Loading...
nl

Orb foto's

admin
admin jan 8 '09
Hallo allemaal,

In het foto-album heb ik twee foto's geplaatst.
Op beide is duidelijk een orb zichtbaar; bij de tweede foto lijkt de orb uit mijn hoofd te komen.
Reeds bij het maken van de foto voorspelde ik dat er iets bijzonders op de foto zou verschijnen. En voila.

Groet,
Hans
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 8 '09
Helaas een beetje erg klein:



Maar voor zover ik kan zien duidelijk geval van een stofje of een vlekje op de lens. Je ziet duidelijk dat de orb over je hoofd te zien is, en er niet achter of in zit.
Anne
Anne jan 8 '09
Nims wat betekent het dan als je fotos hebt waar heel veel van zulk soort orbjes te zien zijn, en andere fotos die erachter aan zijn gemaakt geen orb te zien is wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 8 '09
Dat er op de ene wel geflitst is, en op de andere misschien niet? Dan moet ik ze zien om te oordelen. Ook de sluitingstijd en diafragma betekenen een rol. Meestal zijn het stofdeeltjes, als er veel te zien van zijn. Rende er bijvoorbeeld iemand langs, of liep er net een hond langs, dan heb je al veel stofdeeltjes die later weer zakken.

Kortom, allerlei redenen te vinden waarom het geen entiteiten zijn, maar stofdeeltjes.

Ook kan condensatie op de lens, ditzelfde effect veroorzaken. En als de camera wat warmer wordt, verdwijnt de condensatie weer.
Anne
Anne jan 8 '09
Ja alles is mogelijk smile

Fotos van orbs ik weet niet wat ik daar van moet vinden.
Ik vertrouw meer op mijn gevoelens als ik ergens wat voel, en mijn weten.
admin
admin jan 8 '09
Hoe weet ik of het een orb is, of niet?
gast
gast jan 8 '09
Vraag jezelf ook eens af waarom je zo graag een orb wil zien. De meeste orb's zijn zoals de anderen ook al zeggen stof of vuil op de ccd/lens (die zien er overigens wel anders uit)
Het is stof die uit-focus, dus niet scherp, en vaak geflitst als een grote bol vast gelegt wordt. Flitsen hoeft niet persee want ander licht dat er op schijnt heeft het zelfde effect.
Als je een foto maakt in een stal bijvoorbeeld zul je heel veel orb's zien en dan vooral op een moment dat er geveegt of gepoetst wordt. In een steriele ruimte zul je ze dus niet zo snel tegen komen. Maar ja, één stofje op het juiste moment geeft al zo'n foto wink

Ik heb eerlijk gezegt ook nog nooit een echte orb foto gezien. Je had die jongen op tv die ze altijd maakte. Maar als je op hem let op het moment dat hij die foto maakte deed hij altijd bewegingen met zijn handen maken om zogezegt de energie te kunnen voelen o.i.d.. Niet zo vreemd dus dat hij zoveel orb foto's had met al dat stof opwaaien wink
admin
admin jan 8 '09
Eerlijk gezegd: ik hoef niet zo nodig een orb te zien. Deze foto is gemaakt tijdens een reiki-training (uitsnede van de foto). Volgens de docente zijn dit orbs. En wat ik zie komt inderdaad overeen bij andere orb-foto's.
Zelf heb ik ook het idee dat nogal veel orb foto's goed verklaarbaar zijn. Ofwel stofdeeltjes die toevallig voorbij de camera komen en door de flits zichtbaar zijn. Omdat ik ook aan (amateur)sterrenkune doe ben ik redelijk goed thuis in optica. Ook de buigingsringen worden vaak foutief geinterpreteerd als zijnde bijzondere verschijningen.
Vandaag staat er weer een berichtje in de Internet media van een zgn UFO die een windmolen heeft geraakt. De foto laat een gewone bijzon zien, een normaal onderdeel van een halo; iets wat bijna elke dag wel te zien is. Gewoon een atmosferisch gebeuren. Niks bijzonders, maar de meeste mensen letten slecht op en hebben bijzonder weinig kennis van meteorologie.
Beschermengel
Beschermengel jan 8 '09
Ik had ook een serie gemaakt van het huis (wat te koop stond) van mijn ouders...en precies op de plek war mijn moeder is overleden was en orb? te zien..toeval?


helmaal achterin zie je het..precies waar mijn moeders bed stond.
Op de andere foto's was niets te zien.
Wendy's
Wendy's jan 8 '09
owjaaa.. die foto herken ik. die hadk ooit geleze
nu voelt die kamer alleen rustiger, leger..
Beschermengel
Beschermengel jan 9 '09

Ja ! en het was een mooie lezing die je gaf!

Het huis is sinds kort verkocht ..dus ja het zou best kunnen hoor dat ze er niet meer zijn. Ik voel ze ook heel vaak hier in mijn omgeving! is erg fijn om ze te voelen smile

Het waren (zijn) de liefste ouders die je je maar kunt voorstellen!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki