Loading...
nl

Ruzie

Meisje
Meisje jan 6 '09
Ik had laatst ruzie met mn vriend, en we lagen in bed. Dus ik draaide me om omdat ik er genoeg van had, en toen zag ik 2 flitsen achter mekaar, héél snel, en het leken net 2 hoofden. Ik vond het echt zo verschrikkelijk eng. Ik draaide me meteen om naar mijn vriend en heb hem stevig vastgehouden. Ik vertelde wat ik zag, en hij zei tegen me dat hij voelde dat ik heel bang was. Ook zei hij dat hij wat in de kamer voelde, net zoals ik. Hij dacht misschien dat het zijn oma was. We zijn toen even naar onder gegaan, en hebben toen goed met elkaar gepraat.
Het lijkt net of we hierdoor nóg dichter bij elkaar zijn gekomen, want de ruzie hebben we toen ook meteen goed en rustig opgelost. Net of dat, wat ik had gezien, graag wou dat we weer lief tegen elkaar deden en bij elkaar moesten blijven.

Best eng en raar, maar toch ook best mooi. shockedWat denken jullie hier van?
Delen:
Anne
Anne jan 6 '09
Ik denk dat je erg gevoelig bent wink

Ik denk dat die 2 hoofden die je zag eentje bij jou was en eentje bij je vriend toen jullie ruzie maakten.
Je schrok er ook van en vond het eng, het zal iets zijn geweest als negatieve energieen. Die vinden het geweldig mensen die ruzie maken, daar worden ze naar toe getrokken.

Liefs aNNe
Meisje
Meisje jan 6 '09
Het klopt dat ik erg gevoelig ben... Ik kan ook niet goed met mijn emoties omgaan.
Anne
Anne jan 6 '09
Dat kan je wel leren winkals je dat wilt. Waar een wil is is een weg wink
Je zou wat boeken kunnen lezen of dingen op internet?
Liefs aNNe
Maryssa
Maryssa jan 6 '09
Tijdens heftige emoties kan er veel energie vrijkomen. Misschien is het iets als een soort van botsing tussen de energie van jou en die van je vriend. Dat kan een flitseffect geven wat je kunt zien als je daar gevoelig voor bent. Heeft jouw vriend de flitsen ook gezien? Het lijkt een soort van wake up call te zijn geweest waardoor jullie in staat waren door de angst even uit de ruzie te stappen en daardoor weer de rust vonden om met elkaar te kunnen praten. Gelukkig maar dat het jullie dichter bij elkaar heeft gebracht.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki