Loading...
nl

Droom ' Je weet alles al, je hebt de antwoorden''

Anne
Anne jan 5 '09
Ik weer gedroomd vanacht haha ik hou niet op geloof ik. Elke nacht is het raak tongue

Het ging over een soort curcus, we gingen met zijn alle met de bus naar paranormale beurzen toe. Het was een soort curcus over het paranormale. We kwamen op een beurs terecht, er was niemand behalve alle waarzegers en mensen die op de beurs stonden.
Er waren eigenlijk bijna alleen maar waarzegers. Ik hou daar niet zo van en wilde er niet heen gaan. Toen hoorde ik dat de eerste 6min gratis waren om het uiteproberen. Iemand zei tegen me waarom probeer je het niet even? Dus ik zei vooruit. Ik ging naar een waarzeger toe, het was trouwens een meisje van me oude werk confusedze kwam over als beginneling. Ze kende mij niet meer. Ik vroeg haar vragen waar ik eigenlijk zelf het antwoord al op wist diep van binnen, zo voelde het maar wilde graag horen wat ze zou zeggen.
Ik vroeg haar de vraag wat ben ik in een vorig leven geweest? Ze deed de uitsprak aan de hand van kaarten te trekken. Ze trok de kaart prinses. Ik voelde diep van binnen dat het klopte confusedHet voelde heel vreugdevol en blij. Toen vroeg ik haar nog een vraag, Waarom ben ik zo gevoelig?
Ze zei me je weet alles al, alle antwoorden zitten diep in je hart, je weet alles al. En het is waar.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 5 '09



Ja dat denk ik ook! smiledat het diep in je hart zit en eignelijk alle antwoorden al weet! En prinses geloof ik zomaar! in je Avatar zie ik ook een prinsesje..of prinses!

leuke droom hoor!
Anne
Anne jan 5 '09
Ja dat denk ik ook smiledat iedereen zijn eigen antwoorden heeft, ergens diep in zijn of haar hart.

Ja dat van de prinses weet ik niet, het voelde wel goed smilenu je het zegt kan je van me avatar ook een prinses maken tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '09
Mooie boodschap hoor. Ik denk dat je er dankbaar voor mag zijn laugh. Overigens kan je zelf een prinsesje van je avatar maken wink.
Jongen01
Jongen01 apr 17 '09
Interessant en bijzonder.
Richie Richard
Richie Richard apr 17 '09
Ik heb ze zelf ook, maar niet meer echt vaak.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki