Loading...
nl

Uitslag op schede.

Tanja
Tanja jan 8 '09
Ik ben 3 weken geleden naar een workshop emotioneel evenwicht geweest. Bij het testen daar kwamen naar voren dat ik onbewust nog heel veel last heb van een incest voorval uit mijn verleden. De punten die daardoor zwak waren, waren achtereenvolgens : gekwetst zijn, seksualiteit, onevenwichtigheid, zelfvertrouwen en daarna weer onevenwichtigheid. Twee dagen na dat weekend kreeg ik last van puisten op mijn schaamlippen. In eerste instantie 1, maar intussen al 5. Ik heb heel erg het gevoel dat het te maken heeft met dat weekend ( alsof er opeens iets vrij is gekomen, dat al 19 jaar weggestopt is). Alleen weet ik dus niet goed wat ik nu verder moet en of er daarna niet nog meer klachten gaan komen. Heeft iemand hier ervaring mee ???
Delen:
Helma
Helma jan 8 '09
Lieve Tanja, geest en lichaam werkt ALTIJD samen, daar hoef je geen spirituele hoogdraver voor te zijn. Dus het is goed mogelijk dat dit een reactie is vanuit je lichaam op datgene waar je mee geconfronteerd werd. Verwerkt het, besef ten volle wat er gebeurd is, laat het er zijn, en stop het niet langer weg. Je mág rouwen, je mág verdrietig zijn. Maar onthoud één ding: je bent toen slachtoffer geweest, en zorg ervoor dat je niet de rest van je leven daar slachtoffer van blijft!!! Gun die persoon dat niet. Je bent op de goede weg.

Ook adviseer ik je om, als je er last van hebt, tóch naar je huisarts te gaan. Ik weet het, dat is lastig (ik spreek uit ervaring), maar ook je lichamelijk welzijn mag je omarmen. Zorg goed voor jezelf, kleed je warm en drink voldoende.

Warme knuffel van Helma.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 8 '09
Het is inderdaad waar wat phoenix zegt, dat je lichaam en geest op elkaar reageren. Het lijkt erop dat je de incest geestelijk hebt weggestopt, en dat je lichaam er nu op reageert omdat dit eruit moet. Heb je hulp om geestelijk dit te verwerken? Als je het namelijk gaat wegstoppen, ga je nog meer lichamelijke klachten krijgen. Misschien goed om langs de huisarts te gaan, en te vragen of je kan worden doorverwezen naar een psycholoog.
Precious1
Precious1 jan 8 '09
Misschien zou je iets met de chakra kunnen doen die voor dat orgaan staat. Ik weet dat er voor iedere chakra bepaalde oefeningen zijn. Door de ervaring is je chakra misschien geblokkeerd geweest en is ie nu even flink geactiveerd.

Wat ook goed is, is accupunctuur. Je wordt dan doorgemeten en ze kijken dan eerst waar je energie-tekorten hebt. Daar gaan ze op prikken. (ze prikken niet in het orgaan zelf hoor, maar op meridiaan punten)
IemandNiemand
IemandNiemand aug 22 '09
ik heb dat ook maar ik ben nog maar 11 en heb het natuurlijk nog nooit gedaan seks en ik heb er 5 weet iemand misschien hoe dit komt?? of heeft iemand dit ook gehad!?

Groeten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki