Loading...
nl

11.11

Thomas A
Thomas A sep 8 '07
Voorliefde voor klassiek Indiase muziek. Ik heb een heel bijzondere tijd met deze mensen gehad en veel van hem (en zijn vaste tablaspeler) geleerd. De omgang mat Ashok was zo speciaal omdat hij ook bramaan was en een enorme kennis en wijsheid bezat. Nog even los van de vele indiase en andere Hindoestaanse feesten waar ik door hem verzeld raakte en waar heel bijzondere rituelen en muziek (en eten) te volgen waren.

Ik speel nog steeds sitar, al heb ik tegenwoordig wat vaker een telecaster om mijn net hangen, speel ik duidelijk met Indiase invloeden.
Grunie
Grunie feb 4 '08
ik wil even kwijt dat ik de afgelopen vijf dagen vier keer om 11.11 op de klok van de magnetron heb gekeken. Of 22.22 uur op mijn wekkerradio (die 10 minuten voor loopt) of ik zie 1.11 (maar nou weet ik ff niet waar ook al weer..).
En telkens als ik mijn moeder bel, dacht ze juist aan mij.

bijzonder hè! :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '08
Heel bijzonder :)een spirituele bevestiging krijg je dan. Heb je soms bevestiging nodig op het moment?
Grunie
Grunie feb 7 '08
Uhh, altijd eigenlijk.... Maar als het bevestiging is dan ben ik daar blij om, een soort hart onder de riem voor mij.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '08
Mooi :)precies wat je nodig hebt dus.
Wendy's
Wendy's feb 8 '08
11.11

dan moet ik aan carnaval denken :D:D

11de van de elfde maand!! (B)
gast
gast feb 8 '08
dan wordt toch alleen de raad van 11 gekozen?
admin
admin feb 8 '08
Jij bent zeker geen Brabander.. :D
gast
gast feb 8 '08
Nee ben geen Brabander. Hier is de carnaval net afgelopen. Ben er niet geweest, volgend jaar ws in iedergeval naar de optocht kijken. Nu alleen de zooi gezien die ze achter laten die feest vierders. Maar het is inmiddels alweer opgeruimd :)
Maar zeg nu eerlijk; er wordt toch geen carnaval gevierd op de 11de van de 11de?
admin
admin feb 9 '08
Hier in ´s-Hertogenbosch wel hoor!
Op 11.11 loopt de halve stad verkleed rond en puilen de kroegen uit.
Ikzelf was vroeger een enorme carnavalsvierder, 5 dagen dweilen en dan een week om weer bij te komen :)
De laatste tien jaar doe ik eigenlijk niet meer mee, het gaat nu alleen nog maar om alcohol, sex en knokken op veel plaatsen en dat is geen carnaval meer.
Heel jammer, ik heb als kind hele leuke herinneringen aan carnaval.
Moeder achter de naaimachine, en dan daarna de stad in met pappa en mamma en mijn zusje.
Frietjes eten (dat was feest!)en liters limonade en dansen.
Alááf :)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske