Loading...
nl

wie ow

Faith1988
Faith1988 jan 9 '09
zitten er hier mesen op dit forum die dierenarts (assistant), zijn of mensen die dierenspeciaal zaak heeft of werkt......

Ik hoop dat jullie snel antwoorden...........
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '09
Nee ik niet, maar waarom vraag je dat?
Beschermengel
Beschermengel jan 11 '09

Heb je misschien een vraag? ...
Faith1988
Faith1988 jan 11 '09
ja, ik heb zelf echt veel ervaring met dieren, alleen ik wil gewoon wat dingen na vragen omdaT MENSEN
Faith1988
Faith1988 jan 11 '09
sorry ging wat fout,

Ik wekr al me hele leven met dieren ik heb opleidingen gehad en overal en mat bijna honderede soorten dieren gewerkt, alleen ik zou graag iemand willen hebben waar ik eventuyeel dingen aan kan vragen, als ik iets niet zeker weet, omdat mensen altijd met hun dieren naar mij toekomen,ze zijn heel blij met mij omdat ik een grote kennis heb op allerlei gebieden, ik had met iemand een discusie en ik heb bijna nooit ongelijk (eigenlijk nooit) gehad, maar ik wil kijken of ik toch gelijk had, ik hou er niet van als ik voor iets geleerd heb een dan van ja dat klopt niet, zelf dierenwinkels en artsen staan vaak te kijken van mijn kennis, i8k ben nu 20 maar ik leer al over dieren van af ik kon lezen een jaar of 5 was ik toen....... En omdat ik een tuisopleiding doe over dieren, is teminste iets wat ik kan aantonen.......Maar het gaat over eiwitten voor een kat..........................

ik zou graag eerst willen weten of iemand mij kan helpen voordat ik de complete vraag neer zet, ik weet het wel ik wil aalleen kijken of ik gelijk heb, omdat ik vindt dat als je met dieren werkt je geen fouten moet maken...............

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki