Loading...
nl

Ik zie auras en nu..?

roosa
roosa jan 8 '09
Hallo mensen..

Ik ben nu in een grote fase van me leven waar me parnormale gavens zich steeds meer ontwikkelen.

Ik voel, zie meer in fotos zag laast dat iemand zijn moeder borstkanker had,ik voel entiteiten.
MIjn gevoel geeft dingen zeg maar aan als er wat gaat gebeuren, me dromen komen terug.


En sinds gisteren zie ik auras, ik zag ze wel al alleen een wit licht om mensen en zag ik ook sinds kort bij mezelf.

Maar kon geen kleur zien ook al concentreerde ik me, gisteren was ik bij me buurjongen en zag ik opeens blauw ( het is echt anders soort licht he ik weet niet ziet echt iets om heen ofzo als je iemand aura ziet zo mooi zo bijzonder) en wat overging in geel en ik zag een grote soort vlek bij hem wit en wat net als bij een vallende ster achter zit dat was bij hem geel beetje licht geel.

Ik ben erg blij met mijn gaves en wil zeker weten niet zonder maar wel beter ontwikkelen en weten wat het betekent.
Ik ga me nu ook zeker verdiepen in auras.

Maar was benieuwd naar mensen hen ervaringen..

Dus laat je horen hahahaha...

Veel liefs roosa
Delen:
Anne
Anne jan 8 '09
Hej roosa,

Niet zolang geleden begon ik ook aura's te zien. Ik denk dat ze er altijd om mensen heen zijn, maar dat ze eerst nog niet duidelijk voor me waren omdat je maar net moet afgestemt zijn op de juiste frequentie.
Ik was erg bezig om mezelf te ontwikkelen en las ook heel erg veel, ik probeerde wat dingen uit eerst bij me hand om te kijken of ik wat zag, en verekt ik begon mijn aura te zien.
Nu kijk ik als ik foto lees ook of ik de aura zie bij mensen, meestal zie ik wel 1 kleeur of 2 maar niet altijd.

Ik denk dat ik aura's ook op een andere manier beschrijf door de gevoelens die ik voel en de dingen die ik weet te uiten bij een foto lezing.
Je kan aura's namelijk op verschillende manieren waarnemen. Je kan kleur zien wat de meeste mensen denken dat dat hoort bij aura's zien. Maar je kan een aura ook voelen, weten, ruiken, horen.

Hoe komt het denk je dat je paranormale gaves zich ineens gaan uiten ?:)

Liefs aNNe
roosa
roosa jan 8 '09
Hai Anne.

Oh oke

Ja heb me hele leven gehad, ik dacht eerst ik ben gek.
hahahaha
Ik zie voel dingen, en dergelijk die anderen niet zien
Ik ben me n u voor gaan openstellen dus ja dan ga jeveel dingen voelen.

Het zit ook in me familie, opa,moeder.
Dus nu ik hihihih..

Ben erg blij met mee
Anne
Anne jan 9 '09
Dat is toch erg mooi smile

Watvoor gaves heb je nog meer? dingen voelen en weten?
roosa
roosa jan 9 '09
ja ben heel erg blij mee..

Um mijn gevoel is extreem sterk merk ik elke dag meer.
Auras, ik voel entiteiten,mijn dromen komen vaak uit,foto lezen dus maar ik ben erg gevoelig zeg maar.
Dus ik zie veel dingen wat mensen erg mee zitten, wat er gebeurd is goed of slecht om zo maar te zeggen.

Uhm ja dat zeg maar ik weet benamingen er niet voor om even zo maar te zeggen..

Ik ben nu ook in grote fase van me leven ben 22 jaar heb me hele leven wel gehad hoor..
hele erge stemmingwisselingen maar dat was gewoon omdat ik dus andere gevoels voelde van anderen.

Ik kan naast je zitten en als jij verdrietig bent kan ik dat ook worden...


en jij..?
Anne
Anne jan 9 '09
Hej roosa smile

De dingen die je verteld heb ik ook erg. Ik voel aura's ik zie aura's, ik voel sferen en entiteiten, heb veel dromen met betekenissen, doe foto lezen, ik voel erg waar mensen mee zitten en weet een oplossing om zich beter te kunnen voelen.

Ik heb dat ook heel erg sterk als ik iemand om me heen hebt die zich niet lekker voelt verdrietig of iets dat ik dat ook kan voelen, vroeger nam ik het over en wist ik mijn eigen gevoelens niet hierdoor voelde ik me heel raar vaak.
Ik ben ook 22 laughwat leuk hahah

Liefs aNNe
roosa
roosa jan 9 '09
Hey anne..!!!!

Wauw..!!

wat een herkenning meteen allemaal..
Ik heb me zo vaak misleiden door andere mans stemmingen, boosheid,chagrijnig,opeens ontiegelijk vrolijk..
pff ben zo blij dat ik nu weet dat het niet van mij is, vooral die negatieve dingen en toch heb je het altijd stiekem wel geweten he dat die gevoel niet van jou zelf is..

Wat mooi dat we zoveel overeenkomsten hebben..!!
Ik word in mei 23 jaar en jij dan..?
Ben van zuid amerikaanse afkomst en jij..?

hhahaha meteen allemaal vragen op je bord haha..

Veel liefs!
Prada
Prada jan 10 '09
Hey ik heb dat ook als iemand in mijn omgeving vrolijk is ben ik dat ook vaak, maar als iemand verdrietig is word ik ook vaak somber en verdrietig..

Ik heb dit het sterkst als het iemand is die ik lief heb bij collega's of onbekenden heb ik het ook wel maar dan in mindere maten dan probeer ik er altijd een beetje afstand van te nemen omdat het soms voelt dat ik te dicht bij hun persoonlijkheid kom ofzo (weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen) maar heb dan meer zo iets ken hun niet of nauwlijks en dat ik dat allemaal niet zo wil weten
roosa
roosa jan 10 '09
hey prada..!!!

nou ik heb dat ook wel eens bij personen die me dichtbij sta zeker wel al sluit ik me daar weer meer bij af..
omdat ik dan zoiets heb je staat me te dichtbij hahahaha..
grappig heb dus andersom hahaha..

ook fotos lezen van mensen die me dichtbij staan doe ik niet weet je wel..

maar heb juist door mensen die ik niet ken, stemmingwisselingen gehad hahhaa...

liefs
Anne
Anne jan 10 '09
Hej Roosa smile

Ik ben net 22 geworden 2de kerstdag laughhaha en ik ben gewoon nl wink

Lees je ook boeken erover roosa? of hoe weetje dat allemaal over je stemming en dingen die je voelt? smile

Liefs aNNe
roosa
roosa jan 10 '09
hey anne..!!

Oh oke wat leuk zeg..!!
Nog gefeliciteerd, lekker laat hahaha

Nee doe ik niet, haha uhm puur door lezen en mensen die ik gesproken heb en op een gegeven moment weet je gewoon dat het niet van jou is, je voelt het..

Het is wel zeg maar erg verprant als ik eerst lekker vrolijk ben en komt iemand met een negatieve energie en heeft net iets gedaan of ruzie gehad dat ik me ook zo ga voelen...

Begrijp je..?


Veel liefs
Anne
Anne jan 11 '09
Ja dat is altijd erg opvallend he, dan merk je duidelijk dat die gevoelens die je dan ervaart niet van jou zijn maar van een ander.

Ik vond het vooral vroeger erg lastig, ik voelde me vaak niet mezelf. Maar het gaat nu veel beter ik heb veel geleerd en leer elke dag nog weer bij smile

Soms vind ik het ook niet leuk om ales te voelen, het is soms erg heftig. Zeker als je emoties voelt die niet zo leuk zijn.
roosa
roosa jan 11 '09
hey hey..!!

ja het is erg moeilijk soms vroeger vond ik het ook erg moeilijk was ik voornam,elijk dwars.

Nu ben ik erg blij met me parnormale waarnemingen, het is soms heftig maar ik leer me wel voor aftesluiten en respect te hebben voor de mensen die ik voel helemaal entiteiten sommigen willen gewoon niet, houden liever afstand.

En ook als ik dingen voel van anderen heb ik liever die gene toestemming zo blijf ik ook zuiver naar mezelf toe..
Ik doe tegenwoorig ook pendelen wat prachtig is dat zeg..

ken je dat ook.>?
Anne
Anne jan 11 '09
Hej roosa,

Ik ken pendelen wel maar doe het niet.
Ik doe fotos lezen hier smileen sinds kort ben ik me bewust dat ik met mijn gids en mijn engelen praat wat ik eingenlijk altijd al deed,dat is ook erg mooi.
Je krijgt dat nieuwe inzichten erg fijn.

Liefs aNNe
roosa
roosa jan 11 '09
hey hey..!!!

Oh oke waarom doe je dat niet als ik vragen mag..?
Mooi zeg dat je fotos doet lezen.. mag ik je toe voegen op me msn..?

praat denk wat makkelijker.. als je wil uiteraard..

veel liefs
Anne
Anne jan 12 '09
Ja is goed roosa smilespreek je dan wel daar.
Liefs aNNe
Prada
Prada jan 12 '09
Anne hoe kwam je erachter dat je met je gidsen kon communiceren??

Als je dat altijd al hebt gedaan lijkt het me moeilijk om tot die ontdekking te komen, omdat het voor jezelf "normaal" is zeg maar
roosa
roosa jan 12 '09
hey hey.!!

Ik heb je toegevoed..!!

Tot vanavond ofzo haha

liefs
Anne
Anne jan 12 '09
@ Prada,

Ik ging laatst naar de winkel om een nieuw boek te kopen smileeen spiritueel boek, ik wist nog niet wat precies.
Ik zag het boek contact met je gids, leren channelen -van Sanaya Roman staan. Ik had al een paar boeken van haar gelezen en vond ze erg goed.
Ik luisterde naar mijn intuitie en die vertelde me over het boek contact met je gids, je zal veel aan dit boek hebben, je zal veel herkkennen omdat je het altijd al onbewust doet.
In 1ste instantie had ik zo'n gedachten van dat boek is veel te hoog gegrepen omdat contact maken met je gids en of engelen niet erg makkelijk is. Ik kocht het boek en begon te lezen.
De tranen vielen uit me ogen van vreugde omdat ik zoveel herkende wat ik eigenlijk al heel me leven deed maar het ging automatisch, onbewust.
Daardoor kwam ik erachter dat ik dat al deed smilehet voelde heel mooi en ben er erg dankbaar voor.

Liefs aNNe
Prada
Prada jan 12 '09
Hey Anne

Dat is wel mooi dat je er zo achter kwam! Ik ben van plan binnenkort dat andere boek te kopen waar je het tijdje terug over had (over HSP)

Ben ff naam ervan kwijt..
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki