Loading...
nl

in welk jaar zit jij nu?

Lena
Lena jan 8 '09
http://members.lycos.nl/indiangirl10/hobbies1.html

er zijn vele sites hierover,
misschien nog aanvullingen?
zelf zit ik nu in een zes jaar smile

hebben jullie iets met numerologie?
Delen:
gast
gast jan 8 '09
Ja leuk. Ik ben een 7 dit jaar. Als ik lees wat dit inhoud heb ik het idee dat ik dit al een paar jaar ben maar dat kan dus niet, haha.
Lena
Lena jan 8 '09
winkja dat ontwaken toch
Helma
Helma jan 8 '09
Hoe kom je er achter welk nummer dit jaar bij je hoort?
Lena
Lena jan 8 '09
je geboorte dag + geboorte maand + 2009 wink
Helma
Helma jan 8 '09
Alles bij elkaar optellen?
Lena
Lena jan 8 '09
yep dan vereenvoudigen tot 1 getal
Beschermengel
Beschermengel jan 8 '09


Het is toch de geboortedatum? ... wanneer je geboren bent?
dus dan geen 2009 ..maar je geboorte jaar..of zie ik het nu verkeerd smileheb een drukke dag achter de rug dus het zou kunnen grin
Helma
Helma jan 8 '09
ik ben geboren op 14 juni, dus dat is dan

1+4+6+2+9=22=4?
gast
gast jan 8 '09
Het jaar loopt vanaf jouw verjaardag tot je volgende verjaardag dus moet je nu 2008 ipv 2009 nemen (althans zo begreep ik het)
Dus is het 3 voor jouw Phoenix.

BS: het gaat om dit jaar niet om je geboorte jaar. Je geboorte jaar staat altijd vast, die veranderd niet meer.
Helma
Helma jan 8 '09
Oke, dank je wel Gast! Trouwens, sorry dat ik zo hard sloeg, haahahha!
Lena
Lena jan 2 '10
een 7 jaar voor mij dit jaar.... smile

Een voorbeeld om het persoonlijke jaar uit te rekenen:

• Je bent geboren op 15 - 11 - 1952.

• Je neemt het laatste jaar waarin je jarig was. (Het is vandaag 30/ 06/ 2002, deze persoon moet dus bij dit voorbeeld
in
dit jaar nog jarig worden. Het laatste jaar waarin deze persoon jarig was is dus 2001.

• Dan tel je op de gebruikelijke wijze van dit systeem je geboortedag en geboortemaand en het laatste jaar van je verjaardag
op.
Dus in het voorbeeld 15 + 11 + 2001 = 1 + 5 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 1 = 10 / 1 + 0 = 1
Je persoonlijk jaar, tot je eerstvolgende verjaardag in 2002 , is dus 1.


Het persoonlijke 1-jaar = ondernemen

Dit is het begin van deze cyclus. Een nieuwe levensperiode met veel activiteit. Buit deze trillingen in dit jaar zoveel mogelijk
uit. Mijn advies is: niet te lang denken maar gewoon doen. Eerst uitproberen en aan den lijve voelen en later nadenken of
iets wel goed was en de moeite waard is om er mee door te gaan. Het is opvallend dat veel mensen in dit persoonlijk jaar gaan
verhuizen, een nieuwe baan of hun eerste kind krijgen. Dit jaar is een ontdekkingsreis met ongekende mogelijkheden.

Het persoonlijke 2-jaar = samen doen

Na het persoonlijke 1-jaar komt in dit 2-jaar steeds duidelijker de behoefte om je ervaringen en gevoelens met iemand te delen.
Probeer je gevoelens zo goed als je kunt onder woorden te brengen. Door een gesprek met een vertrouwd persoon aan te gaan,
kun je door alleen al te praten meer duidelijkheid in de gang van zaken in je leven krijgen. Denk er dan aan dat het niet
zo uit maakt waar je begint met wat te vertellen, als je maar los komt en je vrij voelt. Sommige personen starten in dit persoonlijk
jaar een nieuwe vriendschap. Dit kun je doen, maar pas er een beetje voor op, dat je niet weer dezelfde fouten van een vorige
vriendschap of huwelijk maakt. Je kunt beter een stuk verder groeien in deze cyclus. Maar: komt het, dan komt het toch. Je
houdt dit niet tegen als dit voor jou kosmisch bepaald is. Je kunt in ieder geval met deze tip rekening houden. Dit jaar is
het jaar om weer voorzichtig dingen samen te doen.


Het persoonlijke 3-jaar = zelfexpressie

Dit is een jaar om creatieve hobby’s te ontwikkelen. Pak weer eens iets nieuws op of zoek een activiteit buitenshuis.
De kans
is groot dat je mensen met dezelfde interesses als die van jou tegen het lijf loopt. Hier hoef je je niet druk of nerveus
over te maken. Als het goed is, gaat dit automatisch. Dit kan een gezellig jaar worden met veel afwisseling. Dit is, in tegenstelling
tot het persoonlijke 1-jaar waarin je alleen pioniert, een jaar om samen iets te ondernemen. Sommige mensen beginnen voor
het eerst kleine verhaaltjes of gedichtjes te schrijven. Laat al je creatieve kunstzinnige energieën vrijelijk stromen
en
geniet van het leven.


Het persoonlijke 4-jaar = stabiliseren

Dit is een belangrijk jaar om weer wat op adem te komen van de ervaringen van de eerste periodes van deze cyclus. Het is een
periode om goed op je gezondheid te letten. Slaap eens een paar keer extra uit en kijk of er geen vitamine tekorten zijn ontstaan.
Onderneem liever in dit jaar geen grote zaken. Misschien is het verstandig om een aantal zaken, die nog zijn blijven liggen,
aan te pakken. Je krijgt voldoende kans om tijdens het 5- en 6-jaar weer volop er tegenaan te gaan. Denk maar aan het gezegde:
‘de boog kan niet altijd gespannen blijven staan’.


Het persoonlijke 5-jaar = veranderingen

Dit jaar staat in het teken van veranderingen. Je bent wat meer uitgerust en je kunt er weer op uit trekken. In dit jaar is
het mogelijk dat je ineens op totaal andere plaatsen terecht komt dan je gewend bent. Laat je een beetje gaan en kijk wat
het beste bij jou past. Laat je niet te veel verleiden door het uitgaansleven en vooral het nachtleven. Leef niet te veel
met extremiteiten. Je kunt hierdoor problemen met je zenuwstelsel krijgen. Heb vertrouwen in de toekomst; het is niet nodig
om hier onzeker over te zijn. Uiteindelijk krijgen we toch datgene wat volgens het grote kosmische plan ons toebedeeld is.
Met andere woorden: er zullen geen dingen gebeuren die niet in jouw levensprogramma staan.

Het persoonlijke 6-jaar = innerlijke rust en vriendschap

In dit jaar kun je de goede contacten die overgebleven zijn van het 5-jaar omzetten in vaste vriendschappen. Waar je in het
1-jaar mensen vaak ziet verhuizen, krijgen mensen in dit jaar vaak een nieuwe relatie. Dit kan voor jou een romantisch en
mooi jaar worden. Misschien zit er zelfs een huwelijk voor je in. Vooral voor personen die 3, 6 en 9 als geboortedag of geboortegetal
hebben. Het is een jaar om een muziekinstrument of de penselen weer eens uit de kast te halen. Vertel je levensverhaal aan
het papier. Geniet van gezellige etentjes en tuinfeestjes.

Het persoonlijke 7-jaar = spiritueel ontwaken

In het verloop van deze cyclus zie je dat mensen naast de materialistische en amoureuze kant van het leven, het spirituele
/ godsdienstige willen gaan opzoeken. We hebben geestelijke voeding nodig om verder te komen. Dit is een jaar om je af te
vragen wat je doet, waar je mee bezig bent en wat werkelijk bij jou hoort. Het kan een goed jaar zijn om eens een horoscoop
van je te laten maken. Een goede astroloog of helderziende kan je helpen met de grote ontdekkingsreis naar jezelf. Tijdens
dit spirituele jaar kom je dichter tot jezelf, velen krijgen nieuw inzicht. Misschien is het leuk om eens samen met iemand
een spirituele of paranormale lezing of avond te bezoeken. Het kan geen kwaad om thuis bij een huisaltaartje of in een mooi
kapelletje in de buurt in rust te mediteren of te bidden voor meer inzicht in jezelf en het leven.


Het persoonlijke 8-jaar = ordenen (de grote schoonmaak)

In dit jaar ga je langzamerhand opmaken wat je allemaal in deze cyclus gedaan en geleerd hebt. Probeer wat onbruikbare ballast
op te ruimen. Er kan bij jou zoveel papieren en rommel op de zolder of werkkamer liggen, dat het nu werkelijk wel eens tijd
wordt om te gaan ordenen en weggooien. Misschien kun je wat tweedehands spulletjes voor een aardig prijsje aanbieden. Sommige
mensen voelen dat veranderingen op komst zijn, maar weten nog niet goed waar dat vandaan komt. Waarschijnlijk krijg je in
het 9- of 1-jaar weer nieuwe kansen en impulsen om je positie te verbeteren. Maak waar je nu mee bezig bent af. Je zult dan
later met veel meer voldoening op deze tijd terugkijken.

Het persoonlijke 9-jaar = de voltooiing (de volheid)

Met dit getal is de cyclus bijna rond. Dit is een jaar waarbij je, als je het goed gedaan hebt, je ‘voller’ moet
zijn gaan
voelen. Je kunt nu de vruchten plukken van al je inzet. Numerologisch gezien moet je meer inzicht hebben gekregen. Probeer,
wanneer mensen er zelf om vragen, jouw levenservaring te vertellen. Anderen kunnen hier meer aan hebben, dan jij misschien
zelf denkt. Geniet van je nieuwe kennis en inzichten. Het schrijven van kleine gedichtjes of verhaaltjes kan je nog wat verder
brengen. Door een tijdje kunstzinnig bezig te zijn, vallen andere zaken, doordat je even afstand hebt genomen, beter op z’n
plaats. Mensen lopen in dit persoonlijke jaar vaak rond met veel plannetjes. Overdenk ze goed en ga ze dan vervolgens uitvoeren,
maar maak geen overhaaste beslissingen
admin
admin jan 2 '10
7 jaar, gaat over 3 maanden over naar 8.
admin
admin jan 2 '10
Voor mij een 7 jaar nog tot augustus : spiritueel ontwaken,
klopt precies !
Cialara
Cialara jan 2 '10
Voor mij nu een 5 en over twee maanden ook een 7 winkmaar ik heb er niets mee wat hierboven beschreven wordt...
admin
admin jan 2 '10
Het is zwart/wit beschreven Jorine, zie het als een verdere verdieping smile
Richie Richard
Richie Richard jan 2 '10
Ik snap 't gehele som niet. Ik zie de logica niet echt >.< En de uitgelegde som klopt volgens mij niet. De getallen die ze/hij opteld is een totaa van 11 en niet 10?
Daarbij klopt het ook niet
15+11+2001 = geen 10 of 11 Dus ook niet 1+5+1+1+2+0+0+1
Daarbij doorrekenen met antwoorden is ook incorrect
want
1+5+1+1+2+0+0+1 heeft niet de zelfde waarde als 10/1+0
1+5+1+1+2+0+0+1=11
10/1+0=10
Though zou het wel kloppen als je 11/1+0 zou gebruiken.
Correcte som zou dus zijn
15+11+2001=2026
1+5+1+1+2+0+0+1=11/1+0=11

Maar de mijne dus:
08+03+2009=2020
0+8+0+3+2+0+0+9= 22

Wat moet ik met die 22 doen?
Want 22/1+0=22 smile
Cialara
Cialara jan 2 '10
Zal ik doen Bart smile
admin
admin jan 2 '10
laugh
admin
admin jan 2 '10
Ik zit in een 9 jaar in 2010.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki