Loading...
nl

in welk jaar zit jij nu?

admin
admin jan 2 '10
Het persoonlijke 9-jaar = de voltooiing (de volheid)

Met dit getal is de cyclus bijna rond. Dit is een jaar waarbij je, als je het goed gedaan hebt, je ‘voller’ moet
zijn gaan
voelen. Je kunt nu de vruchten plukken van al je inzet. Numerologisch gezien moet je meer inzicht hebben gekregen. Probeer,
wanneer mensen er zelf om vragen, jouw levenservaring te vertellen. Anderen kunnen hier meer aan hebben, dan jij misschien
zelf denkt. Geniet van je nieuwe kennis en inzichten. Het schrijven van kleine gedichtjes of verhaaltjes kan je nog wat verder
brengen. Door een tijdje kunstzinnig bezig te zijn, vallen andere zaken, doordat je even afstand hebt genomen, beter op z’n
plaats. Mensen lopen in dit persoonlijke jaar vaak rond met veel plannetjes. Overdenk ze goed en ga ze dan vervolgens uitvoeren,
maar maak geen overhaaste beslissingen
Cialara
Cialara jan 2 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Voor mij nu een 5 en over twee maanden ook een 7 winkmaar ik heb er niets mee wat hierboven beschreven wordt...


Ik zit het nog eens na te rekenen, maar het was toch een 6 jaar dit jaar. Daar heb ik wel meer bij over mijn afgelopen jaar gesproken... De 7 komt in februari aan bod smile
Islandlady
Islandlady jan 2 '10
Voor mij is het deze de 8 dus.

Het persoonlijke 8-jaar = ordenen (de grote schoonmaak)

In dit jaar ga je langzamerhand opmaken wat je allemaal in deze cyclus gedaan en geleerd hebt. Probeer wat onbruikbare ballast
op te ruimen. Er kan bij jou zoveel papieren en rommel op de zolder of werkkamer liggen, dat het nu werkelijk wel eens tijd
wordt om te gaan ordenen en weggooien. Misschien kun je wat tweedehands spulletjes voor een aardig prijsje aanbieden. Sommige
mensen voelen dat veranderingen op komst zijn, maar weten nog niet goed waar dat vandaan komt. Waarschijnlijk krijg je in
het 9- of 1-jaar weer nieuwe kansen en impulsen om je positie te verbeteren. Maak waar je nu mee bezig bent af. Je zult dan
later met veel meer voldoening op deze tijd terugkijken.
gast
gast jan 2 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Ik zit in een 9 jaar in 2010.


vanaf je verjaardag. Is dat binnenkort?
admin
admin jan 3 '10
Het persoonlijke 1-jaar = ondernemen

Dit is het begin van deze cyclus. Een nieuwe levensperiode met veel activiteit. Buit deze trillingen in dit jaar zoveel mogelijk
uit. Mijn advies is: niet te lang denken maar gewoon doen. Eerst uitproberen en aan den lijve voelen en later nadenken of
iets wel goed was en de moeite waard is om er mee door te gaan. Het is opvallend dat veel mensen in dit persoonlijk jaar gaan
verhuizen, een nieuwe baan of hun eerste kind krijgen. Dit jaar is een ontdekkingsreis met ongekende mogelijkheden.
gast
gast jan 3 '10
Ik ben tot 6 juli een 6je.
admin
admin jan 3 '10
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: Bellefleur
Ik zit in een 9 jaar in 2010.


vanaf je verjaardag. Is dat binnenkort?

oh van danaf pas? ik dacht vanaf 1 januari. pfffff valt dat tegen laugh
poppy
poppy jan 3 '10
Tot en met oktober ben ik een 2
Bij het 2-karakter passen het beste beroepen waar ze gevoelsmatig bij betrokken kunnen zijn. Zij vinden het prettig om samen
te werken met mensen die duidelijke richtlijnen (leiding) kunnen geven. Het zijn mensen die graag in rust en met een beetje
gezelligheid willen werken. Ze slaan van autoritaire en dominante mensen snel dicht. Dit karakter heeft op z’n tijd behoefte
aan een compliment (wie niet!). Uit waardering putten ze veel kracht. Worden ze teveel aan hun lot overgelaten, dan kwijnen
ze langzaam weg en worden vreselijk onzeker. Verzorgende / verplegende beroepen komen hiervoor in aanmerking, maar ook diverse
functies in het bedrijfleven.

2-Beroepen zijn: secretaresse, interieurverzorgster, allerlei verzorgers, verplegers.

en het kán niet beter bij me passen dan dat op dit moment! laugh

Na oktober wordt ik een 3
Bij het 3-karakter passen het beste beroepen met veel beweging en avontuur. Het kan wat op het 1-karakter lijken, maar deze
personen zoeken voortdurend afwisseling en nieuwe projecten. Een nadeel is dat ze het vrij snel zat zijn en op zoek gaan naar
iets anders. Ze moeten beseffen dat er overal wel een minkant aan zit. Ze moeten proberen dit gevoel van rusteloosheid te
beheersen, door te gaan sporten of iets aan kunst te doen in hun vrije tijd.

Interessante 3-beroepen kunnen zijn: vertegenwoordiger, reisleider, chauffeur, artiest, schrijver / dichter, receptionist
/ telefonist, uitgever, rechter, advocaat, maatschappelijk werker, leraar, glazenwasser, dierenhandelaar, pompbediende.

En nieuwsgierig als ik ben blushben ik benieuwd wat dat dan in gaat houden...

Afwachten maar... winktongue
admin
admin jan 3 '10
Hoi Poppy,

Je beroepen hebben te maken met je geboortegetal (dag-maand-geb. jaar).

Het persoonlijke jaar heeft te maken met dag-maand- welk jaar je het laatst jarig bent geweest.

dag+maand+2008 wrs. =getal

Groetjes smile
poppy
poppy jan 3 '10
Hoi Bart,

hihihi, je maakt me helemaal door de war blush
Dus je beroepen vind je juist in je geboortenumerologie en heeft dus niets met deze rekensom te maken? blush

Dus bij deze som zou je het het beste lezen zonder naar de beroepen te kijken? Of snap ik het nu verkeerd?

Liefs...
admin
admin jan 3 '10
wink

De beroepen horen bij je geboortedag, maand en daadwerkelijke geboortejaar.

Je persoonlijke jaar bij je geboortedag, maand en in welk jaar je het laatst jarig bent geweest !

smile
poppy
poppy jan 3 '10
Ahaaaa! Dan snap ik het precies nu! smile
Wel vraag ik me dan af waarom dat er ook beroepen bij déze som staan maar dat is maar een toevoegseltje snap ik...

Hoe dan ook ik vind het super! en heel bijzonder hoe goed zoiets toch kan kloppen...

Zijn er ook personen hier die juist helemaal niets herkennen in de uitkomst van hun som?

Liefs...
admin
admin jan 3 '10
Het komt wat onduidelijk over, maar het bovenste stuk van de tekst moet even uitgeplozen worden winkJa, het klopt prima, vind ik ook!!!
Helma
Helma jan 3 '10
De site doet het niet goed bij mij: ik krijg slechts een kwart van de eerste pagina te zien en kan niet scrollen, niet naar beneden en niet naar rechts.

Voor het beroep kom ik uit op 33, oftewel 6: kan iemand mij vertellen welk beroep daar bij past?

Op een andere site lees ik juist weer dat 11, 22 en 33 meestergetallen zijn: wel vreemd, dat je die dan juist weer niet bij elkaar optelt. En ik vraag mij ook nog af: wie heeft al die verhaaltjes bedacht? Er heeft toch daadwerkelijk iemand achter zijn of haar bureautje iets op zitten schrijven hierover, en waar komt die informatie dan vandaan? Soms zijn er van dit soort systemen, en iedereen volgt het maar klakkeloos, maar de vraag of het allemaal correct en betrouwbaar is, blijft dan zo makkelijk achterwege...
admin
admin jan 3 '10
Hoi Helma,

Dit past bij een 6-beroep:

Bij het 6-karakter passen het beste ondersteunende, huishoudelijke of verzorgende en vooral kunstzinnige beroepen. Een 6-karakter
waardeert het zeer als hij in alle rust zijn werk kan doen, liefst omgeven door bloemen, planten en muziek

6-Beroepen zijn: boer, tuinman, verplegers, zanger / musicus, bioloog, kunstenaar, dierenarts, homeopaat, alternatief therapeut,
kledingverkoper, dansschool- of fitnessmedewerker, kok, zilver- en goudsmid, fotograaf.

Dit is weer wat anders dan meestergetallen enz. Waar de informatie vandaan komt weet ik niet. Maar als hier een beroep staat, wil dat niet zeggen dat ik gelijk stop met mijn huidige werk om juist dat te gaan doen. Zoiets bekijk je of het overeen komt met jezelf, is dat niet het geval dan bekijk ik het natuurlijk minder serieus. Er staat overal zoveel geschreven, en er wordt zoveel gezegd en gedaan. Denk dat je een automatisme kweekt om niet zomaar alles aan te nemen wat overal staat. En als is het maar even voor de lol om dit uit te rekenen, altijd leuk !
poppy
poppy jan 3 '10
Hoi Helma,

Dat van die Meestergetallen vroeg ik mij ook af ja...De mijne was oorspronkelijk 11 nl. en opgeteld kwam ik dus bij deze som op 2...

Ik persoonlijk denk dat het vaak ook wel een beetje voor de lol is, al is bij dit soort dingen vaak wel ernstig kloppend shocked

Bewerkreden: Dubbele post wink
admin
admin jan 3 '10
Je hebt huisgetallen, naamgetallen, geboortegetallen, meestergetallen enz. Elke uitkomst weer met een aparte betekenis.
Een mens is uiteindelijk ook niet in 1 hokje te stoppen, toch. Maar elke verschillende betekenis van numerologie heeft zijn eigen waarheid.
Helma
Helma jan 3 '10
Hihihi, ik ben secretaresse! Ik weet eigenlijk wel dat dit helemaal niet zo bij mij past. Het uitvoeren ervan gaat niet als vanzelf, in ieder geval. Ik wil best wat anders, maar zou niet weten hoe. En organisatorisch is het nu tenminste duidelijk dat ik een betaalde baan heb, ongeacht hoe de uitvoering af en toe is. Ik kreeg dit jaar verlenging van contract voor onbepaalde tijd, zonder ernstig toegesproken te worden, dus schijnbaar doe ik het wel redelijk.

Mijn arbeidsverleden klopt overigens wel aardig: als eerste leerling Z-verpleegkundige, schoonmaakster in een hotel, op een kantoor en in de verpleging, kassiere en productiemedewerker in een fabriek, en nu al weer jaren tiepmiep in de zorg. Redelijk veelzijdig, denk ik.

"in alle rust", dat is voor mij dan toch zonder de afleiding van muziek. Planten in mijn omgeving gaan altijd dood grin
admin
admin jan 3 '10
Je moet er tegen praten Helma.... smile
Ow ja en water geven....lol xxx
Helma
Helma jan 3 '10
Bij zoiets simpels als water geven ga ik al 'nat', hahahha, laat staan praten, lol... smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki