Loading...
nl

Hallo!

Maria-Sophie
Maria-Sophie jan 4 '09
Hihi ik heb mij net op het vorige forum voorgesteld .Niet wetende dat er voor hetgeen waar ik voor op deze site kwam een apart forum heeft.

Ik ben moeder van kinderen van 1 ,5 ,13 en 18 jaar.
Op dit moment met de handen in het haar met de jongste.Die eigelijk het zelfde hyper gedrag vertoont als de oudste zoon toen die zo oud was.
Ik heb net de aanbeveling gekregen van iemand om lijnzaad capsules te geven aan Indigo kinderen.
Wat mij een goed idee lijkt voor al mijn kinderen en mijzelf gezien de voordelen van die capsules.Maar ik ben gelijk verder gaan zoeken zodoende kwam ik op deze site.
Ik zoek ideen en opties om op de been te blijven met mijn 1 jarige hyper snelle onderzoeker.(Ook om mijn 13 jarige overgevoelige dame die het vertikt haar bed uit te komen voor school en haar eigen regels erop na houdt mee te laten doen in het gezin.En de o zo wijze 5 jarige die haast een moedertje van mij is niet over het hoofd te zien.)

Groetjes
Maria-Sophie
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 4 '09
Hey Marie-Sophie,

Als eerst van harte welkom op Merudi. Lijkt me erg lastig als je hyper kinderen hebt. Ik vroeg me af, hoe het zit met hun eetpatroon en voeding. Misschien dat ze een overdosis aan kleur/geur en smaakstoffen binnenkrijgen waardoor ze zo hyper worden.
Rainbow
Rainbow dec 16 '09
Hallo,

Wat u eventueel zou kunnen doen is bachbloesems gebruiken
Bloesem-remedies zijn gemaakt uit aftreksels van onder andere bloemen, planten en bomen, geconserveerd met alcohol. Ze worden ingezet om bepaalde verstoorde emoties c.q. energieen weer in balans te brengen. Zodra de balans verstoord is, kan zich dat uiten in een bepaald gedrag of ziektebeeld. Elke remedie past bij een bepaalde gemoedstoestand. Wat is het precies en hoe werkt het?

http://www.spiritueelnetwerk.nl/abach.html

beste is bio voeding of vegetarische voeding te geven ook
admin
admin dec 16 '09
nee, hoor, Bachbloesems zijn geen "aftreksels van oa bloemen, planten en bomen".
Docter Bach nam dauwdruppels van een plant, heel vroeg in de ochtend,en legde die in een schaaltje en liet de ochtend zon daar op komen.
De energetische kwaliteit dat een plant bezat aan kracht zit op dat vroege moment van de dag als blauwdruk in de dauwdruppel.
Het wordt versterkt met de energetische kracht van de zon door zijn zonnestralen.
En alzo krijg je een unieke vocht, dat geen aftreksel is van de plant, maar de Waarde aan kracht en vermogen van die plant bezit.

liefs
Bellefleur

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki