Loading...
nl

what to do??

Wendy's
Wendy's jan 8 '09
nou.. heel fijn dat er op de heuvel langs ons huis een kerkhof ligt!

laatste twee weken hoor ik snachts kloppen op de deur of raam.
Soms zie ik schimmen in huis, en sinds vorige week stopt internet ermee elke dag om 5uur en de ochtend erop werkt het weer (kan ook een andere oorzaak hebben).

vannacht had ik een hele rare droom.. ik ging slapen en er stopte een auto (dit is al de droom). ik dacht die gaan slapen in het huis langs ons, toen kwam er een jongen naar de voordeur toe, en kwam binnen.. terwijl de deur op slot zat. toen keek ik om het hoekje.. toen hij mij zag rende hij naar mij toe.. en probeerde mij te kusse, snel kwam mijn vriendje eraan gerend om hem weg te halen. toen werd ik wakker. ik schrok heel erg!! en die jonge voelde bekend, maar aan zijn uiterlijk herkende ik hem niet!! het was zoooww raar... nu heb ik het gevoel alsof hij klopte.

diezelfde nacht werd mijn vriend wakker, en zat gelijk rechtop in bed! ik zeg: wat is er.. hij zei niks en staarde maar naar de kussens.. toen ging ik ook zitten en vroeg ik het nog een keer.. hij bleef maar staren en zei dat hij wat voelde 'vuur' voelde hij. er was niks te zien, dus gingen we maar weer slapen. ook zag ik hem snachts een paar keer met zijn ogen open, terwijl hij snachts nooit en moeilijk wakker word. die ochtend vroeg ik wat er was, en hij kon zich van niks herrineren.

ook werd ik die nacht wakker, toen werd er in mijn keel geknepen.. best vaag!

ppffff ik weet dus niet wat ik moet doen! ik vind het niet fijn, en probeer me ervoor af te sluiten en weg te sturen.. maar dat helpt niet
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 8 '09
Hey,

Heb je al eens geprobeerd om je huis te reinigen? Het lijkt alsof er nog wat ongenodigde gasten in je huis rondlopen. Anders moeten we een keertje een "opruim sessie houden", zoals we toen bij jou thuis in nl deden.

Jezelf afsluiten helpt niet bij het laten overgaan van deze entiteiten. Ze weten dat ze nu aandacht krijgen, dus daar zullen ze dan ook gebruik van maken.
Wendy's
Wendy's jan 8 '09
maar kheb het gevoel alsof iets ze hierheen aantrekt, als ik me huis reinig misschien komen er dan weer andere terug..
Anne
Anne jan 8 '09
Hej wendy,

Vervelend zeg voor je.
Ik denk dat ze voelen dat je spiritueel bent en dat jij de gene bent waarom ze naar je komen. Omdat je het gevoel hebt dat iets ze naar je huis heentrekt.
Misschien kan jij ze helpen naar het licht te gaan? Misschien zit dat erachter.

Sterkte en liefs aNNe
Wendy's
Wendy's jan 8 '09
ja, dat denk ik ook anne.. vanwege mij

als ik last van ze heb dan negeer ik het altijd maar.. kzal volgende keer is proberen met ze te communiceren. kijke wat ze wille, en naar het licht sturen.
Beschermengel
Beschermengel jan 8 '09

En je zelf goed beschermen he... smile
Precious1
Precious1 jan 8 '09
Nodig Derek Ogilvy uit?
Maris1976
Maris1976 jan 8 '09
Hmm moeilijk om te negeren als je die dingen voelt, lijkt me veel energie kosten, maar wat Anne zegt om ze naar het licht te brengen klinkt goed smile
Wendy's
Wendy's jan 8 '09
die hoef ik niet uit te nodigen, dat kan ik zelf ook wel tongue

beschermen doe ik zowieso altijd, als ik iets van aanwezigheid voel of zie smile
Wendy's
Wendy's jan 8 '09
maris.. klopt negeren is moeilijk, ik ga dan altijd tv kijken of op de computer. zodat ik met iets anders bezig ben. maar dan gaat het nog niet weg.
Maris1976
Maris1976 jan 8 '09
Nee, jammer dat er geen pilletje ofzo voor is, maar wat ik eruit begrijp is dat je er zelf niet voor kiest om die dingen te voelen en te zien. Lijkt me knap lastig als je er eens geen zin in hebt.
JIj staat dan wel erg open zeg.

Misschien is er wel iemand hier of ergens anders die je kan helpen hiermee om te gaan, om het te negeren op een andere manier?
Precious1
Precious1 jan 8 '09
Via mijn moeder ken ik een medium, best een bekend medium in de meeste spirituele kringen volgens mij.
Anyway, volgens mij communiceert hij op zulke momenten gewoon met ze. (weet het niet heel zeker, maar hij gaat er naar mijn gevoel zo natuurlijk mee om dat hij het er niet lastig mee heeft)

Hij gaat altijd 1 keer per jaar met mijn moeder eten in de stad in een druk straatje waar veel mensen komen. Hij gaat dan altijd met zijn rug naar de straatkant zitten want hij ziet entiteiten net zo helder als gewone mensen. (Het enige verschil is dat een entiteit met zijn voeten boven de grond zweeft.) Hij ziet dan ook entiteiten die met niet zulke goede bedoelingen bij mensen hangen. Dit wil hij op zo'n moment niet zien, dus daarom gaat hij andersom zitten.
Hij is ook een keer met mijn moeder naar Jomanda geweest. Daar zag hij ook ontzettend veel gebeuren. Zowel positief als negatief.

Maar goed, wat ik wil zeggen, kun je ook niet gewoon met ze communiceren? Misschien kun je ze gedag zeggen?
Zo van: Hallo, wat kom je doen?
Wendy's
Wendy's jan 8 '09
ja communiceren kan ik met ze, als hun ook willen dan.. alleen is het denk ik meer een angst, dat ik het probeer te vermijden.

omdat ik ook wel eens gehad hebt dat ze zeggen wat ik moet doen, en als ik het niet doe, dan zouden ze mij wat aan doen. zoals: kom niet in de keuken, oid.

meestal heb ik het niet zo op geesten, wel op gidsen en engelen enzo..
terwijl ik weet dat niet alle geesten negatief zijn..

hmmmm moet denk ik toch maar een gesprek aangaan

wat is jomanda???
Precious1
Precious1 jan 8 '09
Dit is Jomanda http://www.jomanda.nl/nieuw/welkom.html

Ze is heel veel in het nieuws geweest ook. En ze gaf grote healings in Tiel.
admin
admin jan 8 '09
"...Hij is ook een keer met mijn moeder naar Jomanda geweest. Daar zag hij ook ontzettend veel gebeuren. Zowel positief als negatief...."

Wil je iets meer hierover vertellen wat hij 'zag'?
Ben erg benieuwd.
Precious1
Precious1 jan 8 '09
Hij zag bij de healings op het podium duidelijk entiteit-artsen staan die met het lichaam een persoon bezig waren. Weet dat hij tegen mijn moeder toen zei van: Bij die mevrouw zijn ze met haar hoofd bezig en bij die meneer met zijn voet.

In een bepaalde hoek van de zaal waren meestal mensen die erg ver heen waren. Ook een beetje sociaal lagere klasse om het maar even oneerbiedig uit te drukken. (ben er zelf 1 keer geweest)
In die hoek zag hij heel veel negatieviteit.
Wat ie precies zei weet ik niet (ik was er zelf niet bij maar mijn moeder heeft het me destijds verteld), maar iets in de trant van: poeh... daar moet je niet wezen...
admin
admin jan 8 '09
Fijn dat je dat hebt willen zeggen hier, Kim, dank je.

Die hoek waar hij negativiteit zag: dat zijn vaak mensen vol wantrouwen, ongeloof en die het materiële belangrijk vinden. Die hebben nog een lange weg te gaan. Jammer, maar dat is eenmaal zo. Ze staan helemaal niet open voor spiritualiteit en willen niet echt geholpen worden. Mensen met, wat Eckhart Tolle noemt, een groot pijnlichaam.

Ik ben nooit bij Jomanda geweest, wel jarenlang rondgelopen met een kaartje van haar.
Precious1
Precious1 jan 8 '09
Exact! smile
Of wat William Gijsen verteld in zijn boeken: van een laag reincarnatie-niveau, zeer jonge onervaren zielen.

Er zijn namelijk reicarnatie-niveaus. Beetje lang verhaal om dat hier uit te leggen. Wel erg interessante materie!
admin
admin jan 8 '09
Ja, heel bekend voor mij. Mensen uit niveau 1/1 en 1/2. Zeker niet uit 3/1 of hoger. Toppers zijn 3/7-ens, he.

Die negatievelingen uit 1/1 enzo moeten nog de meeste van de 1360 levens doorstaan. Op zich niks mis me, hebben we ook allemaal gehad. Het is als een school, kinderen van de basisschool zijn nog laag opgeleid, we hebben allemaal moeten leren lezen en schrijven.

Heel interessant boek, van Gijsen. Ik probeer vaak mensen in te schatten volgens dat model.
Precious1
Precious1 jan 8 '09
Juist!

Toppers zijn inderdaad de 3's. Maar dat zijn maar enkelingen.

Inderdaad als een school. Ben er destijds door geinspireerd een klein verhaaltje over te schrijven, zal het hier zo ergens op het forum neerzetten.

Ik had tijdens het lezen al dat ik mensen in mijn omgeving erin herkende. En soms zeg ik nog wel eens tegen een vriendin van me over iemand anders: typisch 1-gedrag!
Maar dat is dan weer heel erg ego natuurlijk! wink

Heb jij ook je zielsanalyse laten trekken bij hem?
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki