Loading...
nl

Kan iemand misschien mijn foto lezen?

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 13 '09
Hoi Janneke,

Ook ik wil graag je foto lezen. Ik heb de 2e kleurenfoto gebruikt. Ik lees in dit topic winkgraag wat er wel en niet klopt.

Ik zie iemand die moeite heeft om te stoppen met dingen waar je mee bezig bent. Je weet niet van ophouden, zeg maar. Als jij ergens voor gaat, dan doe je dat ook volledig. Je houdt echt niet van half werk.

Je bent erg sociaal en zal ook veel vrienden / bekenden hebben. Toch weet ik niet of er ook veel echt heel dichtbij je staan, want je bent best gesloten over je innerlijk.

Ik zeg het maar gewoon zoals ik het doorkrijg: Je moet uitkijken voor je goedgeloofigheid. Ik weet niet precies wat dat betekend, maar ik heb het idee dat je snel dingen geloofd, of voor waar aanneemt en dat daar misbruik van gemaakt kan worden, als ze jou op de juiste manier bespelen.

Ik zie een stukje onzekerheid in je, wat ervoor zorgt dat je soms dingen niet doet, die je eigenlijk wel zou willen.

Ik krijg ook het woord stess-eter door. Klopt het dat je gaat eten als je stress voelt?

Kwa gevoeligheid zie ik de gevoeligheid voor sfeer en omgeving. De term HSP zal hier ook wel voorbij komen, vermoed ik. Toch zie ik bij jou meer een onbalans in je chakra's. Je zonnevlecht (buikchakra) is overactief, maar je derde oog is volkomen dicht.

Ik zou je dan ook aanraden hiervoor de juiste steen te gebruiken. Gebruik een indigo/lila steen voor de stimulatie van je derde oog. Grappig genoeg helpt een paarse steen ook tegen een overactieve zonnevlecht en sla je dus 2 vliegen in 1 klap laugh.

Ik mis een beetje het stralende in je binnenste. Ik weet niet hoe dat komt, maar het wil er niet echt uitkomen bij je. Misschien is het angst dat je tegenhoudt. Ik weet niet precies waar je bang voor bent, maar ik denk aan 2 dingen. Je omgeving en iets van vroeger (dit leven).

Het is moeilijk om tot jou door te dringen omdat je wel eens afwezig en in je eigen wereldje zit. Ik heb het idee dat de binding met deze aarde, voor jou niet altijd even makkelijk is. Alsof het aardse leven je ontglipt, of eigenlijk niet zo boeiend voor je is.

Goed, je foto verteld me nu niets meer, dus ik ben erg benieuwd of het een beetje klopt laugh.

Groetjes Julien.
janneke
janneke jan 13 '09
@Prada..

Ik weet dat ik paranormale gaven zou hebben in eerste instantie doordat ik als kind zijnde onverklaarbare dingen (voor mijn ouders) zei en zag. Ben in mijn leven al bij meerdere therapeuten op dit gebied geweest. Zij lieten me zien door foto's in een envelop te lezen dat ik de gaven wel degelijk bezat..
janneke
janneke jan 13 '09
Hoi Janneke,

Ook ik wil graag je foto lezen. Ik heb de 2e kleurenfoto gebruikt. Ik lees in dit topic graag wat er wel en niet klopt.

Ik zie iemand die moeite heeft om te stoppen met dingen waar je mee bezig bent. Je weet niet van ophouden, zeg maar. Als jij ergens voor gaat, dan doe je dat ook volledig. Je houdt echt niet van half werk.
**Dit klopt, ik ben een perfectionist, als ik het doe wil ik het goed doen en perfect afronden.

Je bent erg sociaal en zal ook veel vrienden / bekenden hebben. Toch weet ik niet of er ook veel echt heel dichtbij je staan, want je bent best gesloten over je innerlijk.
** Ik heb veel vrienden en bekenden, maar ik laat dit contact vaak van de ander af hangen omdat ik betwijfel of ik wat te melden heb, en inderdaad weinig van mezelf kan loslaten. Voel mezelf anders..

Ik zeg het maar gewoon zoals ik het doorkrijg: Je moet uitkijken voor je goedgeloofigheid. Ik weet niet precies wat dat betekend, maar ik heb het idee dat je snel dingen geloofd, of voor waar aanneemt en dat daar misbruik van gemaakt kan worden, als ze jou op de juiste manier bespelen.
** Zou best kunnen,merk wel aan mezelf dat ik veel energie in anderen steek en merk daar weinig of niets voor terug krijg, misschien is dit ook wel omdat ik het zelf niet toelaat.

Ik zie een stukje onzekerheid in je, wat ervoor zorgt dat je soms dingen niet doet, die je eigenlijk wel zou willen.
** Ben erg onzeker, vind het moeilijk om zelf stappen in dingen te ondernemen.

Ik krijg ook het woord stess-eter door. Klopt het dat je gaat eten als je stress voelt?
**Dit is het tegenover gestelde, ik eet weinig wanneer ik gestresst ben.

Kwa gevoeligheid zie ik de gevoeligheid voor sfeer en omgeving. De term HSP zal hier ook wel voorbij komen, vermoed ik. Toch zie ik bij jou meer een onbalans in je chakra's. Je zonnevlecht (buikchakra) is overactief, maar je derde oog is volkomen dicht.
** Dat mijn derde oog dicht zit kan ik mezelf wel voorstellen, we hebben bij ons geesten in huis, mijn vriend gelooft er totaal niet in, ziet ze wel, ik zie ze niet maar zorg wel dat ik er de rust in vind en zorg dat ze mijn vriend niet teveel lastigvallen. Vrijdag gaan we hiervoor weg, dus ben benieuwd wink
Toen ik bij een vrouw in therapie was waar ik ook de foto's leerde lezen, chakra's leerde zien, heeft ze mn derde oog en hoofd chakra gesloten zodat ik meer rust kreeg. Ik zag overal kleuren en nam pijntjes over.
Wat betekent HSP en wat wil hetgeen over mn buikchakra zeggen?

Ik zou je dan ook aanraden hiervoor de juiste steen te gebruiken. Gebruik een indigo/lila steen voor de stimulatie van je derde oog. Grappig genoeg helpt een paarse steen ook tegen een overactieve zonnevlecht en sla je dus 2 vliegen in 1 klap .

Ik mis een beetje het stralende in je binnenste. Ik weet niet hoe dat komt, maar het wil er niet echt uitkomen bij je. Misschien is het angst dat je tegenhoudt. Ik weet niet precies waar je bang voor bent, maar ik denk aan 2 dingen. Je omgeving en iets van vroeger (dit leven).
** Dit is iets wat ik al zo vaak heb gehoord, men zegt dat dit met mijn geboorte te maken heeft, dat ik niet geboren wilde worden. Maar wat doe je met die info? Heb al vanalles geprobeerd, zo ook familieopstellingen maar kwam er niet echt verder mee.Loop daarin wel vast.

Het is moeilijk om tot jou door te dringen omdat je wel eens afwezig en in je eigen wereldje zit. Ik heb het idee dat de binding met deze aarde, voor jou niet altijd even makkelijk is. Alsof het aardse leven je ontglipt, of eigenlijk niet zo boeiend voor je is.
**Dit is zo duidelijk voor me, ook dit hoor ik zo vaak. Maar ook hiervan kan ik geen oorzaak vinden.

Goed, je foto verteld me nu niets meer, dus ik ben erg benieuwd of het een beetje klopt .

Groetjes Julien.

Hartstikke bedankt voor het lezen van mijn foto.. Het maakt me veel duidelijk!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 13 '09
Hey, bedankt voor je reactie! Leuk dat ik het fout had van het stress eten smile. Hoe dan ook, een paar dingen wil ik nog wel even iets over zeggen.

Origineel bericht van: janneke
Dat mijn derde oog dicht zit kan ik mezelf wel voorstellen, we hebben bij ons geesten in huis, mijn vriend gelooft er totaal niet in, ziet ze wel,

Huh? Ze wel zien, maar er niet in geloven? Die is nieuw voor mij haha.

ik zie ze niet maar zorg wel dat ik er de rust in vind en zorg dat ze mijn vriend niet teveel lastigvallen. Vrijdag gaan we hiervoor weg, dus ben benieuwd wink

Wat ga je precies doen? En waarom weg als ze in je huis zitten? Je huis moet volgens mij gereinigd worden, en hier op het forum staat ook ergens hoe dit moet.

Mocht je er niet uitkomen, dan zouden we ook een keertje via msn een uitdrijvings-sessie kunnen doen. Maar je weet me al te vinden wink

Toen ik bij een vrouw in therapie was waar ik ook de foto's leerde lezen, chakra's leerde zien, heeft ze mn derde oog en hoofd chakra gesloten zodat ik meer rust kreeg. Ik zag overal kleuren en nam pijntjes over.

En dat is dus precies verkeerd. Ze had je zonnevlecht moeten afremmen, want dat is verantwoordelijk voor het overnemen van de gevoelens van anderen. Je derde oog dichtgooien is juist niet hetgeen wat je moet doen, want dan zie je dus niet helder meer. Vandaar ook de onbalans die ik in je foto zie.

Wat betekent HSP en wat wil hetgeen over mn buikchakra zeggen?

HSP staat voor Hoog Sensitieve Persoon(lijkheid?) en heeft niets met je buikchakra te maken. Er is op dit forum ook een uitgebreidt onderwerp over hsp smile. Eigenlijk kun je alles hier wel terugvinden haha.

Ik zou je dan ook aanraden hiervoor de juiste steen te gebruiken. Gebruik een indigo/lila steen voor de stimulatie van je derde oog. Grappig genoeg helpt een paarse steen ook tegen een overactieve zonnevlecht en sla je dus 2 vliegen in 1 klap .

Hier heb je niet op gereageerd, maar wil ik je nog een keertje aanraden. Probeer een paarse steen te kopen en links van je te dragen (in je broekzak ofzo). Je zal al snel merken dat je je beter gaat voelen.

Dit is iets wat ik al zo vaak heb gehoord, men zegt dat dit met mijn geboorte te maken heeft, dat ik niet geboren wilde worden. Maar wat doe je met die info?

Ik weet wel waarom je niet geboren wilde worden, maar wat je ermee doet is accepteren dat je hier nu bent. Je bent er niet voor niets gekomen, en geef de mensen hier het voordeel van de twijfel. Je zal zien dat wij verder zijn, dan dat jullie dachten. Het is een kwestie van doorgeven, maar vooral eerst ervaren.

Alsof het aardse leven je ontglipt, of eigenlijk niet zo boeiend voor je is.
**Dit is zo duidelijk voor me, ook dit hoor ik zo vaak. Maar ook hiervan kan ik geen oorzaak vinden.

Dat heeft ook met mijn eerdere opmerking te maken. Niet iedereen is in een vorig leven een mens op deze aarde geweest. Sommigen komen ook uit andere dimensies, of van andere planeten. Je kan zelf wel je conclusie hieruit trekken denk ik wink.

Hartstikke bedankt voor het lezen van mijn foto.. Het maakt me veel duidelijk!

Graag gedaan!
Wendy's
Wendy's jan 14 '09
beste janneke.. ik ga het ook proberen! ik ga je tweede kleurenfoto lezen..

ik heb nog niks gelezen van de andere lezingen.. dus misschien zeg ik iets, wat al verteld is.

Meestal heb jij er wel vertrouwen in dat iets lukt, en je er ook alles voor doet zodat het lukt. Je bent daarvoor positief ingesteld, soms kun je wel twijfelen of het gaat lukken of niet, maar die twijfel dwing jij liever af. En het geeft je een goed gevoel als je iemand kan laten zien als iets gelukt is, en als je iets gedaan hebt.

Diep in jou zie ik ook je gevoeligheid. Soms merk jij dit niet zo gauw op, maar als je er op let.. zie je het wel. ook denk ik dat dit een van jouw gaven is, het aanvoelen van aura's en sferen. toch ben jij hier niet altijd bewust van.

Jij denkt vaak goed na over bepaalde dingen, en waarom het zo is. Bepaalde dingen kunnen bij jouw wel een tijdje in je hoofd blijven hangen. ik denk dat het hier ook soms gaat over reacties en handelingen van andere.

het is niet zo gemakkelijk om jou te lezen, gaat een beetje moeizaam.. Je bent wat meer gesloten over jezelf.

'kinderen' krijg ik door. pfffff wat heb ik hier een hekel aan als ik woorden doorkrijg die ik niet kan plaatsen. hmmmm waarschijnlijk heb jij liefde voor kinderen.

ook kleding en mode vind jij leuk.

Als jij interesse in iets hebt, dan zou je er ook graag iets van willen leren. en jezelf steeds beter willen ontwikkelen, dit is ook iets wat jij belangrijk in het leven vind.
Eigenlijk sta jij best wel stil bij het leven, dan bedoel ik dat je jezelf wilt ontwikkelen en beter wilt worden, je wilt ervan leren en het leven beter begrijpen.
Nog ben jij een beetje zoekende hierin (wat houd het leven in, wat is mijn doel etc).

wat ik ook merk is dat jij een beetje terughoudend lijkt, dit heeft te maken met jouw geslotenheid. Dit heb je een beetje als je met andere mensen omgaat, en voornamelijk met vreemde.. of mensen die je pas kent. Het is voor jouw belangrijk als je een vertrouwd gevoel bij iemand hebt, soms zoek je (soms onbewust) ook naar die vertrouwlijkheid in andere..

ik hoop dat je hier iets aan hebt.. meer krijg ik er niet uit.
Anne
Anne jan 14 '09
Hoi Janneke smileik wil je foto wel lezen hoor graag een reactie van je terug.

Nieuwetijdsmens...................

Je bent geboren hier op aarde voor een mooi doel, ik weet niet of je het al weet, maar je behoort tot de nieuwetijdsmensen die hier op aarde aanwezig zijn om meer licht en liefde te brengen naar de mensheid toe.

Je vind de aarde een plaats waar je moeite mee hebt om erop te leven, het voelt niet als je echte ''thuis'' Je echte thuis is ergens in een dimensie waar wezens leven met een hoger bewustzijn. Je bent hier naar de aarde toegekomen om de mensen het ''hogere bewustzijn'' te laten ervaren.

Je leeft in ''fantasieeen'' in ''dromen'' de grip op de werkelijkheid is je enigzins ontglipt, maar dat hoort bij jou, de persoon wie je bent.
Gevoelig voor indrukken, gevoelig voor stemmingen van anderen, het willen ervaren van liefde, het willen verspreiden van liefde en licht naar de mensheid op deze aarde. Voor jou is het allemaal al erg duidelijk diep in je hart weetje wat je doel is, je snapt niet dat de mensen op deze aarde het nog niet begrijpen.
Je voelt je anders dan hun, je voelt je als iemand met een doel, als iemand met een mooie taak opzich. Het verspreiden van liefde en licht.

Toen ik naar je foto keek kreeg ik het woord sterrenkind door. Ik weet niet of je weet wat het inhoud anders moet je even google.

Sterrenmensen vallen onder de noemer nieuwetijdsmensen. Ze komen van de sterren.

Gave's........................

Je beschikt over een aantal mooie gave's waarbij je de mensheid op deze planeet kan helpen.

Je kan met dieren communiceren, met planten en bloemen.
Je weet precies welke kristallen mensen moeten gebruiken, het voelt aan als een wijsheid die je altijd bij je hebt gehad. Je weet niet beter.
Aura's zien is iets watvoor jou heel gewoon is. Je kan mensen daarom erg makkelijk helpen je weet precies wat je moet doen, van alles gaat automatisch altijd al.
Magnetiseren, ik denk dat je door je warmte en gevoeligheid door magnetiseren mensen zou kunnen helpen. Je straalt al warmte en kracht uit, mensen die bij jou in je omgeving zijn zullen het voelen, ze zullen zich ''op hun gemak'' voelen ze zullen vrolijk worden door de energie die jij uitstraalt.
Wat heb jij toch mooie gave's en een mooi doel hier op aarde smileIk word er helemaal blij van als ik je foto lees.

In Jezelf...........................

Je hebt zoveel mooie gaves, je vind het moeilijk om jezelf te kunenn zijn, je weet heel goed wat mensen willen soms lijkt het erop dat je doet alsof, niet echt jezelf bent. Dat je maar weer ja zegt terwijl je eigenlijk helemaal niet wilt.
Dat je inspeelt op de dingen die je weet van de mensen, om zo toch geaccepteerd te worden.
Je wilt rustig in jezelf zijn, je eigen dingetjes doen en rust hebben.
De wereld is voor jou zo heftig op het gebied van indrukken en gevoelens van mensen. Je word er soms letterlijk door overspoeld.
Je voelt je anders dan andere mensen, net of dat je uit een andere dimensie komt met veel wijsheid.

Ik kan je alleen zeggen wees jezelf smilehoe moeilijk het ook is als je zo gevoelig bent en van alles voelt. Wees jezelf doe je eigen dingetjes die voor jou goed voelen smile
Je bent goed op weg.

Liefs aNNe
Anne
Anne jan 14 '09
Ik las even een stuk van nims zijn foto lezing en jou reactie daarop. Het zette me aan het denken.

** Dit is iets wat ik al zo vaak heb gehoord, men zegt dat dit met mijn geboorte te maken heeft, dat ik niet geboren wilde worden. Maar wat doe je met die info? Heb al vanalles geprobeerd, zo ook familieopstellingen maar kwam er niet echt verder mee.Loop daarin wel vast.

Dat je niet geboren wilde worden voelt alsof je al over genoeg kennis beschikten om hier op aarde terug te komen. Je hoefde eigenlijk niet, maar je hebt er wel voor gekozen.

Het gevoel van dat je een beetje straling mist in je binneste komt voort omdat het leven hier op aarde anders is dan jij hebt ervaren, waar je vandaan komt. Wat jij kent. Andere dimensie.
Je vind daarom het leven hier op aarde anders dan dat je gewend bent, Je voelt je anders dan anderen.

Liefs aNNe
janneke
janneke jan 14 '09
beste janneke.. ik ga het ook proberen! ik ga je tweede kleurenfoto lezen..

ik heb nog niks gelezen van de andere lezingen.. dus misschien zeg ik iets, wat al verteld is.

Meestal heb jij er wel vertrouwen in dat iets lukt, en je er ook alles voor doet zodat het lukt. Je bent daarvoor positief ingesteld, soms kun je wel twijfelen of het gaat lukken of niet, maar die twijfel dwing jij liever af. En het geeft je een goed gevoel als je iemand kan laten zien als iets gelukt is, en als je iets gedaan hebt.
**Ja dit klopt precies, is een typische eigenschap van me!

Diep in jou zie ik ook je gevoeligheid. Soms merk jij dit niet zo gauw op, maar als je er op let.. zie je het wel. ook denk ik dat dit een van jouw gaven is, het aanvoelen van aura's en sferen. toch ben jij hier niet altijd bewust van.
**Klopt, ik weet wel dat ik het zien of kan zien. Maar weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Dat geldt over het algemeen wel voor mijn gaves, ik weet dat ik ze heb maar wat ik ermee moet is weer een heel ander verhaal. Heeft u misschien een idee hoe dit te doen? Heb altijd al het gevoel gehad er wat mee te moeten en willen en er eventueel mijn werk van te maken. Heb het idee dat ik zoveel goeds kan betekenen maar ik weet niet hoe.En dat frustreert me.

Jij denkt vaak goed na over bepaalde dingen, en waarom het zo is. Bepaalde dingen kunnen bij jouw wel een tijdje in je hoofd blijven hangen. ik denk dat het hier ook soms gaat over reacties en handelingen van andere.
**Ja dit klopt wel, denk meer dat dit onbewust gebeurt, soms heb ik het gevoel dat ik gewoon op de achtergrond aan het nadenken ben over dingen.. erg vreemd.. dit begint ook steeds duidelijker voor te komen..

het is niet zo gemakkelijk om jou te lezen, gaat een beetje moeizaam.. Je bent wat meer gesloten over jezelf.
Ja klopt helemaal, dit kan ik ook goed begrijpen..

'kinderen' krijg ik door. pfffff wat heb ik hier een hekel aan als ik woorden doorkrijg die ik niet kan plaatsen. hmmmm waarschijnlijk heb jij liefde voor kinderen.
**Wij zijn al een hele tijd bezig met het krijgen van kinderen, heb ook het gevoel nu zwanger te zijn.. Maar kan nog niet testen frown

ook kleding en mode vind jij leuk.
Ja vind ik erg leuk!

Als jij interesse in iets hebt, dan zou je er ook graag iets van willen leren. en jezelf steeds beter willen ontwikkelen, dit is ook iets wat jij belangrijk in het leven vind.
Eigenlijk sta jij best wel stil bij het leven, dan bedoel ik dat je jezelf wilt ontwikkelen en beter wilt worden, je wilt ervan leren en het leven beter begrijpen.
Nog ben jij een beetje zoekende hierin (wat houd het leven in, wat is mijn doel etc).
** Dit is zeker juist, zoals ik u eerder ook schreef.

wat ik ook merk is dat jij een beetje terughoudend lijkt, dit heeft te maken met jouw geslotenheid. Dit heb je een beetje als je met andere mensen omgaat, en voornamelijk met vreemde.. of mensen die je pas kent. Het is voor jouw belangrijk als je een vertrouwd gevoel bij iemand hebt, soms zoek je (soms onbewust) ook naar die vertrouwlijkheid in andere..
**Ja, ik heb moeite met het vertrouwen van mensen, daar ben ik nog erg naar op zoek.

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto.

Groetjes Janneke
janneke
janneke jan 14 '09
Hoi Janneke ik wil je foto wel lezen hoor graag een reactie van je terug.

Nieuwetijdsmens...................

Je bent geboren hier op aarde voor een mooi doel, ik weet niet of je het al weet, maar je behoort tot de nieuwetijdsmensen die hier op aarde aanwezig zijn om meer licht en liefde te brengen naar de mensheid toe.
**Hoe kan ik dit doen?Misschien een stomme vraag hoor, maar ben er niet echt bekend mee.

Je vind de aarde een plaats waar je moeite mee hebt om erop te leven, het voelt niet als je echte ''thuis'' Je echte thuis is ergens in een dimensie waar wezens leven met een hoger bewustzijn. Je bent hier naar de aarde toegekomen om de mensen het ''hogere bewustzijn'' te laten ervaren.
**Ja dit kan wel kloppen, ik praat over het paranormale alsof het normaal is. Soms word ik daar door mensen in terug gefloten.

Je leeft in ''fantasieeen'' in ''dromen'' de grip op de werkelijkheid is je enigzins ontglipt, maar dat hoort bij jou, de persoon wie je bent.
Gevoelig voor indrukken, gevoelig voor stemmingen van anderen, het willen ervaren van liefde, het willen verspreiden van liefde en licht naar de mensheid op deze aarde. Voor jou is het allemaal al erg duidelijk diep in je hart weetje wat je doel is, je snapt niet dat de mensen op deze aarde het nog niet begrijpen.
Je voelt je anders dan hun, je voelt je als iemand met een doel, als iemand met een mooie taak opzich. Het verspreiden van liefde en licht.
**Voor mij voelt het allemaal als zijnde onduidelijk, maar dat is misschien ook wel omdat de wereld alles anders ziet en je daardoor in een andere richting wordt gestuurd.

Toen ik naar je foto keek kreeg ik het woord sterrenkind door. Ik weet niet of je weet wat het inhoud anders moet je even google.
**Ik zal wel eens even gaan googlen, kan ik hier ook iets mee doen?

Sterrenmensen vallen onder de noemer nieuwetijdsmensen. Ze komen van de sterren.

Gave's........................

Je beschikt over een aantal mooie gave's waarbij je de mensheid op deze planeet kan helpen.

Je kan met dieren communiceren, met planten en bloemen.
Je weet precies welke kristallen mensen moeten gebruiken, het voelt aan als een wijsheid die je altijd bij je hebt gehad. Je weet niet beter.
Aura's zien is iets watvoor jou heel gewoon is. Je kan mensen daarom erg makkelijk helpen je weet precies wat je moet doen, van alles gaat automatisch altijd al.
Magnetiseren, ik denk dat je door je warmte en gevoeligheid door magnetiseren mensen zou kunnen helpen. Je straalt al warmte en kracht uit, mensen die bij jou in je omgeving zijn zullen het voelen, ze zullen zich ''op hun gemak'' voelen ze zullen vrolijk worden door de energie die jij uitstraalt.
Wat heb jij toch mooie gave's en een mooi doel hier op aarde Ik word er helemaal blij van als ik je foto lees.
**Sommige dingen,zoals mensen helpen gaat inderdaad automatisch, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook wat met die dingen kan?Het zit me zo dwars dat ik niet weet hoe dit te ontwikkelen?

In Jezelf...........................

Je hebt zoveel mooie gaves, je vind het moeilijk om jezelf te kunenn zijn, je weet heel goed wat mensen willen soms lijkt het erop dat je doet alsof, niet echt jezelf bent. Dat je maar weer ja zegt terwijl je eigenlijk helemaal niet wilt.
Dat je inspeelt op de dingen die je weet van de mensen, om zo toch geaccepteerd te worden.
Je wilt rustig in jezelf zijn, je eigen dingetjes doen en rust hebben.
De wereld is voor jou zo heftig op het gebied van indrukken en gevoelens van mensen. Je word er soms letterlijk door overspoeld.
Je voelt je anders dan andere mensen, net of dat je uit een andere dimensie komt met veel wijsheid.
**Klopt, jeetje, tranen schieten me in de ogen, alles wat u zegt klopt gewoon precies. Ik wil niets anders dan rust, het voelt soms alsof ik de zorgen van een ander meeneem. de pijntjes van een ander meeneem. Ik wil hier gewoon mee om kunnen gaan, en mezelf goed voelen en daardoor mensen helpen.

Ik kan je alleen zeggen wees jezelf hoe moeilijk het ook is als je zo gevoelig bent en van alles voelt. Wees jezelf doe je eigen dingetjes die voor jou goed voelen
Je bent goed op weg.
Dankuwel. Ook erg bedankt voor het lezen van mijn foto, hopelijk heeft u een antwoord op mijn vragen.

Liefs aNNe
Anne
Anne jan 15 '09
Hej Janneke smile

Allereerst je hoeft mij geen u te noemen hoor smileik ben ook nog maar 22, ik waardeer het wel maar het hoeft niet hoor.
Hou oud ben jij als ik vragen mag? smile

Ik zal je vragen proberen te beantwoorden die je nog hebt gesteld naar aanleiding van de fotolezing.

* Liefde en licht brengen naar de mensheid toe begint bij jezelf, het houden van jezelf. Positief zijn naar jezelf toe en naar anderen daar naar toe handelen. Geen negativiteit toe laten in je doen en laten en je praten en denken. Als je dat doet begin je van zelf licht en liefde te brengen aan de mensheid. Zie de mooiheid in de kleine dingen en waardeer ze.

* Ik denk dat bij jou veel dingen al automatisch gaan omdat het in je zit, net zoals wat je verteld dat er dingen uit je mond floepen en mensen je dan raar aan kijken. Je beschikt al over veel wijsheid en inzicht het gaat automatisch het hoort bij je. Net zoals de gaves die je hebt ze uiten zich vanzelf het gaat automatisch.

**Sommige dingen,zoals mensen helpen gaat inderdaad automatisch, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook wat met die dingen kan?Het zit me zo dwars dat ik niet weet hoe dit te ontwikkelen?

Je zou wat boeken kunnen lezen, deze kunen je goed helpen bij je ontwikkeling, er zullen veel dingen duidelijk worden en op zijn plaats vallen. Je kan boeken lezen over het onderwerp Nieuwetijdsmensen en of Hsp Hoogsensitiviteitspersonen. Je kan natuurlijk ook eerst op internet wat info zoeken.

**Klopt, jeetje, tranen schieten me in de ogen, alles wat u zegt klopt gewoon precies. Ik wil niets anders dan rust, het voelt soms alsof ik de zorgen van een ander meeneem. de pijntjes van een ander meeneem. Ik wil hier gewoon mee om kunnen gaan, en mezelf goed voelen en daardoor mensen helpen.
Het is niet de bedoeling om je tranen te laten komen, waarschijnlijk komt het door de herkenning smileWat je hier schrijft over de pijntjes en meenemen van andermans zorgen is heel erg bekend bij Hsp mensen gevoelige mensen.
Ik zou zeggen lees wat dingetjes op internet, als je boeken wilt gaan lezen en je weet niet welke ik weet er wel een paar voor je winkIk hoor het wel van je.

Ik hoop dat ik je wat meer duidelijkheid heb kunnen geven, al is dat moeilijk.
Ik denk dat je erg gevoelig bent maar dat je het allemaal nog niet zo kan verwoorden en kan begrijpen. Maar dat komt wel als je je erin verdiept. Dan zal je je niet langer ''machteloos'' voelen smile

Liefs aNNe
Wendy's
Wendy's jan 15 '09
**Klopt, ik weet wel dat ik het zien of kan zien. Maar weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Dat geldt over het algemeen wel voor mijn gaves, ik weet dat ik ze heb maar wat ik ermee moet is weer een heel ander verhaal. Heeft u misschien een idee hoe dit te doen? Heb altijd al het gevoel gehad er wat mee te moeten en willen en er eventueel mijn werk van te maken. Heb het idee dat ik zoveel goeds kan betekenen maar ik weet niet hoe.En dat frustreert me.

hmmmm moeilijke vraag.. iedereen gebruikt zijn gaves op zijn/haar eigen manier, en wat het prettigst voor hun werkt. Ook ben jij nog een beetje gesloten voor deze gaves.. je kan veel meer als je je wat meer openstelt, maar dat is een keuze aan jou. Als je het gevoel hebt dat je er iets mee moet doen, en het belangrijk kan zijn.. dan zou ik dat zeker proberen.

**Wij zijn al een hele tijd bezig met het krijgen van kinderen, heb ook het gevoel nu zwanger te zijn.. Maar kan nog niet testen

ik wilde al bijna tijdens mijn lezing vragen: 'heb je kinderen?'
als je zwanger blijkt te zijn.. is dit ook de eerste keer voor mij dat ik dit bij iemand voel.

ps.. je hoeft me niet aan te spreken met u hoor smilekben pas 19
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske