Hoi Mammie
welkom op het forum ik wil je foto wel lezen, hoor graag een reactie van je terug.
Diep naar binnen................
Je bent iemand die vooral aanwezig is in zichzelf. Daar is overigens niks mis mee, zolang je geen twijfels en onzekerheid hebt voor de buiten wereld.
Het voelt of dat je wat terughoudend bent naar de wereld toe, je wilt niet veel dingen te dicht bij je laten komen. Dit kan te maken hebben met dingen uit het verleden waardoor je gekwetst bent.
Ook voel ik dat je niet graag op de voorgrond aanwezig wilt zijn. Je kijk liever van een afstandje in je veilige eigen wereld waar je alles herkent en niet overspoeld word door geen leuke ervaringen en gedachtens.
Het lijkt ook op een zelf bescherming, om vanuit je binnenste ik te leven.
Heb jij soms last van druktens? Kan je daar niet goed tegen? In omgevingen aanwezig zijn waar veel mensen zijn? Zoals in de stad en of verjaardagen etc? Voel je je dan moe worden na een tijd?
Heb jij het soms ook vaak koud? Je handen? of je lichaam?
Liefhebbend een goed hart..............
Je bent iemand met een mooi hart, je wilt graag alles lief hebben om je heen. Maar je schrikt soms van de wereld die zo hard is en jij die zo liefhebbend bent. het botst het voelt voor jou alsof ben ik wel goed genoeg? doe ik wel goed me best om mensen lief te hebben? hier zit een stukje onzekerheid wat er eigenlijk niet hoeft te zijn. Want ja je doet het goed meid
je mag leven zoals jij wilt, je mag lief hebben zoals jij wilt, maar geloof in jezelf
je bent hier niet zomaar op de aarde.
Laat je mening over jezelf niet afhangen door andere mensen. Dat is niet de bedoeling, de bedoeling is dat jezelf zeker bent over jezelf
en dat kan je zijn want je bent een liefhebbend mens met een mooi hart.
Ik zie ook een stuk onverwerkte emoties bij je, ze zorgen ervoor dat je je af en toe doodmoe voelt, ze brengen die twijfels in jezelf naar voren die onzerkheid, wat eigenlijk helemaal niet nodig is. Ik noem het emoties die niet mooi zijn, op de manier van geen mooie invloed hebben op de persoon die jij eigenlijk werkelijk kan zijn.
Je kan leren om deze emoties te plaatsen in jezelf zodat ze je niet meer ''schade'' toe brengen en geen eigen leven leiden. Probeer de dingen die je doet positief te zien, zie het mooie van alles in en van jezelf. Praat niet negatief over jezelf. Dit is een kleine stap die je kan maken met een mooie uitkomst
Jezelf beter leren kennen en je twijfels en onzekerheid te verkleinen.
Je mag zijn zoals je bent, je hoeft je niet te schamen voor de persoon die je bent of onzeker te voelen.
Liefs aNNe