Loading...
nl

Merudi Gadget nu ook op je hyves!

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '09
Ik heb een hyves gadget voor Merudi gemaakt waarom je merudi op je eigen hyves kan plaatsen! Het is heel simpel om te doen en kan in twee stapjes. Ik zou het tof vinden als jullie deze gadget zouden plaatsen!

1.) Ga naar http://www.hyves.nl/profielbeheer/toevoegen/gapmember/
2.) Kopieer de url
Code:
http://nlforum.merudi.net/opensocial_nl.php/os.xml
en plak die in het vakje van de XML url.
3.) Selecteer de vakjes, zodat "Voeg toe aan mijn homepage" ook aan staat.
4.) Klik op opslaan.

Als je het gedaan hebt, laat dan even je hyves URL achter laugh.
Delen:
Helma
Helma jan 6 '09
Nims, aanvankelijk had ik, door middel van je uitnodiging op hyves, de gadget op mijn hyves gezet. Toch heb ik het zojuist weer verwijderd. Merudi is voor mij behoorlijk privé, omdat ik hier mijn ziel heb blootgelegd, en sommige 'nauwe verwanten' zouden daar niets van snappen, dus kies ik ervoor om het toch niet te plaatsen op hyves.

Maar, wel een leuk idee trouwens!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '09
Ik begrijp wat je bedoeld. Hyves is niet meer zo anoniem als merudi dat is. Ik ben benieuwd wie het gaan toevoegen. Heb het nu al op 3 andere hyves gezien laugh.
gast
gast jan 6 '09
Ik heb hem er op gezet om te zien hoe het er uit ziet maar heb hem er gelijk weer af gehaald. Ik vond het een beetje te veel aanwezig.
Maris1976
Maris1976 jan 6 '09
hahahah ja ik ook, ik dacht dat het een logo ofzo was, maar er kwam meteen een gedeelte forumonderwerpen tevoorschijn en dat was me net weer iets teveel...hihi

Kun je niet alleen het logo doen met daarop een pakkende typische Merudi tekst?

Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '09
Oh dus een mini-merudi overzicht? Met iets van de laatste 4 reacties ofzoiets? Zoiets kan ik ook wel maken.
admin
admin jun 7 '09
http://larapinta.hyves.nl/

Hier staat ie nu ook smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '09
Ik zie hem niet staan.
admin
admin jun 7 '09
nu wel?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '09
Jaa laugh.
admin
admin jun 7 '09
Had de instellingen verkeerd staan, alleen vrienden geloof ik laugh
Maar nu staat ie goed!!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '09
Klopt helemaal! Super dat je het geplaatst hebt. Je kan ze ook doorsturen naar je vrienden wink.
Cialara
Cialara jun 8 '09
Hij loopt wel een beetje achter hoor! Deze gadget...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '09
Ja dat komt door hyves zelf. Hij ververst maar soms, zodat hyves niet super traag wordt.
Cialara
Cialara jun 8 '09
oh, vandaar, vond het al zo suf, lees ik net iets is het nog van vanochtend...
Helma
Helma aug 3 '09
Nou, het is jammer, maar ik krijg die !@#$%@#$@#$% merudi gadget niet goed op de kompasvoordeziel.hyves! Ben al uren bezig, maar ben er klaar mee!!! Fluthyves! Ik heb ze gemaild, maar kreeg het volgende antwoord:

'Hi Helma,

Bij het plaatsen van de gadget kun je aangeven of je de gadget op je profiel wilt hebben of op je publieke hyve. Dit werkt alleen als je de gadget met een code wilt toevogen vanaf je eigen profiel.

Ik hoop je hiermee te hebben geinformeerd.

Groetjes,
Melanie'

Nou, begrijp jij het nog?
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki