Loading...
nl

Wil iemand mijn foto lezen

admin
admin jan 12 '09
Kan iemand mijn foto lezen, ben best wel nieuwsgierig.

Groetjes Mina

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1281

Delen:
Prada
Prada jan 12 '09
Hey

Ik wil het wel proberen.. Dit is de 2e keer dat ik het ga doen, dus het kan zijn dat niet alles zal kloppen, en dan hoor ik dat graag!

Het eerste wat bij mij opkwam is:

- Dat je open staat voor nieuwe/onbekenden dingen
- Je bent volgens mij heel nieuwsgierig en wil graag overal alles van weten (niet zo zeer over personen, maar meer over andere zaken waarom iets zo is gemaakt of waarom iets op die ene manier gaat en niet anders)

- Ook denk ik dat je nog veel (moet)kunt leren en dat je al een beetje op weg bent (door hier op dit forum te komen mss?), maar dat er nog veel te leren valt voor je

- Ook heb ik het idee dat je veel voor je zelf houdt, je verteld niet graag over jezelf en hoe je je voelt en wat je meemaakt..

Meer kan ik er niet uithalen.. Ben benieuwd wat je ervan vond! Ik hoor graag wat wel en wat niet klopt!
admin
admin jan 12 '09
Hoi Prada,

Bedankt voor je moeite.

Ik ben inderdaad heel nieuwsgierig over het leven en leer heel graag nieuwe dingen, vooral over het geloof.

Dat 2de klopt wel, het komt doordat veel mensen gelijk met hun oordeel komen daarom vertel ik het liever niet.

Groetjes
Prada
Prada jan 12 '09
Hey Bedankt voor je reactie terug! Ben blij dat het klopt wat er bij me binnenkwam laugh
Anne
Anne jan 12 '09
Hoi Mammie smilewelkom op het forum ik wil je foto wel lezen, hoor graag een reactie van je terug.

Diep naar binnen................

Je bent iemand die vooral aanwezig is in zichzelf. Daar is overigens niks mis mee, zolang je geen twijfels en onzekerheid hebt voor de buiten wereld.
Het voelt of dat je wat terughoudend bent naar de wereld toe, je wilt niet veel dingen te dicht bij je laten komen. Dit kan te maken hebben met dingen uit het verleden waardoor je gekwetst bent.
Ook voel ik dat je niet graag op de voorgrond aanwezig wilt zijn. Je kijk liever van een afstandje in je veilige eigen wereld waar je alles herkent en niet overspoeld word door geen leuke ervaringen en gedachtens.
Het lijkt ook op een zelf bescherming, om vanuit je binnenste ik te leven.
Heb jij soms last van druktens? Kan je daar niet goed tegen? In omgevingen aanwezig zijn waar veel mensen zijn? Zoals in de stad en of verjaardagen etc? Voel je je dan moe worden na een tijd?

Heb jij het soms ook vaak koud? Je handen? of je lichaam?

Liefhebbend een goed hart..............

Je bent iemand met een mooi hart, je wilt graag alles lief hebben om je heen. Maar je schrikt soms van de wereld die zo hard is en jij die zo liefhebbend bent. het botst het voelt voor jou alsof ben ik wel goed genoeg? doe ik wel goed me best om mensen lief te hebben? hier zit een stukje onzekerheid wat er eigenlijk niet hoeft te zijn. Want ja je doet het goed meid smileje mag leven zoals jij wilt, je mag lief hebben zoals jij wilt, maar geloof in jezelf smileje bent hier niet zomaar op de aarde.
Laat je mening over jezelf niet afhangen door andere mensen. Dat is niet de bedoeling, de bedoeling is dat jezelf zeker bent over jezelf smileen dat kan je zijn want je bent een liefhebbend mens met een mooi hart.

Ik zie ook een stuk onverwerkte emoties bij je, ze zorgen ervoor dat je je af en toe doodmoe voelt, ze brengen die twijfels in jezelf naar voren die onzerkheid, wat eigenlijk helemaal niet nodig is. Ik noem het emoties die niet mooi zijn, op de manier van geen mooie invloed hebben op de persoon die jij eigenlijk werkelijk kan zijn.
Je kan leren om deze emoties te plaatsen in jezelf zodat ze je niet meer ''schade'' toe brengen en geen eigen leven leiden. Probeer de dingen die je doet positief te zien, zie het mooie van alles in en van jezelf. Praat niet negatief over jezelf. Dit is een kleine stap die je kan maken met een mooie uitkomst smileJezelf beter leren kennen en je twijfels en onzekerheid te verkleinen. wink

Je mag zijn zoals je bent, je hoeft je niet te schamen voor de persoon die je bent of onzeker te voelen. smile

Liefs aNNe
admin
admin jan 12 '09
Hoi Anne,

Wat jij over mij verteld klopt precies.
Je hebt helemaal gelijk, ik kan nooit tegen drukke plekken, word er helemaal gek van!
Ik heb het ook heel vaak koud, ook thuis, en ook koude handen en voeten die nooit warm willen worden.

Ik voel me inderdaad vaak schuldig over hoe ik met de ander omga, ik wil geen spijt hebben van de dingen die ik doe, want ik kan het verleden niet terugdraaien.

Het klopt allemaal wat je hebt geschreven.
Hartstikke bedankt, vind het heel mooi hoe je hebt geschreven.

groetjes Mina
Anne
Anne jan 12 '09
Hej Mina smile

Graagd gedaan hoor, dankje wel dat je het mooi vind hoe ik het heb geschreven.

Weetje wat hsp (hoogsensitiviteitspersonen)inhoud? ken je dat? Dat zijn gevoelige mensen die gevoelig zijn voor energieen en sferen. Ik denk dat je eens wat moet op zoeken op internet erover je zal jezelf erg herkennen wink

Liefs aNNe
Wendy's
Wendy's jan 13 '09
heey.. ik wil ook een poging wagen,

wat mij als eerst opvalt is dat jij jezelf anders voelt dan andere, en er nog niet helemaal achter bent gekomen waarom dat zo is.
ook voel ik een sterke energie om je heen, alsof mensen niet zo snel door jou heen prikken.. en jou niet zo snel naar beneden kunnen halen.
Het lijkt van buitenaf alsof jij stevig in je schoenen staat, maar dat voel jij meestal niet van binnen. ook zie ik een gevoeligheid in je. Je wilt liever geen nare emoties voelen van jezelf. Daardoor hou jij 'dingen' die tot problemen kunnen leiden, liever op afstand.

Ook probeer jij er meestal voor te zorgen dat je niet in de problemen raakt, en als je er toch in raakt, kom jij er wel goed uit. ookal denk je soms het niet te begrijpen.

nieuwsgierigheid zie ik in je.. alsof wanneer jij iets op tv ziet, er bij je vragen op komen (waarom is dat, hoe kan dat etc). wat ik denk is dat jij ook geinterreseerd bent in de natuur, waardoor jij ook die vragen krijgt.
wat ik voor me zie zijn 'sterren' en 'helal'.

Voor jou voelt het aan alsof je wat moeite hebt met contacten met andere. Bang dat je een fout maakt en daardoor je vrienden verliest. hierdoor ontstaat er een twijfel bij jezelf, eigenlijk is dit niet echt nodig vind ik, vanwege die energie/kracht die ik bij je voelde (zie hierboven).

Je hebt een goed hart.

heb je een hond thuis, of gehad? ik zie steeds een hond voor me,, maar kan het niet echt plaatsen. Wel heb ik er een gevoel over wat het zou kunnen betekenen, maar liever zeg ik dit pas na jou reactie.. want ik ben bang dat ik fout zit.. dus wil ik meer zekerheid hebben dat ik goed of fout bezig ben.

Krachtig persoon ben je.. alsof jouw emoties diep weggestopt zitten, en alleen jij ze kan voelen.. dus dat andere meestal niet in de gaten hebben wat er in jouw speelt. wat ik al gezegt heb, vind je het niet fijn om bepaalde emoties te voelen (zoals spijt, verdriet, schuld). daardoor probeer jij je emoties weg te stoppen, en je bezig te houden met iets anders als het kan. zodat je die emoties niet te veel hoeft te voelen.

heb je soms last van zenuwen/nerveusheid??

ik vang ook een beetje medelijden op. af en toe kun jij dus meedelijden hebben met mensen (en of dieren). je zou het liever goed willen zien.

eigenlijk probeer jij alles positief te zien, en wil je niet te veel aandacht besteden aan het negatieve. Je wilt het leven vol positieviteit zien, toch vind je het soms jammer dat dit niet altijd zo is in het leven.

nog even een vraagje, buiten de lezing om: die ketting die je om hebt, is die belangrijk voor je.. of heeft het een betekenis? ik kan niet zien wat het is.. maar mijn aandacht werd er ineens gericht op. of een ander sieraad die wat voor je betekend.

Het voelt alsof overledenen contact met je proberen te maken (kunnen mensen zijn maar ook dieren). hier ga ik niet verder op in.. alleen als jij dat wilt. ik voel namelijk die energie om jou heen.. ik krijg het gevoel alsof ze jouw helpen (gidsen/engelen). Misschien dat je er al ervaring mee hebt gehad, of zal krijgen..

ik hoop dat je er iets aan hebt.
admin
admin jan 13 '09
Hoi Wendy

Bedankt dat je me foto wilde lezen, waardeer ike enorm.

IK voel me inderdaad anders dan andere, voelt alsof ik niet thuishoor waar ik ben en met de mensen waar ik mee omga. Ik ben inderdaad heel sterk kwa geestelijk. Dat komt door het verleden.

IK vind dat ik best wel sterk in me schoenen sta, wat er ook met mij gebeurt, niemand krijgt mij naar beneden.

Ik ben heel erg geinteresseerd in spiritualiteit en ook in de natuur, daar heb je ook gelijk in.

IK voel altijd afstand wanneer ik met mensen omga, soms is het alsof ik aanvoel hoe die gene over me denkt en wat hij/zij voelt, of dat ook zo in het echt is weet ik niet. Ik ben heel vaak bang dat ik een last ben voor andere en dat wil ik niet.

Ik heb geen huisdieren en ook niet gehad.

Ik probeer bijna altijd iets te doen zodat ik alles wat negatief is vergeet en niet aan denk.

Die hanger aan me ketting is een hart, heb gekregen van me moeder. Maar ik heb een kruis-hanger die betekent nog meer voor me.

Je hebt gelijk, ik probeer alles positief te zien.

Ik heb weleens gehoord van paar mediums dat ik een 2 ling heb in geestelijke wereld die altijd bij me zijn, ik heb 7 jaar terug kind kwijt geraakt ( toen ik nog zwanger was )
Heb een hele moeilijke tijd gehad.

Ik heb bijna altijd het gevoel dat iemand bij mij is en dat diegene naar me zit te staren. Heb geen idee wie het kan zijn. Ik zie bijna altijd hele lichte schaduwen over de grond bewegen als ik goed kijk. Ik word er soms zo bang van!

Mijn oma en opa zouden het heel goed kunnen zijn, ben ook mijn vader verloren kort na mijn geboorte, hij is me hele leven vermist, soms denk ik dat hij bij me is, maar weet niet.

Ik heb in verleden dingen in huis meegemaakt die ik niet kan verklaren. Ik schrik er wel iedere keer van. Ik droom heel erg veel, weet soms niet wat ik ermee aan moet.

In principe klopt het wat je zegt, alleen heb ik geen huisdier.

groetjes Mina
Wendy's
Wendy's jan 13 '09
hee bedankt voor je antwoord..

ik denk dat dit je oma is geweest die ik voelde, want ik moest ook denken aan 'oma'. maar ik voelde er meerdere.. het voelde in ieder geval wel goed en rustgevig. dus je hoeft er niet bang voor te zijn smilewant het is gewoon je familie, alleen dan zonder lichaam.. en ik kan zeggen dat ze jou alleen maar helpen, en niet bang willen maken

als je iets voelt van aanwezigheid.. probeer dan te voelen of het goed of negatief aanvoeld. zodat je er niet bang voor hoeft te zijn.. als het niet goed voor je aanvoelt kun je jezelf beschermen (hier zijn oefeningen voor).

Misschien iets om de dromen die voor jouw belangrijk voelen, hier op het forum te beschrijven? misschien krijg je dan meer duidelijkheid, of zit er een boodschap in.. maar die keuze is aan jouw natuurlijk

over 2ling kreeg ik niks door, maar het zou best kunnen hoor! smile
ik heb pas geleden zelf ook een miskraam gehad, en volgensmij heb ik contact met haar gehad.. maar het was maar kort.
admin
admin jan 13 '09
Hoi Wendy,

Je zegt dat mij familie mij zou helpen.. Maar op welke manier denk je dat? Die energie die ik bij me voel voelt bij mij niet goed aan. Als het een goeie energie is waarom maakt die me dan bang? Soms voel ik me zo erg bekeken dat ik moeilijk in slaap val. Voelt niet echt warm en goed aan.
Wendy's
Wendy's jan 13 '09
hmmmmm.. wat ik voelde voelde wel goed.

misschien heeft het met je angst te maken?
maar het hoeven niet altijd dezelfde personen te zijn, je kan ook welleens ander bezoek krijgen..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki