Loading...
nl

Cursus Intuitieve Ontwikkeling

Sephora
Sephora jan 11 '09
Lieve allemaal,

Zijn er hier mensen die een keer een cursus Intuitieve Ontwikkeling hebben gedaan? Ik zou graag meer willen weten hierover, ben op zoek naar een goed adres en ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen!
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 11 '09

ik ben cursus gedaan bij het PPC Paranormaal platform...als je wilt wil ik wel het adres of de website opzoeken? hij zit in Breda..dat weet ik uit mijn hoofd smile
Sephora
Sephora jan 11 '09
Als je de website weet, graag! smile
Alleen zit Breda beetje ver voor mij, ik zoek iets in ieder geval in Zuid-Holland.

Hoe heb jij de cursus ervaren?
Heeft 't veel voor je gedaan?
Beschermengel
Beschermengel jan 11 '09
Nou de website is nu niet bereikbaar ..ze zijn met een nieuwe bezig frownmaar normaal kon je onder deze link erop komen www.paranormaalplatform.com

ze zitten in Rijsbergen...maar volgens mij ook nog in meerdere steden..moet ik even uitzoeken.


En ja ik heb er veel aangehad ..wist soms niet wat ik moest doen met mijn ervaringen enz.. heb veel geleerd!
Maryssa
Maryssa jan 11 '09
Hallo Sephora,

Ik heb een paar jaar geleden 2 blokken intuitieve en helende vaardigheden gevolgd bij het Han Fortman Instituut in Nijmegen.o.a Leren visualiseren, ontmoeting met je gids, leren gronden, healen met hartchakra energie, werken met chakra's en het voelen van aura's. Het bracht me meer in balans en het samenzijn met gelijkgestemden voelde heel goed.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki