bekenden hebben. Toch weet ik niet of er ook veel echt heel dichtbij je staan, want je bent best gesloten over je innerlijk.
Ik zeg het maar gewoon zoals ik het doorkrijg: Je moet uitkijken voor je goedgeloofigheid. Ik weet niet precies wat dat betekend, maar ik heb het idee dat je snel dingen geloofd, of voor waar aanneemt en dat daar misbruik van gemaakt kan worden, als ze jou op de juiste manier bespelen.
Ik zie een stukje onzekerheid in je, wat ervoor zorgt dat je soms dingen niet doet, die je eigenlijk wel zou willen.
Ik krijg ook het woord stess-eter door. Klopt het dat je gaat eten als je stress voelt?
Kwa gevoeligheid zie ik de gevoeligheid voor sfeer en omgeving. De term HSP zal hier ook wel voorbij komen, vermoed ik. Toch zie ik bij jou meer een onbalans in je chakra's. Je zonnevlecht (buikchakra) is overactief, maar je derde oog is volkomen dicht.
Ik zou je dan ook aanraden hiervoor de juiste steen te gebruiken. Gebruik een indigo/lila steen voor de stimulatie van je derde oog. Grappig genoeg helpt een paarse steen ook tegen een overactieve zonnevlecht en sla je dus 2 vliegen in 1 klap .
Ik mis een beetje het stralende in je binnenste. Ik weet niet hoe dat komt, maar het wil er niet echt uitkomen bij je. Misschien is het angst dat je tegenhoudt. Ik weet niet precies waar je bang voor bent, maar ik denk aan 2 dingen. Je omgeving en iets van vroeger (dit leven).
Het is moeilijk om tot jou door te dringen omdat je wel eens afwezig en in je eigen wereldje zit. Ik heb het idee dat de binding met deze aarde, voor jou niet altijd even makkelijk is. Alsof het aardse leven je ontglipt, of eigenlijk niet zo boeiend voor je is.
Goed, je foto verteld me nu niets meer, dus ik ben erg benieuwd of het een beetje klopt .
Groetjes Julien.