nou.. heel fijn dat er op de heuvel langs ons huis een kerkhof ligt!
laatste twee weken hoor ik snachts kloppen op de deur of raam.
Soms zie ik schimmen in huis, en sinds vorige week stopt internet ermee elke dag om 5uur en de ochtend erop werkt het weer (kan ook een andere oorzaak hebben).
vannacht had ik een hele rare droom.. ik ging slapen en er stopte een auto (dit is al de droom). ik dacht die gaan slapen in het huis langs ons, toen kwam er een jongen naar de voordeur toe, en kwam binnen.. terwijl de deur op slot zat. toen keek ik om het hoekje.. toen hij mij zag rende hij naar mij toe.. en probeerde mij te kusse, snel kwam mijn vriendje eraan gerend om hem weg te halen. toen werd ik wakker. ik schrok heel erg!! en die jonge voelde bekend, maar aan zijn uiterlijk herkende ik hem niet!! het was zoooww raar... nu heb ik het gevoel alsof hij klopte.
diezelfde nacht werd mijn vriend wakker, en zat gelijk rechtop in bed! ik zeg: wat is er.. hij zei niks en staarde maar naar de kussens.. toen ging ik ook zitten en vroeg ik het nog een keer.. hij bleef maar staren en zei dat hij wat voelde 'vuur' voelde hij. er was niks te zien, dus gingen we maar weer slapen. ook zag ik hem snachts een paar keer met zijn ogen open, terwijl hij snachts nooit en moeilijk wakker word. die ochtend vroeg ik wat er was, en hij kon zich van niks herrineren.
ook werd ik die nacht wakker, toen werd er in mijn keel geknepen.. best vaag!
ppffff ik weet dus niet wat ik moet doen! ik vind het niet fijn, en probeer me ervoor af te sluiten en weg te sturen.. maar dat helpt niet